Transporto revoliucija jau netrukus – elektrinis skraidantis taksi lėks net 300 km/h greičiu (Video) (1)
Elektrinių skraidančių aparatų gamintojas „Joby Aviation“ neseniai pademonstravo bandomąjį skrydį iš Manhatano centro. Tai buvo pirmasis toks elektrinio skraidančio taksi skrydis ir pirmasis kartas, kai „Joby“ išbandė savo produktą miesto sąlygomis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Tai mūsų elektrinis skraidantis taksi. Kyla ir leidžiasi vertikaliai. Telpa pilotas ir keturi keleiviai. Išvysto iki 300 kilometrų per valandą greitį, o tai reiškia, kad iš Manhatano iki JKF bus galima nuskristi per mažiau nei septynias minutes“, – teigė „Joby Aviation“ įkūrėjas ir vadovas Joebenas Bevirtas.
Bendrovė planuoja komercines keleivių pervežimo paslaugas pasiūlyti jau 2025 metais, bandomajam skrydžiui buvo gautas Federalinės aviacijos administracijos leidimas, o tai dar vienas žingsnis link užsibrėžto tikslo.
Skirtingai nei kiti vertikalaus pakylimo ir nusileidimo elektrinių skraidančių aparatų gamintojai, ketinantys savo gaminius parduoti skrydžių bendrovėms ar logistikos verslams, „Joby“ verslo modelis bus panašesnis į pavežėjimo paslaugų programėlės. Niujorko meras Ericas Adamsas skelbia apie planus elektrifikuoti miesto sraigtasparnių oro uostą ir paversti Niujorką tvarių ir tylių skrydžių lyderiu pasaulyje.
„Tai drąsus naujas tikslas, kurį kaip miestas labai norime pasiekti. Ir viena iš svarbiausių užduočių yra triukšmo mažinimas. Triukšmas labai opi problema“, – tikino Niujorko meras Ericas Adamsas.
Pasak „Joby Aviation“ įkūrėjo, vienas iš smagiausių elektros aspektų yra tai, kaip tyliai veikia tas skraidantis aparatas.
„Be to, akustinį signalą galime sureguliuoti taip, kad jis absoliučiai susilietų su foniniu triukšmu. Taigi, vietoj to žemo sraigtasparnio sparnų ūžimo, mes girdime kažkokį bendrą miesto šurmulį. Tai vienas iš aspektų, kodėl mūsų produktas toks išskirtinis. Tai naujos kartos transporto priemonė ne tik Niujorkui, bet ir visam pasauliui“, – džiaugėsi J. Bevirtas.