R.Maskoliūnas: virtualaus ir tikrojo pasaulio susiliejimas (Video)  (5)

Kompiuterinių žaidimų pasaulyje bręsta revoliucija, kurios pasekmes sunku numatyti. Trimačio vaizdo 3D kameros jau geba atpažinti kambaryje esančius žmones, o šie gali balsu ir judesiais valdyti kompiuterinius „avatarus“. Kita vertus, šiomis kameromis mus stebėti galima dieną ir naktį. Nejaugi pildosi kraupioji Didžiojo Brolio vizija?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujųjų Metų išvakarėse kompiuterinių žaidimų mėgėjai gavo puikią dovaną, kuri, žurnalo „New Scientist“ autorių nuomone, sukels tikrą revoliuciją. Bendrovės „Microsoft“ specialistų sukurta sistema sugeba matyti žaidėjų judesius, atpažįsta jų balsus ir netgi veidus. Žmonės ir kompiuteriai vis geriau supranta vienas kitą.

Sistemos „širdis“ – 3D kamera, kuri žmogaus akiai nematomais infraraudonaisiais spinduliais skenuoja aplinką ir taip sukuria ar atkartoja jos vaizdą kompiuterio ekrane. Panašiai povandeniniuose laivuose naudojami sonarai, leidžiantys įgulai nustatyti, kokie objektai yra netoliese.

Įrenginys turi ir įprastinę kamerą, kuria gali filmuoti, fotografuoti, ir tokiu būdu perkelti objektus iš realios erdvės į virtualią. Sumontuoti mikrofonai naudojami balso atpažinimo procedūrai ir žaidimo valdymui balsu.


Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
Autoriai: Rolandas Maskoliūnas
(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)