„Volvo“ ir vėl susimovė: žurnalistų akivaizdoje automobilis rėžėsi į pėsčiąjį (video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vyge 2010-10-02 22:23
Džiugu kad bando, nors tos nesekmės jau komiškos ima atrodyti Juk pirma prieš žurnalistams rodydami pas save tikrai ištestuoja ir jei ryžtasi rodyti vadinasi pas juos viskas veikė ir tik kai kameros nutaikytos - baach :D Tikiuosi pavyks galų gale sutvarkyti sistemą
lgtech 2010-10-02 22:39
Galvojat, kad volvo turi tiek daug gerų specialistų ir nepatikrino šios sistemos šimtus kartų ant manekenų ir kitų objektų? Tokios avarijos yra tiesiog pigus marketingo triukas.
mnv 2010-10-02 22:49
Na kai i fura atsitrenke ten rimciau atrode, bet i "pestiji manekena", kuris net ne manekenas, o pripuciama lele, per kuria speju kiauriai radaras ar kas ten naudojama praziurejo nieko nuostabaus.
immortallt 2010-10-02 23:17
Na seip pristabde biski pries pestiji, bet ne iki galo...
DJ_LFS 2010-10-03 00:00
Taigi apie pilnaverti autopilota automobilyje tegu dar nesvaigsta bent minimum 10 metu, netgi 20 sakyciau
zhee 2010-10-03 00:35
Tai tavo komentaras irgi reklaminis triukas?
zahiraz 2010-10-03 00:45
Jei dabar nebandys,tai ir po 30 metu to pilnavercio autopiloto nebus.
tauttvisz 2010-10-03 01:36
Tai tavo manymu tokios nesėkmės turėtų pritraukt pirkėjus ir yra į naudą kompanijai? Nu atsiprašau, bet man atrodo nusišnekėjai. Nebent aš čia neįžvelgiu kažko giliau.. Paaiškink tada
MarijonasM 2010-10-03 08:52
Jo, ten rentgeno spinduliais DD, o šiaip eis koks anoreksija sergantis žmogus ir jo neatpažins kaip žmogaus ir nuneš , juokingai skamba.
karolisr 2010-10-03 11:38
išlieka tik stipriausi:D
DoOz 2010-10-03 11:47
Na pats turiu Volvo XC60 su ta City Safety sistema. Tai 3 kartus ji tikrai isgelbejo nuo atsitrenkimo i priesais esanti automobili. Tik kad kolkas tas greitis negali but didesnis lyg uz 35km/h, o dazniausiai vaziuojam greiciau. Ir autostradoj nepalaiko atstumo, bet manau Volvo tikrai patobules i geraja puse.
sarkusz 2010-10-03 12:03
Sita sistema nevairuoja už mus pirmiausia.. Todėl nevadinčiau jos autopilotu. Bet manau ir su 50% veikimo tikimybe ji prisidėtu prie saugumo. O jei judės toliau ir tobulins pasieks gerų rezultatų net neabejoju
Linas000 2010-10-03 13:57
Net jei ir veiktu tokia sistema, tai i Lietuva atveztas automobilis jau butu pakankamai nudevetas, kad reiketu pamirsti robotus ir pasikliauti tik savim. Kur trenkesi i fura, tai nepastebejau issiskleidziant oro pagalves
Dreigas 2010-10-04 11:09
Oho, ar tikrai tikras zmogus butu atsisveikines su gyvybe, sitas portalas pradeda panaseti i delfistus...
forestbird 2010-10-04 12:36
Nieko čia juokingo. Jei į mane važiuotų žioplas vairuotojas tai norėčiau kad tame automobilyje būtų tokia sistema kad ir su 30 proc. veikimo tikimybe. Taip pat ir vairuotojui manau tas 30 proc veikimas būtų geriau nei 0. Juk čia nėra sistema kuri skirta pakeisti stabdžius, čia planas B .
zfroidas 2010-10-04 14:45
koks pravalas pries lenteles melynas kai melynos spalvos itensyvumas didziausias sureguoja o pries marga ir nerysku nereguoja... specai vadinas turbut ir algas po 20k i men gauna dar.... turi vaizdus pc apdorot per neuronu tinkla ir stabdyt masina esant bent menkiausiai tikimybei...ar bent 2 lazeriai sviest i prieki skirtingu kampu jei vienas atsimusa ir gryzta per anksti reiskia kliutis ten ir stabdyt reikia...
Webbus 2010-10-04 18:12
Na nieko, svarbu tobulina savo sistema. Aisku, kad nera taip paprasta viska sutvarkyt. Ir cia tikrai nera stabdimo pakaitalas, o kaip kazkas jau sake, planas B.
kionig 2010-10-04 18:57
EIktu defilste ... "Aut. teisės: 15min.lt"
kitty 2010-10-05 10:40
Is mano puses tai nemanau kad tokios sistemos nemanau kad laaabai jau i gera. Logiskai pagalvokit-zmogus, zinodamas kad jo masina uz ji viska padaro,labiau atsipalaiduos vairuodamas,ir o kas jei sistema uzstrigs? juk kuo mandresnes sistemos, tuo didesne tikimybe sugest,ar ne taip? o iki tobulumo dar laabai toli