„Įkais iki 1000 °C“. 6000+. Netrukus į dangų pakils naujausias hipergarsinis monstras (Foto, Video)  ()

Startuolis „Hermeus“, kuriantis hipergarsinį orlaivį, paskelbė baigęs savo nepilotuojamo „Quarterhorse“ prototipo bandymus žemėje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Anot startuolio „Hermeus“, baigti Mk 0 prototipo sausumos bandymai, kurie, kaip ir planuota, atveria kelią būsimiems Mk 1 prototipo skrydžio bandymams, numatytiems 2024 m.

Antžeminis bandymų etapas truko 37 dienas ir buvo atliktas Jungtinių Valstijų oro pajėgų (USAF) komplekse Tulahomoje, Tenesio valstijoje.

„Quarterhorse Mk1“ (pavadintas pagal amerikietiškų žirgų veislę Quarterhorse) sėkmingai pademonstravo integruotą antžeminio aptarnavimo posistemį, riedėjimo galimybes ir veiksmingą reagavimą į ryšio praradimą ir vėlavimų poveikį skrydžio valdymui. Tai didelis pasiekimas, ypač turint omenyje, kad bandomasis orlaibis buvo suprojektuotas ir pagamintas vos per šešis mėnesius.

 

Dabar bus atliekami skrydžio bandymai, kurių greitis bus mažesnis nei 3 machų. Sėkmingai atlikus bandymus, bus siekiama pasiekti rekordinį 5 machų greitį (6 125 km/val.). Šis pasiekimas leistų sumušti skrydžio greičio rekordą, kuris šiuo metu priklauso legendiniam lėktuvui SR-71 „Blackbird“ (3 machai, apie 3500 km/val.).

 

Nepilotuojamas „Quarterhorse“ buvo aprūpintas reaktyviniu varikliu, paremtu „General Electric J85“ variklio modifikacija. Be to, orlaivyje turės būti įrengta aukštai temperatūrai (net ir virš 1000 laipsnių Celsijaus) itin atspari lėktuvo korpuso danga.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(28)
(2)
(26)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()