Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2024-07-03 20:44
Va taip per rinkos kolonizavim1, vykdomas diktatūros eksportas.
Dannas3 2024-07-04 08:47
Idomu ar bent kiek patikimi ju automobiliai. Priesankstinis nusistatymas
labai kritiskas, bet kaip istikruju yra, gal kas susidure? Nes jei sudas yra, tai gali subsidijuoti kiek nori.
Xdmin 2024-07-04 09:16
Paziurejus kelis video tai saugumo sistemu veikimas yra didele loterija. Turbut su 20m senumo masina geriau avarija patirti, nes daugiau sansu kad oro pagalves issiskleis.
Kita vertus, nuo tokio didelio kiekio pagamintu vienetu tai naturalu kad broko islenda.
immortallt 2024-07-04 10:32
Bet baisioji dalis tai, kad sukuria ant subsidijų veikiančius verslus, kurie realiai nėra labai efektyvūs, bet tiesiog dėl subsidijų ir žemų aplinkosauginių reikalavimų tieisog išstumia visa kitą lauk iš rinkos. Kai nebelieka konkurencijos, nutraukia subsidijas ir pasirodo veikia tada brangiau nei vakarų gamintojai, o kokybė prastesnė... Va čia yra didžiausia blogybė.
Myslius 2024-07-04 11:24
Subsidijos kaip subsidijos, jie resursu kasyklas Afrikoj superka, o tada "imonem" paskirsto.
gytis13 2024-07-04 11:50
Aplamai nereikia prasidėti su komunistais, nes iš to nieko gero nebus. Komunistai demokratijos vertybes sėkmingai moka panaudoti griauti demokratijai
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Astronominė suma.“ Suskaičiavo, kiek pinigų elektromobilių gamybai skyrė Kinija