„Nissan Leaf“ elektromobilis jau viena koja Europoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Linas000 2010-08-01 13:46
kai uzdes akciza elektrai, tai kainuos kaip ir su benzinuku. As vis laukiu ir nesulaukiu kada tie elektrocar-ai bus pademonstruoti saltuose krastuose, kur buna ziema. Idomu kiek tada jis kilometru nuvaziuos, kai reikes stiklus apsildyti ir dar salona
Jusc 2010-08-01 17:42
http://www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10813869 siaip jau yra, kas moka akciza uz elektra. Jeigu elektros kaina pasidarys baisiai didele, tokiu atveju prades apsimoketi statyti savo vejo/saules/bio ir t.t. energijos generatorius, o tokiu atveju viena kart susimokejes toliau vazinesi nemokamai Ko cia pergyveni del tu saltesniu krastu? Reikia nuo kazko pradeti, dabar pradeda nuo to kas lengviausia, jeigu matys, kad apsimoka, tai prades daug labiau investuoti i pletimasi ir technologijas tam, kad galetu patekti i saltesniu krastu rinka... Viskam yra laiko klausimas, nereikia noreti, kad iskarto puikiai veiktu absoliuciai visur.
immortallt 2010-08-01 18:49
Jusc, Linas000 tiesiog negali priimti minties, kad masina gali vaziuoti ant elektros, o ne ant benzino, jam globalinio atsilimo nera, nes jam patinka tersti savo aplinka. O akcizo prasmes turbut irgi ne visai supranti... Akcizas yra skirtas mazinti prekes vartojima, del vienokiu ar kitokiu sumetimu: kuras tersia aplinka, cigaretes kenkia labai sveikatai ir daug kainuoja ligoniu kasai, alkoholis panasiai kaip ir cigaretes tik dar priedo sukuria socialines problemas. Elektros kaina zymiai lengviau demonopolizuoti, nes transportavimas gerokai pigesnis nei kuro.
zet 2010-08-02 09:47
to immortallt. Akcizas kaip ir turetu buti, bet pas mus tai vyriausybei dar vienas pajamu saltinis. Jei galetu, uzdetu ir ant duonos.
Linas000 2010-08-03 20:12
och. koks trumparegiskumas. tai is kur mes gaunam ta elektra? Gal is vejo? (keli MW), ar gal is hidro (100MW)? visa kita iskastinis arba atominis kuras. Ir dar kai generatoriaus efektyvumas nelabai siekia 40%, , o masinos siekia, plius ivertinus kad elektros galiai reikia dar ir "rezervinio" saltinio, kad nesugriutu tinklas atsijungus pagrindiniam generatoriui, tai jau naudingumas griuna iki 20%, o jei atomine, tai generatorius isvis vien tik aplinka sildo ir dar truputi pasuka garo turbina. Po to, kad pagaminti elektromobiliui akuma, tai tikriausiai is tos pacios energijos gamybai iseitu du metaliniai varikliai ir nei viename nebutu svino ar licio metalu, kurie aplinkai "draugiski" ir "nesusidevi" per du metus. Zinoma, tuoj galima pradeti aiskinti apie benzininiu automobiliu poreiki tepalams, dalims ir t.t. O elektromobiliui nieko nereikia? Pats variklis tai nereiklus. Bet valdancioji elektronika - tikras menas. O kas dar slepiasi uz rozetes? Ne maziau nei kad uz skysto kuro zarnos...
Sigshius 2010-08-24 19:37
Aš manau,vien jau tai,kad didmiesčiai išsilaisvintų nuo žudančio smogo,yra verta dėmesio.O kur dar naftą išgaunančių valstybių šantažas,ekologinės katastrofos...Elektros energijos galima pasigaminti įvairiais būdais.Netgi turtingesnis ūkininkas gali pasistatyti vėjo jėgainę ir aprūpinti energija savo automobilį...