Išrikiavo brangiausius prekės ženklus: automobilių gamintojų reitinge pirmauja japonai ()
Bendrovė „Interbrand“ kiekvienais metais skelbia, kiek vertas vienas ar kitas prekės ženklas. Paprastai 100 brangiausių pasaulio ženklų reitingas sudaromas baigiantis metams. Šiemet į šimtuką brangiausių pasaulio prekės ženklų pateko penkiolika automobilių gamintojų, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pats brangiausias pasaulyje automobilinis prekės ženklas įsitaisė šeštoje bendros lentelės vietoje, tai – japonų „Toyota“ korporacija. Ji vertinama 64,5 milijardo dolerių, 8 procentais daugiau negu pernai.
Septintoje bendros lentelės vietoje įsitaisė vokiečių „Mercedes-Benz“, jo vertė – 61,5 mlrd. dolerių.
Į brangiausių ženklų dešimtuką dar pateko ir BMW, jam atiteko devintoji vieta su 51 mlrd. dolerių verte, tai dešimtadaliu daugiau negu pernai.
„Tesla“ liko dvyliktoje bendros lentelės vietoje ir ketvirtoje tarp automobilių markių. Toliau rikiuojasi „Honda“, „Hyundai“, „Audi“, „Porsche“, „Volkswagen“, „Ford“, „Nissan“, „Ferrari“ ir „Kia“.
Visi į šimtuką patekę automobilių gamintojai pasididino savo vertę, palyginti su praėjusiais metais.
Bendrai pasaulyje pačiu brangiausiu prekės ženklu lieka trys gigantai. „Apple“ su 502 mlrd. verte yra vertingiausias. „Microsoft“ lieka antras su 316,5 mlrd. Tretejuko gale – „Amazon“ su 277 mlrd. dolerių verte.