Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2010-08-06 14:38
Dyzeliniai auto jau nebe traktoriai kaip kažkada buvo.. čia faktas..
v6 variklis pakankamai gerai traukia, smagu su juo važiuot, nuo bendzininio paprasto variklio neatsilieka savo charakteristikomis ir gal net lenkia. Ekonomika žymiai geresnė, jie yra ir patvaresni.. taigi dyzeliniai auto nėra blogas variantas jeigu renkiesi tarp ekonomikos ir galios. Na o jeigu jau nori tik galios tai visada prašom, bet su tuo auto jau galėsi važinėtis tik savaitgaliais, nes nespėsi pilti degalų..
Drutas 2010-08-06 14:44
Išlepę amerikiečiai.. su 3 litrų varikliu ten ekonomiškas automobilis skaitosi. Bet keičiasi jų supratimas po truputį, jau 2008tais teko stebėt, kaip esant vis dar per pus pigesniems degalams nei Europoje amerikiečiai svarstė apie perėjimą ant kelionės traukiniais, nežmoniškų džipų keitimą į nežmoniškas lengvasias ir pan. dabar mat dyzelį atranda
Tir4elis 2010-08-06 15:15
Sunkus tas mokslas - taupymas .
runce 2010-08-06 16:17
patvaresni BUVO tada, kai dyzeliai auto buvo "traktoriukai". dabar gi naujos dyzelinės sistemos pagerino trauką, ekonomiją, tačiau labai stipriai pralošia patvarumu
ligonis 2010-08-06 16:19
na nelabai kaip ir atrodo bandymas but ekonomisku kai perki 3l dyzelini varikli turinti automobili tam, kad galetum gyvendamas primiesty nuvest vaikus i mokykla ir iki parduotuves nuvaziuot( pamacius tuos "dzipus" man juokinga pasidaro)
andriulis 2010-08-06 16:43
Busho pasakyti zodziai eina veliniop. Amerikietis niekada nevairuos golfo Manau ne tik i golfus lips, bet ir i planuojamus JAV rinkoje pasirodysencius pardavime Fiat 500.
šakės 2010-08-06 16:48
Numesk nuorodą į šituos Bušo žodžius. Niekur negirdėjau, kad taip būtų sakęs
blizzard 2010-08-06 18:48
na 3litrai dar nieko, nes sąnaudos tikrai nėra kosminės turėtų būti max 10 litrų/100km
palyginant su bendzininiu auto sąnaudom ir bendzino kaina...
bahuriux 2010-08-06 19:06
Su lpg panasiai kaip su dyzeliu kainuoja vaziuot ir nereikia jausti traktoriaus diskonforto, nors siuolaikiniai dyzeliai tylus ir dinamiski, bet patvarumo juose nebeliko, ypac jei variklis nera 4 cilindru. Jei auto perki ilgam, tai geresne iseitis lpg nei dyzelis, nes gali nusipirkti galingesne versija ir vaziuoti vistiek pigiai. O tas mitas kad dujos gadina varikli yra sugriautas, jau nuvaziaves simtus kkm su dujom ir visi varikliai kompresija turi kokia ir buvo juos perkant. Bet amerikonam dar 50 metu prireiktu kol jie lpg atras.
enternald 2010-08-06 20:26
Dyzelio atsparumas pradingsta brangioje turbinoje sudėtinguose purkštukuose, nors tai nėra svarbiausia, kadangi dabar panašią įrangą turi ir benzininiai varikliai. Dyzelinis kuras abrazyvesnis už benziną. O kad dujos ėda variklį tikrai nesąmonė. Žinau žmogų kuris daugiau nei dešimt metų išvažinėjo su dujomis (tiesog nusprendė keisti automobilį) ir automobilio variklis ligi šiolei veikia. Šis žmogus nebuvo tas kuris tik "į bažnyčią" su automobiliu.
Nerkashis 2010-08-06 21:13
Važinėju su dujom. Sekantis auto bus tik dyzelinis. Tiesiog nusibodo maža bagažinė su balionu. Dar vasarą bandyčiau aliejaus papilt. Žinoma auto būtų nuo 10m.
DJ_LFS 2010-08-06 22:19
dyzelines masinos gerai, ir garsas variklio toks malonus, maniskes auto variklis 2,2, o ryja 6-7l mieste
Nmz 2010-08-07 00:09
Kas kaip ismano tas taip ir vaziuoja. Su benzininians motorais gyvenime man teko mazai vazineti. Pagrinde dyzeliai. Ir tikrai neskaiciuoju KM. Uzsipilu pilna baka ir zinau, kad visa manesi galesiu vazinetis. O siaip dar yra planai pasidaryti diesel + hydrogen.
