Dėl padidėjusio vairavimo streso verčiau rinktis visuomeninį transportą nei nuosavą automobilį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mobilunkas 2010-09-28 10:49
bet kai sulips i autobusus tokie inirse roadsteriai tai stresas autobusuose bus dar didesnis.
Simplicity 2010-09-28 13:12
Geriau keliones metu 10 minučių pastresuot, bet parvažiuot per pusvalandį, nei laukt autobuso pusę valandos ar ilgiau, o po to prikvepuotam kratytis dar kokią valandą.
Indigo89 2010-09-28 14:19
... - pasake zmones nesivazinejantys nuosavu automobiliu intensyvaus eismo salygomis. Del 10 minuciu nieks net neuzsimintu apie toki dalyka. Toks laikas skaiciuojamas valandomis.
Simplicity 2010-09-28 15:25
Intensyvaus eismo sąlygomis tave išgelbės motociklas, dviratis arba ėjimas pėsčiom, nes su tuo pačiu autobusu stovėsi užgrūstose gatvėse ir lauksi kol srautas pajudės. Aš iki darbo važiuoju 30-40 minučių, o grįžtu per 35-50 minučių. Autobusu į darbą nuvažiuodavau per 60-70 minučių, o grįžimas įprastai trukdavo 80-90 minučių, o kartais ir visas dvi valandas. Baigi darbus trečią valandą, o namuose būni tik penktą, nes stotelėj pusvalandį praleidai autobuso belaukdamas:) Ačiū, bet aš geriau iš ryto atsikelsiu valanda vėliau ir važiuodamas automobiliu "daugiau pastresuosiu", o ne 10 minučių eisiu iki taško A, kad važiuoti iki taško B ir po to dar 5 minutes eisiu per lietų iki darbovietės tik tam, kad dar 20 minučių pasėdėčiau darbo vietoj už dyką:) Autobusas yra nevykusi visuomeninio transporto priemonė ir tinkama tik nereguliarioms kelionėms. Pvz., nuvažiuoti į oro uostą.
Wolfy 2010-09-28 16:08
Simtu procentu pritariu,be to su automobiliu gali privaziuoti, kur tau reikia ir nesvarbu koks oras yra.Nes ,nei reikes lauke salti ar slapti belaukiant autobuso ar mikriuko.
lape 2010-09-28 16:40
O ką, jie pasakytu, apie važiavimą į darbą mikroautubusu?
Simplicity 2010-09-28 16:46
Vairuotojau, sustokit prie sankryžos
Arthuras 2010-09-28 17:07
Kuo motociklas skiriasi nuo automobilio?
Simplicity 2010-09-28 17:57
Ratų skaičium, turbūt... Kaip nevairuojančiam pasakysiu, kad ten kur negali pralįst su automobiliu, visada rasi vietos jei sėdi ant dviračio ar motociklo (Nekalbu apie lietuviško vairavimo ypatumus, kai piko metu dviejų juostų kelias tampa trijų juostų keliu:) )
Arthuras 2010-09-28 18:30
Kur tu čia mieste ketini landžiot? Šaligatviais? Važiuojant gatvėmis motociklui galioja lygiai toks pats KET kaip ir automobiliui. Taigi reikėtų atmesti visus pralindimus pažeidžiant KET.
Simplicity 2010-09-28 18:34
Nepradėk tik apie kelių eismo taisykles... Spaliukas, mat atsirado Dar pasakyk, kad eini visada per perėjas ir visada tik degant žaliam šviesoforo signalui, pervedi senukus per perėjas ir visada pakeli savo šiukšles nuo grindinio, kai į dėžę nepataikai?
Goblinas 2010-09-28 19:50
apie kokius tu čia pažeidimus rašai? susipažink pirma su KET prieš rašydamas.
