Vienas ilgiausių Maroko greičio ruožų įveiktas sėkmingai, tačiau teko kviesti pagalbos sraigtasparnį ()
Maroko ralio organizatoriai dalyviams žadėjo sudėtingą pirmadienį – iš keturių šimtų kilometrų, kuriuos turėjo įveikti sportininkai, 333 buvo skirti greičio ruožui. Nors atstumas neatrodo gąsdinantis, pasak organizatorių trasą turėjo sudaryti daugiausiai akmenys. Nors pasitaikė ir greitų atkarpų, šiandien iš lenktynių pasitraukė kaip niekada daug sportininkų, o „CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotai saugodami keturračius sėkmingai pasiekė finišą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Jau pirmąją dieną susidūręs su itin sudėtingomis sąlygomis, Mindaugas Skudutis po pirmadienio greičio ruožo pasakojo, kad šiandien galėjo mėgautis: „Ilgiausias greičio ruožas šiame ralyje, kuriame nuo pirmų kilometrų turėjau didžiausią baimę dėl padangų. Kiekvieną kartą pažiūrėjus į jas ir pamačius, kad ne tuščios, apimdavo palaimos jausmas. Šiaip viskas gerai, važiavosi puikiai ir stebėtinai nuovargio šiandien jaučiu gerokai mažiau nei ankstesnėmis dienomis. Iki paskutinių kilometrų važiavau geru tempu, aišku, saugodamas padangas. Tiesa, kad ir kaip saugojau, likus dešimt kilometrų iki finišo vieną padangą prakirtau, bet rezultatui tai įtakos nepadarė.“
Sportininkas minėjo, jog 211 kilometre priešais save pamatė dulkių debesį, o jame – kątik nukritusį motociklininką. Sustojęs prie avariją patyrusio sportininko M. Skudutis kartu su kitu motociklininku per organizatorių suteiktą sistemą iškvietė pagalbos sraigtasparnį ir laukė, kol šis atvyks: „Susitrenkė gerokai – net šalmas skilo per pusę. Kalbinom kol atvyko pagalba – sportininkas šnekėjo, bet buvo po stipraus smūgio. Praleidom ten 10 ar 15 minučių ir tik atvykus medikams ir gavus leidimą važiavome toliau.“
Finišavęs Gaetanas Martinezas taip pat dalinosi savo dienos įspūdžiais: „Pradžioje trasa buvo labai akmeninga, o vėliau privažiavome greitesnes atkarpas ir nedideles, tačiau lūžtančias kopas. Po jų sekė labai sudėtingos dangos atkarpa, pareikalavusi labai daug jėgų ir neleidusi važiuoti greitai. Kaip vyšnia ant torto trasos pabaigoje laukusios ilgos ir greitos sekcijos. Diena labai permaininga, bet džiaugiuosi į finišą sugrįžęs be jokių netikėtų nuotykių.“
Antradienį sportininkai startuos Zagoros mieste ir trauks link Merzugos, kuriame po dar vienos dienos lauks ir finišo arka. Ketvirtajame greičio ruože dalyviai turės įveikti 422 kilometrus, tarp kurių 343 km greičio ruožą. Jį daugiausiai sudarys žvyras, tačiau laukia smėlio, kopų ir jau siaubą keliančių Maroko akmenų.