[ŽT] Gamintas 60 metų. Eros pabaiga. Nebelieka legendinio „Chevrolet“. Kas nutiko (Foto) (1)
Sedanai sparčiai praranda populiarumą.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Chevrolet Malibu“ bus paskutinis sedanas šios markės gamoje. Priežastis – sedanai pralaimi konkurenciją krosoveriams. Garsusis modelis gaminamas nuo 1964 metų ir šių automobilių jau surinkta daugiau nei 10 mln. vienetų.
„Chevrolet Malibu“ sedano gamyba nutraukiama – paskutiniai šio modelio automobiliai nuo konvejerio nuriedės šių metų lapkritį. Šią informaciją „The Detroit News“ patvirtino koncerno „General Motors“ atstovai.
„General Motors“ gamykla Kanzase, kurioje surenkamas „Chevrolet Malibu“, bus laikinai uždaryta modernizavimui. Nuo 2025 metų pabaigos ten bus gaminamas antrosios kartos elektromobilis „Chevrolet Bolt“ (Europoje žinomas kaip „Opel Ampera-e“).
Priežastis, kodėl atsisakyta „Chevrolet Malibu“ – klasikiniai sedanai šiuo metu nėra paklausūs, nes pirkėjai renkasi krosoverius. Nutraukus „Malibu“ gamybą, „Chevrolet“ JAV rinkos gamoje neliks sedanų, o „Corvette“ ir „Bolt“ bus vieninteliai lengvieji automobiliai.
„Chevrolet Malibu“ šiemet švenčia 60 metų jubiliejų: jis gaminamas nuo 1964 m. Iš pradžių tai buvo galiniais ratais varomas sportinis modelis su dideliu V8 varikliu – buvo siūlomos iki 425-450 jėgų galios versijos. Gamintas ne tik sedanas, bet ir universalas, kupė bei kabrioletas.
Devintos kartos „Chevrolet Malibu“ (po 2019 m. atnaujinimo):
General Motors will officially end production of the Chevrolet Malibu this fall, The Detroit News reported today, after years of uncertainty and rumor following GM's quiet acknowledgment it was getting out of the four-door business for good. Learn more: https://t.co/p1qLlOsCsP pic.twitter.com/ADWdgaSdvN
— Autoblog (@therealautoblog) May 8, 2024
„Chevrolet Malibu“ gamintas 1964–1983 m. ir 1997–2024 m. Pradžioje „Malibu“ buvo „Chevrolet Chevelle“ aukštesnės klasės versija, o 1978 m. tapo atskiru modeliu.
Pamažu modelis keitėsi – jis tapo kompaktiškesnis, varomas priekiniais ratais ir gavo ekonomiškesnius keturių ir šešių cilindrų variklius. Iš viso sukurtos 9 „Malibu“ kartos.