Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
StN 2010-12-09 11:09
Tai tik patvirtina faktą, kad naminius kompiuterius kompanijos nesugeba kurti ilgesniam laikui, nes nori palaikyti vartojimą kiek įmanoma didesniam lygyje. Technologijos egzistuoja, bet jos tiesiog ten kur žmogui tiesiogiai nekenkia.
Jomajo 2010-12-09 11:16
saunu,kad einama prie to, kad kuo greiciau pasalinti silpniause grandi automobilije - vairuotoja. ateis tas laikas, kai is baro galesi sesti tiesei prie kompiuterio kontroliuojamo vairo, ir policaju nebereiks
DJ_LFS 2010-12-09 11:55
tegu nespanksta, tokie automobiliai dar toli grazu netobuli, po 20 metu gal bus saugu jais vazineti, bet ne greiciau
ligonis 2010-12-09 12:28
na skaiciau straipsni ir nepamenu, kad butu sake, jog jie tobuli. gal prasta atmintis.
pasizek, jau gan daug metu egzistuoja automobiliai galintys patys vaziuot, bet ju galimybiu tik menkiausios nuotrupos serijinuose automobiliuose, nes jiem reikia nenugincijamo patikimumo. o sudetingose sistemose didesne tikimybe klaida padaryt, todel ilgai trunka kankinant ta nauja sistema visokiais imanomais budais kol pasiekiamas norimas patikimumo lygis...
sveikintinas komiuteriu nuopelnas automobiliuose, tegu tik toliau taip ju daugeja.
technologas 2010-12-09 15:54
Man kažkaip nesitiki kad per 15 metų sugenda tik 9 iš 1000000 įrenginių, per gerai čia būtų. Galite mesti į mane akmenį, bet mechanika vis tiek patikimiau yra, tegul ten tam meistrui iš Marijampolės ir reikia daugiau pavargt. Plačiai žinomas dalykas, kai jau pradeda ji gesti... o brangi yra deja. Darbo jėga pas mus vis dar sąlyginai nebrangi. Čia išpuikę vakariečiai sumastė kad nereiktų krapštytis Elektronikos gamyba nėra labai energiją taupantis reikalas, dešimčiai kompiuterių pagaminti reikia tiek naftos, kiek automobiliui. Mano mašinoje yra ABS, vairo stiprintuvas, elektrinės sėdynės, langai, bagažinės atidarymas, oro pagalvės, na, kaip rašo, naujesnėse daug kur taip, bet sutikčiau vietoj elektrinio bagažinės atidarymo turėti šildomus veidrodėlius
MindaugasV85 2010-12-09 16:13
Kad kai toks purvinas oras, tai dar ir purkštukų iki tų veidrodėlių neatsisakyčiau, nes kad ir šildomi, vis tiek nieko nesimato Pvz antradienį vakare degalinėje viską apsivaliau, bet po 10 minučių vėl suodini (Vilnius-Kaunas).
wdm 2010-12-09 18:52
greiciau israstu teleportacija
punktyras 2010-12-10 03:18
akseliaratorių-> akseleratorių
kionig 2010-12-11 03:29
Maziau ziurek star treko ir kito holywoodinio slamsto.
Siaip tai su tomis diagnostikomis irgi yra kabliuku ir kartais labai geru kabliuku del ko masinoje atsisako vienas ar kitas prietaisas veikti. Taigi ivesdami kompiuteri, taip pat neisvengiamai ivedame ir papildoma atistiktiniu klaidu priezasciu.
O siaip idomu, kiek lambda zondas sumazino CO2 ismetama kieki ?
Nerkashis 2010-12-11 14:11
Būna atvejis, kai pakeiti kokiam mersui A190 pilną lempą su visais rėmais ir žėk nešviečia. O pasirodo reik "pririšt" prie kompiuterio.
Mano senoji bulkikė 88m turi ABS. Kai pirkau jis man neveikė. Peržiūrėjau pagal schemą, praėjaus su testeriu, viskas turi veikt. Kol nepajungė prie diagnostikos, neišvalė klaidų - neveikė.Tuo metu mokėjau 50lt.
Nzn kaip su naujom mašinom, bet ar pakeitus tepalus reikia kompą "nuresetint"? Tepalus pasikeist nėra taip sudėtinga. Bet jei ir to pačiam pasidaryt negalima, tai....
mytech 2010-12-12 19:17
nepykit kad ne itema, bet kazkodel prisiminiau linksma eilerastuka:
In golpuka atsisedes
as lekiu kaip misko briedis
nieks manes nesustabdys
as gi briedis ne gajdys!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ratuotas kompiuteris. Ar vis dar reikalingas vairuotojas?