Atnaujintas „Audi Q7“ – dar išraiškingesnis, komfortiškesnis ir pažangesnis ()
„Audi“ atnaujino savo SUV modelių gamos flagmaną suteikdama automobiliui ryškesnę išvaizdą ir aprūpindama pažangiausiomis technologijomis. Pakeistas išorės dizainas pabrėžia tvirtą miesto visureigio charakterį, kuris išsiskiria universalumu ir salono erdve. Q7 pirmą kartą montuojami naujo dizaino HD matricos LED priekiniai žibintai su lazerio technologijos ilgosiomis ir pasirenkamo stiliaus dienos šviesomis bei skaitmeniniai keičiamo dizaino OLED galiniai žibintai. Dar daugiau suasmeninimo galimybių praktiškiausiam Q gamos modeliui suteiks nauji ratlankiai, spalvos, apdailos detalės ir siuvinėtos sėdynės.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2005 metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje (IAA) publikai pirmą kartą pristatytas Q7 tapo pirmuoju keturių žiedų prekės ženklo SUV. Šis svarbus debiutas įvyko gamintojai minint legendinės „quattro“ pavaros 25-metį. Daugiau kaip penkių metrų ilgio automobilis išsiskyrė erdvumu – salone tilpo iki septynių keleivių, o maksimali bagažo skyriaus talpa siekė 2035 litrus. Nuo pat debiuto, Q7 laikomas vienu svarbiausių SUV segmento modelių rinkoje. Pirmos kartos Q7 modelis buvo gaminamas nuo 2006 iki 2015 metų, o per tą laiką miesto visureigį įsigijo daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Tvirtas, erdvus ir elegantiškas
2015 metais rinkoje pasirodęs antros kartos modelis su visų varomų ratų sistema pirmą kartą buvo atnaujintas 2019 metais. Naujausi pakeitimai išlaiko stiliaus vientisumą, o kartu pabrėžia Q7 tvirtumą bei eleganciją.
Vientisos aštuonkampio formos Q7 radiatoriaus grotelės buvo papuoštos vertikaliomis apdailos detalėmis. Šis dizaino sprendimas leidžia akimirksniu suprasti, kad tai – aukščiausios klasės „Audi“ visureigis, kuris skiriasi nuo A gamos modelių. Be to, vizualiai pakitęs aukščiau įrengtų priekinių žibintų ir grotelių kontūro tarpusavio santykis suformavo naują priekinės automobilio dalies stilių ir suteikė naujajam Q7 daugiau solidumo.
Išskirtinės suasmeninimo galimybės
Kiekviename iš HD matricos LED priekinių žibintų įrengti 24 šviesios diodai ir didelės galios lazeris. Šie žibintai išsiskiria lengvai atpažįstamu integruotu mėlynos spalvos vidiniu apšvietimu, žyminčiu lazerių technologijos tikslumą. Lazeriai įsijungia pasiekus 70 km/val. greitį ir pastebimai padidina tolimųjų šviesų veikimo nuotolį. Kita išskirtinė šių aukščiausios klasės žibintų naujovė – keičiamo stiliaus dienos šviesos. Ši technologija suteikia Q7 modeliui unikalų charakterį, o vartotojas naudodamasis MMI multimedijos sistema gali rinktis įvairius dizaino variantus.
Pirmą kartą Q7 modeliui papildomai siūlomi skaitmeniniai OLED galiniai žibintai (OLED – organinis šviesos diodas), kurių stilių taip pat galima keisti pasirenkant vieną iš keturių variantų. Be to, kaip ir „Audi A8“, Q8 ir Q5 modeliuose, OLED galiniai žibintai veikia kartu su įspėjimo apie atstumą funkcija. Jei prie visureigio iš galo 2 metrų atstumu priartėja kita transporto priemonė, automatiškai įsižiebia visi skaitmeninių OLED žibintų segmentai.
Nauja apdaila, spalvos ir ratlankiai
Norintiems pabrėžti automobilio sportiškumą, nuo šiol siūlomos naujos metalizuotos spalvos, tarp kurių yra ir „Sakhir Gold“ aukso, „Ascari Blue“ mėlyna ir „Chili Red“ raudona. Ratlankių gamą papildė penki nauji komplektai, kurių dydis – nuo 20 iki 22 colių.
