Kinijos greitasis traukinys bandymų metu pasiekė 416,6 km/val. greitį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Spakainas 2010-10-29 17:49
http://www.youtube.com/watch?v=8e4xtIJA ... re=related o tai cia?
immortallt 2010-10-29 19:28
Seip kinai pagrinde kopijuoja, o sukuria tikrai ne daug ka. Man rodos tiesiog bus nupasine viena nuo japonu, kita nuo kokiu prancuzu ir pan.
enternald 2010-10-31 20:37
Čia vokiečių traukinys. DLBJB žalieji vokietijoje neleidžia tai į aplinką nesiderina, tai "elektromagnetine taršą" kuria. Tai vokiečiams neliko nieko kitą kaip Kinijoje sumontuoti. Čia yra transrapidas. Jis neįeiną į standartinių greitų traukinių kategoriją. Jį magnetai pakelia nuo bėgių (nuo vieno plataus bėgio) ir magnetai pulsuoja kaip vikšro raumenys. Traukinys neliečia bėgių. Max Greitis apie 540. Japonai su maglev pasiekė 600, bet ant letų greičiu jis veikė kaip standartinis traukinys, kitaip nei transrapid. Tiek TGV tiek čia aprašomas kinų traukinys yra elektrinis traukinys galintis važiuoti ant standartinių bėgių, tačiau jų dedikuotos linijos yra iš kokybeškesnių bėgių ir mažesni išlinkiai. Kitavertus didesni leidžiami nuolydžiai ir pakilimai, kad išvengti tunelių, kadangi ten nevažiuoja sunkūs krovininiai traukiniai. Deja čia neaprašoma antra šalis kuri aplenks greitais traukinių linijų ilgiu visas šalis, net prancūzija ir Japoniją, tai Ispanija. Jos linijos palei ilgį bus 2 po Kinijos. Taigi Transrapid ir TGV tai visiškai skirtingos konstrukcijos.