Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
RamasN 2010-12-09 15:56
Realiai yra 1 didelė kliūtis. Dalinai technoliginė, dalinai ekonominė. Tai liečia kainų skaičiavimą "online" - išankstinio mokėjimo paslaugų abonentams arba tradiciniams, kurie skaičiuoja visokius limitus. Deja deja, nėra vieningo standarto, kaip vienas operatorius aptarnauja kito operatoriaus balso skambučius. Keli standartai, konkuruoja tarpusavyje, su skirtingom galimybėm, tačiau kol nebus vieno normalaus "online", tol tai suveiks tik tiems sutartiniams abonentams, kurie gauna sąskaitas, bei kurie nevaldo jokių limitų. ES elgiasi gerų idėjų skatinama, bet detalių visai nepramąsto ir nesigilina.
vyckas 2010-12-09 16:50
Apie kokius standartus balso skambučiam tu kalbi?
RamasN 2010-12-09 16:55
Tokius kaip CAMEL ir kt. Ne tiek standartas patiems skambučiams, kiek standartas, kaip operatoriai tarpusavyje bendrauja.
Sa 2010-12-09 17:08
Dar vienas žingsnis link oligarchų džiaugsmo.
andriulis 2010-12-09 20:25
Nelabai pagaunu su tavo ta oligarchija. Gal galima placiau?
immortallt 2010-12-09 23:16
Ramasn, visa tai yra tik priekabiai ir niuansai. Jei esi abonentas tai koks skirtumas kaip skaiciuoja ? Paskaiciuos biski veliau ir atsius saskaita, bet ne 10x didesne nei butu jei naudotumeis vietiniu abonentu. Tiesiog tai yra nisa, kur operatoriai isspaudzia pelno daug. Lietuvai deja neapsimoka toks dalykas, nes lietuviai daugiau laiko praleidzia uzsienyje, nei uzsienieciai Lietuvoje...
RamasN 2010-12-10 00:46
Jei esi abonentas, tą ir sakau - neturi skirtumo. Tačiau tai netiks vadinamiems Prepaid abonentams. Taip pat ES vis kuria naujus įstatymus dėl to, kad abonentai galėtų kontroliuoti savo išlaidas. O tam reikalingas "online", jau nebetinka, kad su pavėlavimu paskaičiuojama. Tai gera idėja, tačiau kol nėra "online" tarp operatorių, tol bus dideli labai kaštai arba išvis neįmanoma užtikrinti. Bus kainų šuolis (lokalių), kad kompensuoti investicijas. Todėl ES šioje vietoje galėtų ne tik pasakyti "reikia", bet ir detaliau suderinti "kaip". Jei nebūtų vadinamų Prepaid abonentų, arba nereikėtų kontroliuoti išlaidų, jei užtektų tik gaunamos sąskaitos, tada viskas padaryti būtų labai lengva. Deja, dažniausiai 10% funkcionalumo pasiima 90% kaštų.
Vis dėlto, bet koks judėjimas šioje srityje sveikintinas, nors ir ES jau pradeda priminti TSRS su planine ekonomika
vyckas 2010-12-10 04:13
RamasN tai kaip dabar vyksta roamingas jei tiek daug problemų yra? Kiek supratau iš straipsnio, kalbama tik apie mokesčio panaikinimą. Nežinau kokia situacija su tais prepaid abonentais, bet jei paslauga yra ir ji veikia, pakeisti jos kainą nematau didelių problemų.
RamasN 2010-12-10 10:34
Kol buvo tik standartiniai abonentai su sutartimis ir be jokių "savikontrolės limitų", tol viskas gerai, ir viską galima padaryti sąlyginai nebrangiai. Deja, bet online'ui nėra tokia gera situacija. Balso paslaugas teikia užsienio operatorius, kuris nieko nežino apie kainas, tik pasitikrina, ar abonentas plius minus "gyvas ir geras". Yra standartų (CAMEL), su kuriais galima padaryti online skaičiavimą. Tačiau ne visi tą CAMEL turi. Todėl ir būna, kad Prepaid abonentai palaikomi ne visose šalyse, arba "nepilnai". Jei sutartiniam abonentui reikia kontroliuoti savo išlaidas, iš esmės reikia tų pačių online'inių technologijų. Tai kainuos, bet galbūt bus tas spyris, po kurio susitars dėl standartų.
Kaštų strūktūra šiuo atveju yra žymiai sudėtingesnė, nei bankinio pavedimo atveju. Pastarąjį galima būtų prilyginti SMS'ui Tačiau balso ir duomenų paslaugose yra paslauga, kuri teikiama ne kaip "vienetas", o "tęstinė". Labai įdomu bus pažiūrėti, į ką visa tai išsivers
Smėlis 2010-12-10 11:21
o daug prepaid vartotojų gali naudotis paslaugomis užsienyje? kalbėkim apie LT. žinau, kad neseniai ežys atrodo leido šią paslaugą.
bet tai sprendimas pradžiai (laikinai) gali būti toks, kad tiesiog prepaid užsienyje neveiktų.
rwc 2010-12-12 10:07
Taip. Extra ir Labas nuo pat pradžių leisdavo, tereikėdavo įjungti. Su Pildyk tas pats. Kalbant apie užs. nr. Lietuvoje - bent Orange Prepaid tas pats.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mobiliojo ryšio operatoriams ruošiamas apynasris, tačiau vartotojai tuo tik džiaugsis