„Vairavimas skiriasi lyg diena ir naktis.“ Virtualios pavaros. „Hyundai“ sukūrė dar neregėtą monstrą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Absoliutas 2024-05-26 18:54
Kai vakaru Europa jau sekmingai atsisako sio nepavykusio projekto, musu zurnaliugos vis dar atidirbineja uz gautus avansus :DDDDD
immortallt 2024-05-27 14:01
Ko konkrečiai vakarai atsisako?
kestutisz 2024-05-27 14:25
Čia kaip mėsos skonio salotų kukulis veganam? Kažkaip kito paaiškinimo nelabai randu.
immortallt 2024-05-27 15:02
Na jei dyzelistams reikia "sielos", nu tai atsiras, kas iš EV gamintojų, sudės tuos VDV trūkumas - netolygų greitėjimą, ribotą sukimo momentą, degalų smarvę, prie kurios priprasta (mėšlas ir kvepia gyvulius auginančiam ūkininkui), triukšmą, ir pan.
kestutisz 2024-05-27 15:34
Nu bet netaip turi būt. O nu ant elektros schemos laikymo ribos, mol iki kokių 120% galios, ten kad jau sviltų virš redlaino...
Xdmin 2024-05-27 15:46
Manau panasiai ir yra, taip draskant kas nors vistiek suges Ar tu siulai "money shifting" idiegti?
kestutisz 2024-05-27 16:04
Labai geras terminas, kaip tik ko reikia :) Toks kai nu galios gauni daugiau nei pasirašo inžinieriai, ir jau marketingas jiem liepia įdiegti "redlainą" kurį ir vieną kartą galėtų parduot brangiau, ir po to dar iš remonto uždirbt :) Na kaip Ford v Ferrari scenoje - lyg ir sutarta nesudrožt variklio, važiuoti iki tam tikrų apsukų, nu bet jei labai reikia ir labai pasiseks - išspausi kažką arba ne :)