„Kietieji akumuliatoriai yra ne tik nesaugūs, bet ir sunkiai įgyvendinami.“ Neįtikėtina, ką skelbia didžiausias automobilių akumuliatorių gamintojas pasaulyje  ()

Akumuliatorių gamintojas tokio tipo akumuliatorius tyrinėja jau daugiau nei dešimtmetį ir proveržio pasiekti nepavyksta.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Didžiausias automobilių akumuliatorių gamintojas pasaulyje CATL pažėrė skepticizmo apie akumuliatorių vystymosi perspektyvą, tiksliau, apie naujos kartos kietuosius akumuliatorius, kuriems buvo žadama puiki ateitis, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

CATL įkūrėjas ir vadovas Robinas Zengas išreiškė dideles abejones dėl vadinamų kietųjų akumuliatorių, kurių viduje nėra skysto elektrolito, nors dar visai neseniai pasaulis kalbėjo, kad tai bus akumuliatorių revoliucija ir tokie akumuliatoriai pakeis pasaulį.

Tačiau kinas R. Zengas sako, kad jie yra netinkami ilgalaikei eksploatacijai ir jų ilgaamžiškumo dar ilgai nepavyks pasiekti. Be to, kasdienėje eksploatacijoje jie nėra saugūs.

[EU+Kuponai] Specialus rinkinukas! Lietuvoje neregėtų kainų skaitmeniniai osciloskopai + signalo generatoriai, „Xiaomi“ elektroninės liniuotės, trimeriai, siurbliai ir kt. (Video)
4049 7

Specialus rinkinukas

Kuponai

Galioja iki 2024-07-22/2024-08-31

Labai ribotas kiekis

Iš Čekijos/Kinijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

1) „Hantek DSO2D15“ - skaitmeninis osciloskopas + signalo generatorius

2) „Ultenic D5“ - robotas dulkių siurblys

3) „Topshak TS-PW1“ - 18V impulsinis suktuvas su 380Nm, su baterija ir įkrovikliu

4) „Xiaomi AtuMan Q2“ - elektroninė liniuotė

5) „OnePlus Buds Pro 2“ - TWS ausinės, prisidėjo Hans Zimmer

6) 42V 13000mAh trimerio rinkinys

Išsamiau

Pasak CATL įkūrėjo, negali būti nė kalbos apie greitą šių akumuliatorių atsiradimą rinkoje. Prireiks ne vienerių metų, kad jie taptų ir patikimi, ir ilgaamžiai.

Jis paaiškino, kad kietiesiems akumuliatoriams reikalingas anodas turi būti pagamintas iš itin švaraus ir gryno ličio be jokių priemaišų, o tam, kad procesas vyktų tinkamai, reikalingas gan didelis slėgis. Tai yra ne tik nesaugu, bet ir sunkiai įgyvendinama realiame gyvenime.

Anot R. Zengo, net idealiose laboratorinėse sąlygose tokie akumuliatoriai išlaiko vos dešimt pakrovimo ir iškrovimo ciklų, o po to jų savybės ima drastiškai blogėti, dėl to, kad litis įkaista ir ima deformuotis.

 

Svarbiausia, kad dėl didžiulio slėgio akumuliatoriaus viduje, net nedidelio sukrėtimo metu atsiranda nesandarumas, litis ima reaguoti su ore esančia drėgme ir į atmosferą išskiria itin toksišką ličio hidroksidą. Automobilių avarijos atveju šis reiškinys būtų itin pavojingas visiems aplinkiniams.

CATL tokio tipo akumuliatorius tyrinėja jau daugiau nei dešimtmetį ir proveržio pasiekti nepavyksta. Nepaisant to, jie toliau dirba su tokiais akumuliatoriais. Neseniai net susibūrė su kitais Kinijos gamintojais ir ruošiasi pradėti kietųjų akumuliatorių gamybą, tačiau kol kas to įgyvendinti nepavyksta.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(2)
(3)
(-1)

Komentarai ()