Linas000 2010-08-07 11:55
vw ar bmw dyzeliniai varikliai neblogi. Kas Lietuvoj naudoja firmos masinas, tai nei pas viena negirdejau, kad butu skundesis. Bet kai amerikietisis +30C regiono nuvaziuos i -15C su savo dyzeline dzeta kuro nepakeites, tai kita karta jau vel pirks benze. Todel manau, kad amerikieciai benzininius auto naudoja del universalumo, nes kuras neuzsala, jei sedo akumuliatorius, tai galima pakrauti truputi ir bandyti uzvedineti, o jei greiciu deze leidzia, galima ir uzstumti...
Esu girdejes, kad Kalifornijoj dyzeliniam bmw x5 katalizatoriu riekia keisti kas 10000km del grieztu normu tarsai.
mhm 2010-08-07 12:22
Deja, kaip bebūtų gaila, LPG tikrai ėda variklį. Problema yra ta, kad LPG visiškai neturi tepimo savybių, o benzinas turi. Vožtuvai galvutėje varikliui dirbant sukasi, todėl neesant tepimo (kai LPG) jie "drožia" galvutę, todėl po daug daug kilometrų jie susėda į galvą. Su benzinu toks efektas žymiai žymiai mažesnis, nes jis šiek tiek tepa.
Beje, kompresija tai ne vienintelis parametras. Prieš mirtį (ne visais atvejais žinoma) varikliams sukyla kompresija. Kitas reikalas yra tas, kad kol tą variklį dujos suės, tai nuvažiuosi tikrai daug.
Plius iš metimo sistema pūva labiau.
Beje, aš tik už LPG. Važiuoji pigiai kaip su dyzeliu, bet ne su traktorium.
Ir be to, žemės ūkiu neužsiimu (dviprasmiškai galima suprast, ar ne?)
blizzard 2010-08-07 20:36
Galima daug diskutuot, esmė tame kad dyzelinis auto jau iš gamyklos išeina su turbina, o bendzinas ne. Kitas dalykas ekonomika, kažin kiek turbininis bendzinas ima lpg lyginant su paprastu..
panašiai kaip mano draugelis sako "oj tas tavo dyzelis, mane palieka, bet jeigu mano bendzinas būtų v6 ar turėtų turbina tai aš tave palikčiau" esmė tame kad taip nėra, o jeigu nori kad taip būtų turėsi investuot daug, važinėjimas kainuos daug ir t.t. o dyzeliną vien perprogramavus už kelis šimtus prisidėtų pakankamai galios..
įdomų būtų pažiūrėt į ekspermentą jeigu duotų 2 žmonėm pinigų sumą ir lieptų jiem nupirkti dyzelinį auto ir bendzininį ir po to už likusius dar patobulint, kažin iš ko daugiau būtų galima išspaust galios..
Kas liečia kainą, LPG vistiek ima daugiau nei 10litrų jeigu nom važiuoji, o jei padraskyt užsimanai tai ims ir iki 15.. kaip dujų kaina buvo 1,99lt o dyzelino 3,60lt skaičiavau ir gavosi kad važiavimo kaina gaunasi ta pati. Neskaitant dujų įdėjimo..
dabar mes visi žinom kad dujos kai kur jau ir 2,30lt kainuoja, taigi nemanau kad pravažiavimo kaina ta pati gausis. Taip pat žinom kad galima dyzelino ir pigiau gaut.. ko gero dėl to dabar dyzelinis auto gatvėje kas antras..
p.s. dar galima prisimint ir vw/audi senesnių variklių ilgaamžiškumą kiek mašinų yra kur ne vieną kartą km skaitliukas persisukęs buvo ir toliau važiuoja..
nežinau dėl naujasnių variklių patvarumo, bet abejoju kad jau jis taip smarkiai sumažėjo..
o ir galios aspektu pagrindinis dyzelio kozeris yra sukimo momentas, kuriuo bendzininis auto atsilieka, sakydamas kad dabar dyzeliniai varikliai pasiekė bendzinių lygį, norėjau pasakyt kad dyzeliniai auto turi pakankamai arklio galių, ko ankščiau netuėjo ir žymiai daugiau sukimo momento..
Nmz 2010-08-07 21:14
Na cia mane galite smerkti bet as meginu bent minimaliai savo jegom prisideti prie gamtos tausojimo, del to manau dyzelis lenkia banzina.
Robinis 2010-08-07 21:20
Dabartiniu dyzeliu beda yra elektroniniai purkstukai . Ir cia keik ne keikes tai silpna vieta..
blizzard 2010-08-07 22:14
silpniausia vieta tai tada kaip prieš pildamas kurą nepamąstai kokį pili
o šiaip sutinku.. čia didelė bėda, bet jeigu kuras pilamas per sieteliu visokius ir t.t. tai dar galima išvengti.. o jeigu pili iš kalonėlės tai nežinau man rodos ten kuras pakankamai švarus
Nmz 2010-08-07 23:38
O tai kuro filtrai nepadeda ?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV sparčiai populiarėja dyzeliniai automobiliai