Didėjantis šurmulys laukiant oficialaus „Google Chrome OS“ pristatymo (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

rwc 2010-11-08 03:26
Priklauso nuo to, kaip suprogramuosi. Gali padaryti paslaugą, kad net pats Amazon nežinotų, kokius duomenis laikai jo serveriuose. Tai niekuo nesiskiria nuo tradicinių duomenų centrų. O kiek vartotojas pasitiki konkrečios paslaugos tiekėju - čia jau jo ir tiekėjo atskiras reikalas. Tarkim, One aš nepasitikiu - dėl to niekad ten nelaikiau realių duomenų. Skype nepasitikiu. Bet Google teikiama nauda per didelė, kad nuo jo slėpčiau tikrą vardą, pavardę, nuotrauką, telefono numerį, netgi įmonės dokumentus.
geduxk 2010-11-08 10:55
dar vienas google pravalas gtalk nenaujina simta metu nors daigtas geras
Tir4elis 2010-11-08 12:54
Matosi, kad rwc nesi žaidėjas . Taip, teisingai sakai, kad pakanka info apie tai kas vyksta ir kur kokia figūra ką veikia. Tačiau yra viena kiaulystė. Ką daryt su žaidimu kai susirenka 1000 - 1500 žmonių? Susirenka 80% vienoje vietoje, nes kai kas dalyvauja renginyje, o dar krūva spokso kaip renginys vyksta. Serveris turi aptarnauti ir juos, ir tuos 20% kurie dar po žemėlapį slankioja. Tada pingas tikrai neprimena 20 ir 10 . Be to nereikia pamiršti, kad dabartiniams žaidimams keliami gana rimti ir kokybės reikalavimai. Viena vaizdo plokšte čia be šansų išsiverst. Todėl, kad norint mažiau apkraut serverį, klientinė dalis sukasi pas pačius žaidėjus kur jau matosi kaip tos figūros atrodo. Tada kompas apkrautas tikrai nemažai. Lineage2, WoW ir t.t. tada paprašo iš kompiuterio visko ką jis tik gali skirt. Nemažai tenka rinkt žaidimų mėgėjams kompiuterių, o ir pats šito malonumo nevengiu . Norint, kad viskas atrodytu tikrai kokybiškai ir su kuo mažiau trikdžių tikrai rimtus kompus tenka komplektuot. O kas dėl debesų, tai man vistiek smagiau, kai konfidenciali info namie, o darbinė darbe. Niekada negali žinot ar kokie nors "dėdės su antpečiais" ar šiaip "linksmi žmogiukai" nepasiims iš mano paslaugos tiekėjo visko ko galbūt viešint ir nenorėčiau.
Atavar 2010-11-08 14:31
Nesusikabejom. Viska (na beveik ka tu aprasei as zinau, bet kalbejau visai ne apie tai. Ten zmogus buvo minejes apie nauja mmmo zaidimu (ir netik) koncepcija, kai serveris kiekvieno zaidejo klientui issiuncia jau isrenderinta vaizda. Pas tave PK nera net pacio zaidimo, yra tik kazkokia salyginai maza programa skirta priimti tau transliuojama vaizda, pateikti tau jy ir issiusti duomenis apie tavo veiksmus. Zaidejo PK apkraunamas tik tiek, kiek jy apkrauna vaizdo isvedimas i ekrana, keliu atgaliniu veiksmo komandu paruosimas ir issiuntimas.
rwc 2010-11-08 16:30
Čia žinoma problema. Visgi, duomenys Gūglėje yra gerokai saugesni nei pas tave. Tavo kompas ar namai nėra tiek apsaugoti, kaip duomenų centrai. Ir šiaip jau, normalūs paslaugų tiekėjai saugosi nuo "piktų adminų" įvairiomis techninėmis priemonėmis. Net ir su kratos orderiu, Gūglui praktiškai neįmanoma prieiti prie vartotojų korespondencijos. T.y., Gūglas gali užblokuoti prisijungimą, kad reikalaujant pareigūnams pats parodytum, ką jame turi, nei ką nors patys ištraukti. Aišku, ne kiekvienas yra Gūglas, ir ne visi tokie skaidrūs.
rwc 2010-11-08 17:08
. Galbūt išimtis būtų: dedikuotas serveris transliacijoms, kad nereikėtų žiopliams prisijungti kaip žaidėjams.
sz520qm 2010-11-08 17:23
, megabaitinių tekstūrų ir detalių wireframe'ų kiekvienam klientui nesiųsi, tad vietinės atminties irgi vis dar reikės pakankamai daug norint debesėlinius žaidimus žaisti. Be RAM'o irgi neapsieisi... Reiks gi kažkur padėti visus grafikos objektus greitam priėjimui... Tai jau nebe ir toks thin client.... Nebent mes apie naršyklinius žaidimus ir panašius kalbam...
rwc 2010-11-08 17:31
. Skirtumas tame, kad žaidimo lentos priežiūra užsiima serveris. Botų valdymu užsiima serveris. Veiksmų koordinavimu užsiima serveris. Spraitų padavimu taip pat užsiima serveris. Klientinė dalis užsiima tik serverio grąžintų duomenų renderinimu ir kešavimu, bet ne žaidimo logika. Kad būtų paprasčiau, paimkim paprasčiausius šachmatus: serveriui siunti ėjimą, jis grąžina kitą ėjimą (ir jei reikia, papildomus spraitus - priešininko avatarą, komentarą). Thin klientas sulieja turėtą lentos informaciją bei informaciją "loginiame ekrane" - kad ir paprasčiausią HTML dokumentą, kurį "geležy" integruotas HTML variklis paverčia vaizdu. Iš principo, "lentos informacija" ir "vaizduojamas dokumentas" gali būti viena struktūra - tarkim, aktyvus DOM medis su žaidimo metainformacija, kuris geležy išsivarto į GL komandas.
