Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
nondescript 2010-08-10 09:13
pamenat, budavo seniau atrakionu parkuose tokios "raketos", ale linksmieji kalneliai, imituojancios vaziavima jais, tai cia kazkas panasaus, tik lieka tas pats minusas, su jais niekada nepajausi tikro greicio pojucio
Tukas 2010-08-10 09:53
Kažkoks tas robotas labai lėtas posūkiuose, abejoju ar ten tikrai tikroviškas jausmas.
i74s 2010-08-10 11:22
Galejo kazka rimciau pasirinkt, kad ir Live for speed, o tai su tokiom arkadom tai ir roboto judesiai atitinkami.
buzas69 2010-08-10 11:25
Noreciau pamatyt kaip imituoja avarija
AirDog 2010-08-10 12:20
Strong_Bad 2010-08-10 13:07
Tikrai nerangiai atrodo. Ir ten tikrai vargu ar ka imituoja, kai kalbama apie G. Taigi negi ant tiek kvailas turi but, kad neskirum G nuo pakrypusios kabinos begejantis ir stabdant. Arba grynai sonines G, kai sis aparatas generuoja kazkokia istriza G (sonine jega + iscentrine jega).
Tikriems zaidimu entuziastams gal ir patiktu su tokiu zaisliuku palost, bet kai kalbama apie tikra patirti, tai gal geriau jau su dviraciu vaziuot, jei masinos ner
loggo 2010-08-10 13:27
...?
"...G nuo pakrypusios kabinos bėgėjantis ir stabdant..." -
G - kūno pagreitis. Kol kūnas stovi vietoje, tas pagreitis lygus žemės traukos pagreičiui, t.y., apie 9,8m/s^2, ir yra nukreiptas žemyn.
Kad kūnas pradėtų judėti, jį turi veikti jėga - F (jėga) = ma (m - masė, a - pagreitis).
Reiškia, kad kai kūnas pradeda greitėti, jį veikia bent dvi jėgos - žemės traukos (statmena paviršiui, gm (traukos pagreitis kart masė)) ir kažkokia išorinė jėga (nukreipta judėjimo kryptimi, ma (pagreitis kart masė)).
Kadangi bendras rezultatas - kūnas juda kažkokia viena kryptimi, reiškia, kad ir veikiančios jėgos 'susideda' į kažkokį kiekį ir kryptį, priklausomą nuo jėgų dydžio ir kampo tarp jų.
Darykime prielaidą, kad kūnas greitėja taip pat 9,8m/s^2,
tada suminė jėga bus pusiaukampinė tarp dviejų pirminių jėgų krypčių.
Kadangi tas sukurtas aparatas beveik nejuda iš vietos, vienintelis būdas, kaip jis gali imituoti tą suminę (pusiaukampinę jėgą) yra pakreipti kabiną įstrižai atgal (kai greitėjama), įstrižai į priekį (kai lėtėjama), įstrižai į kairę (kai daromas posūkis į dešinę), įstrižai į dešinę (kai daromas posūkis į kairę).
Strong_Bad 2010-08-10 15:42
Gerai, bet visvien imituojancios jegos toli grazu nebus tikroviskos ir apgauti gali tik ta, kuris nera vaziaves tikram automobilyje. Kad ir ta pati G begejantis\stabdant, juk begejantis veikia 2 jegos, ty, F gravitacijos ir F del pagreicio, ir galutine jega veikianti bus siu dvieju jegu vektoriu suma, kuri bus visada didesne uz F gravitacijos ir tas skirtumas tuo didesnis, kuo pagreitis didesnis. O tas aparatas, kiek buvo matyt video, siuo atveju gali tik manipuliuot F gravitacijos, taigi iseitu jei F1 begetusi 9.8m/s2, tai piloto nebeveiktu gravitacijos jega? Perversmas fizikoj? Laikas keist vadovelius?
Tai tik zaisliukas ir tokie simuliatoriai labiau tinka simuliuot nedideles G ir niekad neatstos tikro daikto.
loggo 2010-08-10 15:58
Tas tiesa, jie nepridėdami kitų kintamųjų, kaip tik kabinos kampas plokštumos atžvilgiu, visiškai tikroviškai neperteiks važiavimo tikra mašina, bet pojūčiai bus bent kažkiek panašūs.
gRysed 2010-08-10 18:35
Tie robotai ir yra kuriami, kad patirt ta pojuti, nevairuojant realaus ferari...
nondescript 2010-08-10 20:33
suprantu. jei su situo aparatu jautiesi lyg is tikro vaziuotum, tada saunu
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sukurtas F-1 „Ferrari“ imituojantis robotas (Video)