Specialistai įvertino: kiek automobilis netenka metalo dėl chroniškos nešvaros?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2024-04-06 23:20
Reklama, kurios efektyvumą nuspręsta pagrįsti pakurstant baimes dėl saugumo. O kad ir kokios priežastys bebūtų, policija išvadoje vis tiek parašys, kad "nepasirinko saugaus greičio". Aišku aš čia taip "įkandant" komentuoju... Bet tos druskos iš tiesų kiek užknisa. Ar nėra taip, kad pradėjom kitokią naudoti, kuri šiuo klausimu daug agresyvesnė? Arba jos tiesiog daugiau beriama? Tai ne tik metalų problema - manau, kad tai ir gumų problema. Po šios žiemos kažkaip labai jau suaktyvėjo jos cypimas: tiek pakaboj, tiek duslintuvo laikikliuose... Dar nebuvau palindęs patyrinėt/pataisyt, tai sunku pasakyti, kas konkrečiai. Ką iš anksčiau pastebėjęs, kad stabdžių suportus po žiemos irgi reiktų persirinkt/išsivalyt. Nu bent jau čia tokie keli etapai buvo, kad kas antrą pavasarį man užstringa cilindriukai arba kaladėlės (skardelę pakelia rūdys ir užspaudžia). Nors kai tvarkausi, tai pilnai viską visiems keturiems. Draugelis vienas ką tik keitėsi kaladėles, tai kreipiančioji užstrigus buvo nors gumytės gražios, vizualiai nepažeistos, bet pilna rūdžių.
Darius995 2024-04-07 00:45
Labai įdomus minties šuolis nuo kėbulo prie variklio. Prasisunkianti alyva gerai apsaugo nuo korozijos (tiesa, variklio blokui dažniausiai tai neaktualu). O variklio aušinimas vyksta radiatoriaus dėka, o ne variklio bloko. Šitoj vietoj ir baigėsi straipsnio skaitymas.