Arthuras 2010-09-28 22:26
Taip, visada einu per perėja, jei tik tokia yra. Taip pat nešiukšlinu. Kalbu apie tokius pažeidimus: važiavimo ant linijos ilgą laiką, nardymus ir t.t. Važiuojant saugiai motociklas ne ką greitesnė transporto priemonė kamščiuose, nei automobilis. Tik tiek norėjau pasakyt.
Goblinas 2010-09-28 22:29
bullshit
Simplicity 2010-09-28 23:21
bullshit
nondescript 2010-09-28 23:42
dare kazkada bandyma per viena laida, kas greiciau nusigaus is vieno Londono galo i kita laimetojai pasiskirste taip: 1. dviratis 2. viesasis transportas (metro) 3. laivas (berods plauke upe, nepamenu) 4. masina tarp dviracio ir masinos laiko skirtumas buvo didelis, o tai vercia susimastyt. gaila tik, kad pas mus dviraciu sezonas toks trumpas
algiuz 2010-09-29 08:22
Jei apie top gear kalbi, tai laivas buvo antroj vietoj. Dviratis per kamscius aisku yra greiciausia priemone nusigauti nuo tasko A iki tasko B. Taciau Lietuva ne olandija labai retom dienom galima laisvai juo naudotis, nes vasara, bent sia, eidamas isprakaituodavai, tai nekalbu apie tuos, kurie dviracius minadavo. O rudeni tai per lietu irgi ne kas vazineti dviraciu. Siaip as daug mieliau naudojuosi viesuoju transportu. Turbut vilniuj daug prastesne situacija su juo, bet kaune juo naudotis tikrai malonu. Bent kai as gyvenu 2 minutes nuo stoteles, o troleibusai vaziuoja kas dvi minutes vos ne, tai to laukimo tokio kaip ir nera, o privalumai dideli, nes nereikia ieskoti kur masina statyti, isleidzia maximum 5 min kelio nuo tau reikiamos vietos, bei nera jokio streso, gali ramiai megautis kelione. Tas pats ir su autobusais. I man reikiama krypti autobusai vaziuoja kas pusvalandi. Tad sedi i troleibusa, 10 minuciu iki autobusu stoties, i autobusa ir pusantros valandos kelione namo. O su automobiliu ta atstuma galima iveikti mazdaug per valanda, taigi su viesuoju transportu prarandu apie 40minuciu savo gyvenimo. Bet komfortas atperka tai, nes gali atsipalaidaves klausyti muzikos ir miegoti, ko masinoje nepadarysi, jei esi vairuotojo sedineje.
Arthuras 2010-09-29 15:39
Geležinis argumentas.
Nerkashis 2010-09-30 10:42
"Šis tyrimas yra kampanijos, skirtos sumažinti kelių apkrovimą Didžiojoje Britanijoje, dalis." Kvepia šališkumu? O dėl diskusijos apie transportą, tai kiekvienam mieste savaip. Didmiestyje, kur atstumai dideli, automobilis geriau. O tokiam mieste kaip Panevėžys, man geriausia dviratis ar kelionė pėsčiomis. Su mašina per miestą pravažiuot (ne piko metu) užtrunku apie 10-15 min. Dėl dviračio, pasiteisinimas kad lyja ar karšta, man skamba kaip bėgimas nuo problemos. Lyjant yra neperšlampama apranga, o esant karščiui - ir pėstute suprakaituosi ar tuo labiau automobilio kuris stovėjo "ant saulės" salone bus +40 +60.
Linas000 2010-10-01 22:36
ta laida vadinas britu TopGear Man su masina pakliuvus i kamsti tikrai suima stresas. Pasijuntu beviltiskai svaistantis laika ir dar brangu kura. Bet panasios savijautos uzpuola ir kai autobusas istringa. Nuotaika pakelia telefonas su gprs ir naujienu puslapis. O karta bandziau telefona taip pat panaudoti kaip autobuse sededamas masinoj kamsty, tai avarija padariau, nes uzsiskaites uzmirsau laikyti stabdzio pedala ir netycia atleides pajudejau ir kepstelejau priekine masina. 2x stresas