Rusija gavo naujus Su-57. Kažkas čia ne taip. Atskleistas propagandistų melas (Video)  ()

Tiesą sakant, gruodžio mėnesio partijoje galėjo būti iki keturių orlaivių. Tai smarkiai prieštarauja skambiems rusų pareiškimams dėl 2023 m., kuriuose buvo kalbama apie įvairių gamybos proceso „kliūčių“ pašalinimą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijos propagandistai gruodžio 26 d. pranešė, kad Rusijos aviacijos ir kosmoso pajėgos gavo 12 naujų naikintuvų Su-57. Tuo tarpu Lenkijos karo ekspertas Maciejus Shopa „Defense 24“ straipsnyje išreiškė abejones dėl tokio lėktuvų skaičiaus ir pateikė visiškai kitokius skaičius.

Leidinyje rašoma, kad rusų teiginys, kad jiems pavyko padvigubinti metinę šių orlaivių produkciją, yra grynai propagandinis veiksmas.

„lėktuvų skaičius tradiciškai neskelbiamas, tačiau šį įvykį lydinčiose medžiagose buvo pavaizduotas tik vienas lėktuvas“, – pažymėjo ekspertas.

Vienintelė vieta, kur gaminamas Su-57, yra Jurijaus Gagarino gamyklos Komsomolske prie Amūro gamybos linija. Ekspertų skaičiavimais, rašo Shopa, pirmasis naikintuvų pristatymas įvyko rugsėjį, o jų skaičius siekia keturis lėktuvus.

 

„Taigi pagal mastą ji buvo panaši į aptartą gruodžio mėnesio partiją. Visi Su-57 pristatymai šiemet baigsis surinkus nuo dviejų iki keturių lėktuvų“, – mano ekspertas.

Jis pridūrė, kad nepaisant to, ar šį kartą buvo pristatyti tik du, ar net keturi lėktuvai, tai yra pristatymo tempų sumažėjimas, palyginti su praėjusiais metais. Tada rusams pavyko pradėti eksploatuoti šešis Su-57, o tai smarkiai prieštarauja garsiems pareiškimams dėl 2023 m., kuriuose buvo planuojama užbaigti gamybos procesą ir pašalinti įvairias „kliūtis“.

 

„Gamybos nuosmukis greičiausiai yra ne tiek Rusijos ekonominių problemų, kiek problemų dėl aukštųjų technologijų komponentų tiekimo iš Vakarų, ypač elektronikos, pasekmė“, – pabrėžė Shopa.

Jo teigimu, tokia pati situacija susiklostė ir kitų lėktuvų, tokių kaip Su-30SM2, Su-34M ir Su-35S, gamybos srityje. Priežastis gali būti ir per beveik dvejus Ukrainos karo metus susidėvėjusio kovinių lėktuvų parko kapitalinio remonto gamykloms tenkantis krūvis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(66)
(4)
(62)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()