„Audi“ taip pat praplėtė atnaujinto Q7 modelio programėlių asortimentą. Pirmą kartą populiariomis trečiųjų šalių programėlėmis (pavyzdžiui, „Spotify“ ar „Amazon Music“) gali naudotis ne tik vairuotojas, bet ir keleiviai. Reguliariai atnaujinama programinė įranga ir plečiamas suderinamų programėlių sąrašas leidžia dar labiau suasmeninti multimedijos sistemą. Modulinės trečios kartos multimedijos sistemos (MIB 3) galimybes dar praplečia ir elektroninė parduotuvė, kurioje galima rasti vietinei rinkai pritaikytų programėlių.
Svarbiausias pagalbinių vairavimo sistemų pokytis – patobulintas aplinkos stebėjimas. Šalia kitos informacijos, skaitmeniniame HD raiškos „Audi“ prietaisų skydelyje nuo šiol pateikiami įspėjimai vairuotojui nesaugiai keičiant eismo juostą arba nesilaikant saugaus atstumo, rodomi kiti eismo dalyviai (sunkvežimiai, automobiliai ir motociklai), sankryžų įveikimo pagalbos signalai ir internetu gaunama informacija apie eismą.
Saugus bet kokiomis sąlygomis
Naujajam Q7 papildomai siūloma ir elektronika valdoma pneumatinė pakaba su prisitaikančia amortizavimo sistema. Priklausomai nuo vairuotojo pasirinkimų ir kelio sąlygų, šios pakabos aukštis gali kisti iki 90 milimetrų – tuo metu valdomi ir automobilio kėbulo svyravimai.
Be to, komplektuojant visureigį bus galima rinktis ir visų vairuojamų ratų sistemą. Važiuojant nedideliu greičiu, ši technologija pasuka galinius ratus iki penkių laipsnių kampu priešinga kryptimi nei priekiniai. Tai leidžia vienu metru sumažinti apsisukimo spindulį. Važiuojant dideliu greičiu, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai. Toks sistemos veikimas padidina stabilumą ir važiavimo komfortą.
Dar viena naudinga naujajame Q7 diegiama funkcija – nuotolinio parkavimo pagalba „Plus“. Pasitelkdama kamerą, radarus ir ultragarso daviklius ši sistema lengvai įvairuoja „Audi Q7“ į ankštas stovėjimo vietas. Vartotojai gali valdyti nuotolinį parkavimą naudodamiesi išmaniajame telefone įdiegta „myAudi“ programėle.
Efektyvūs ir galingi varikliai
Baziniame „45 TDI quattro“ modelyje montuojamas 3 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, išvystantis 170 kW (231 AG) galią ir 500 Nm sukimo momentą. Pajudėjusi iš vietos ši „Audi Q7“ versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,1 sekundės. Maksimalus jos išvystomas greitis siekia 226 km/val.
„50 TDI quattro“ modelyje montuojamas dar pajėgesnis dyzelinis variklis, išvystantis 210 kW (286 AG) galią ir 600 Nm sukimo momentą. Tokia trauka leidžia dideliam SUV nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,1 sekundės ir išvystyti maksimalų 241 km/val. greitį.
„Audi Q7 55 TFSI“ modelyje montuojamas 250 kW (340 AG) galią ir 500 Nm sukimo momentą išvystantis trijų litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininis variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu. Benzininis variklis su turbina leidžia naujajam „Audi Q7“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis elektronikos ribojamas iki 250 km/val.
Visi naujojo Q7 varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių „tiptronic“ automatine pavarų dėže, nuolatine „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara ir švelniojo hibrido sistema, leidžiančia iki 0,5 litro sumažinti vidutines 100 kilometrų degalų sąnaudas. Važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu nukėlus koją nuo akceleratoriaus, Q7 iki 40 sekundžių gali toliau judėti su išjungtu vidaus degimo varikliu. Be to, visi „Audi Q7“ montuojami V6 tipo varikliai leidžia vilkti iki 3,5 tonos sveriančią priekabą.
Drauge su kitais modeliais atnaujintas ir sportiškasis SQ7 visureigis, kuriame montuojamas automobilių entuziastams puikiai pažįstamas 4 litrų darbinio tūrio TFSI variklis. 373 kW (507 AG) galią ir 770 Nm sukimo momentą išvystantis motoras komplektuojamas su itin greit veikiančia aštuonių laipsnių „tiptronic“ pavarų dėže ir „quattro“ nuolatine visų varančiųjų ratų pavara. SQ7 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,1 sekundės ir išvysto elektronikos iki 250 km/val. ribojamą maksimalų greitį.