Ar esate tipinis elektromobilio vairuotojas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2010-09-20 11:03
"Statistinis elektromobilio vairuotojas - tai savo nuosavus namus ir vietą garaže, kur gali pasikrauti automobilį turintis žmogus su aukštuoju išsilavinimu, kasdien įveikiantis ne daugiau nei 80 kilometrų, rašo Allcarselectric.com" O tai jau be aukstojo issilavinimo nesugebetu akumu pasikrauti zmogus ir nesugebetu vairuoti elektromobilio.
Dvigubas nulis 2010-09-20 11:33
. Tai nereiškia, jog yra privaloma.
forestbird 2010-09-20 11:35
Keistas komentaras tavo
Edmundas 2010-09-20 13:07
Paties elektromobilio kaina, matyt, nėra user friendly, jei jau reikia tiek uždirbti norint įsigyti automobiliuką...
Axx 2010-09-20 14:26
Jo, Lietuvoje tokių "statistinių" pagal pinigus ne daug būtų, nes dauguma tokias pajamas ir daugiau gaunančių pirktų tanką, jei tik kas leistų važinėtis gatvėmis. Ir tik mažumos žiūri į hibridus ar elmobilius.
Wolfy 2010-09-20 16:17
Tikrai, jei tiek uzdirbciau,tai nepirkciau tokio auto.Koki gera dyzeli ar benzinini pasiemi ir laimingas esi.
Arthuras 2010-09-20 17:18
Tikrai taip. Tiek uždirbdamas geriau pirkčiau komfortišką, dyzelinį, galingą automobilį. Nes kol kas visi tie elmobiliai ir tuo labiau hibridai mados reikalas.
immortallt 2010-09-21 01:23
O jei tiek norvegas uzdirbtu, jis tik dvirati ipirktu... Baikit nesamones kalbeti... Majamyje buto nuoma metams centre kainuoja daugiau nei toks atlyginimas. Taigi pinigai yra reliatyvu. Bahuriux komentaras net prajuokino... Statistinis nereiskia, kad tai koks klientas turi buti, o koks zmogus dazniausiai perka toki automobili...
DJ_LFS 2010-09-21 02:46
Prie ko cia neigiamas tavo poziuris i Lietuva ir statistinis hibridinio automobilio pirkejas?
Axx 2010-09-21 15:25
Prie to, kad dauguma pasiturinčių lietuvių net nežiūri rimtai į tokius aparatus kaip hibridai ar elmobiliai, nes tai yra daugiau mados reikalas, lietuviai labiau linksta link komforto, nei link ekologijos.
Alchi 2010-09-21 18:39
Nu statistinis elektromobilio vairuotojas, nelabai gerą reklamą daro elektromobiliui. Pasirodo statistinis elektromobilio vairuotojas yra nuobodus (kas galėjo pagalvoti), savimi patenkintas, turtingas gamtosauginis snobas, besirūpinantis gamta, nes taip Brandželina daro. Ir dar prieš tai vairavo neįdomias mašinas. Nieko naujo tiesa pasakius, nesuprantu, ko visi taip šumą kelia, dėl elektromobilio, technologijai dar daug trūksta iki vidinio degimo variklio, elektromobilis bus lėtas, prastai valdysis ir nuobodus (ir jis gamtą irgi terš, nes elektra, tai ateina iš elektrinių - o jos tai gamtą teršia). Kai BMW padarys elektromobilį, tai jau reikš, kad benziną galima bus iškeisti į kištuką. Iki tol aš nesidomiu elektromobiliais. Ir dar Nissan Leaf savo bjaurumu gali lygintis su Prius, kuris atrodo, kaip jūrų kiaulytė, tiesa žmonės jūrų kiaulytes laiko, nes jos švelnios, o Priuso kėbulas, nėra švelnus. Man Leaf priekis primena kažkokia žuvį, kadangi nesu žvėjys, tai spėsiu, kad tai šamas.