Varnagas 2010-11-08 18:20
Atrodo visi čia pamiršta arba nėra matę vieno tokio naršyklinio java paremto 3d žaidimo. Kai mažas buvau ant savo pirmojo kompo dar žaidžiau. Kad nereklaminti - tiesiog screenshot: Viskas vyksta naršykle. Dabar jau yra net ir pilno ekrano galimybė, aukšta grafika, kad tikrai gerai atrodo. Su juo viskas paprastai. Žaidėjui atsiunčiama informacija apie jo esmą teritoriją, ir kompe ji pasilieka, kad kitą kartą nereiktų vėl siųsti. Nusistatai tavo aparatui priimtinus grafikos nustatymus ir žaidi. Jokio super kompo nereikia, viskas 3d ir kuo toliau tuo labiau tobulėja. Žinoma nėra 8 kartų vandens atspindžių ir kito super gero vaizdo elementų, bet čia tik pavyzdys thin client. Čia jis betkuri naršyklė su Java palaikymu... Kažko išradinėti iš naujo nebereikia. Tik pritaikyti ir panaudoti ką jau turim
technologas 2010-11-08 19:02
Linux yra geras dalykas, bet toli gražu ne visada aiškiai suprantama vartotojui kas kaip daryti, be to, turi eilę ypatybių, dėl kurių vartotojas kartais turi naudotis nelemtąja komandine eilute. Aš nesu M$ vergas, Linux nekentėjas, aš tiesiog sakau, kaip yra. Dešimtmečiais Linux fanų bandyti dresiruoti vartotojai taip ir nepamėgo tos nelemtos eilutės. Smagu, kad jūsų komanda dirba, gerbiu tavo pasiekimus ta kryptimi, tavo Blender žinias, kolega, bet kas dėl Linux progreso, balsai būna kaip kad pasimokinkit, tai labai lengva, jūs suprasit, bet.. Deja daug kas ten neveikia, net Ubuntu 10.10 netbook.iso paleidus touchpad neveikia, toliau tingiu vardint, ilgas sąrašas. Tai nėra visiška atgaiva, tik alternatyva.
Atavar 2010-11-08 19:15
. Ju isvaizda, ju veiksmus, ju daroma itaka kitiems zaidejams (kazkas kazka musa, kazkas bega, kazkas dar kazka daro ir t.t).
batistis 2010-11-08 20:01
nereikia čia kalbėti apie jokius žaidimus, užtektų filmą prastos kokybės pasižiūrėti 1000 žmonių iš savo kolekcijos (juk čia joks multicastingas nesuveiks) ir apkrova tinklui didžiulė, juk kabelio pralaidumas ne begalinis..
rwc 2010-11-08 22:54
išskaičiuoti visos "visatos" kiekvienam. Iš čia gauname ~n^2 sudėtingumą tiek serverio apkrovos, tiek kliento, tiek ryšio sąnaudų. Kaip manai, kodėl Google BigTable neturi SQL JOIN operacijos? Kaip tik dėl to, kad ji nesimasteliuoja per daugybę nutolusių kompų, neatsižvelgia į duomenų aktualumą. Iš čia seka kita mintis: net turėdamas milijoną veikėjų savo horizonte, neprivalai apie visus žinoti visko. Tavo klasteris gali apsiriboti keliom dešimtim artimiausių ir keistis tau judant. SELECT * FROM Neighbours ORDER BY Distance LIMIT 20.
Atavar 2010-11-09 00:11
Visa "visata" kiekvienam ir nera apdirbama. Apdirbamas tik tavo regejimo laukas tam tikru atstumu nuo taves, kas ir yra aktualu. Vat, kad cia dar reikia dirbti ir dirbti - teisybe. Nes to nepakanka. Gali pasididint, pasimazint savo matoma atstuma, jei "neveza" pk. Gali net isjungti zaideju atvaizdus, palikt tik vardus. Taciau tai sukelia begales nepatogumu, pradedant negalejimu vertinti situacijos globaliai, priimamais klaidingais sprendimais nematant viso vaizdo. O visas vaizdas pasireiskia 5-10fps pas 90% zaideju.
rwc 2010-11-09 01:40
Užjaučiu. Barkit gamintoją, kad nemoka kodint. Beje, galėčiau taip pat dabar barti save: mano algoritmas, kuris teoriškai turėtų susisukti per 15 sekundžių, sukasi 2 valandas. Kažkur kažką pražioplinau - bet su kompo galingumais tai neturi nieko bendro.