„1 iš 50.“ Ištyrė 12 000 automobilių. Kas nutinka su „Tesla“ automobilių baterijomis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Absoliutas 2024-06-22 21:49
Cia tas pats, kad pirktum nauja auto su vidaus degimo varikliu ir is anksto zinotum, kad po 10metu reikes keisti varikly ir tarsi to dar butu maza, tai tas senas variklis su kiekvienais metais valgytu vis daugiau ir daugiau kuro ir nuvaziuotum vis maziau. Skamba apgailetinai, nebent Lada savininkai nemato nieko blogo, nes jie priprate savo ziguliams kas 10,000km daryti kapitaliny remonta.
gytis13 2024-06-22 22:03
Va todėl ir nelaukiu laikų kai būsime priversti pirkti senus elektromobilius..Ubagynas laukia!
donatasv 2024-06-22 23:17
Jei nepasikeis baterijos ir kainos už jas mano požiūriu ev bus nišinis produktas. Dabar vis dar gyvas nes vyriausybės skiria paramą nuimk paramą ir šios mašinos niekam nereikės. Nauja mašina su kuria gali nuvažiuot bent jau iki 400 km (tik vasarą) prasideda nuo 40k+ eurų. Po 5 metų toks auto jau vertas vos 20k. Lietuviai retas kuris gali leist sau 20k mašinai, kai realiai taps įperkama tai niekam jos nebereikės nes nebebus baterijos garantijos ir nieks nenorės rizikuoti. Gal ir žalias produktas bet realiai dar klausimas kiek tai bus žalias produktas su tokia taršia gamyba ir dažnu perdirbimu.
immortallt 2024-06-23 10:14
Em, tai kad pvz. net mano yaris, su metais kuro sąnaudos išaugo per 10%. VDV keisti variklį, šiais laikais, irgi tikėtina. Ir kokia problema, "žinoti, kad reikės pasikeisti akumuliatorių", kai per tą laiką sutaupysi ant kuro daugiau, nei kainuoja naujas akumuliatorius, o kai keisi, tai matyt keisi ne į naują, o į naudotą kito, daužto automobilio akumuliatorių, jei iš viso reikės keisti. Nišinis? Dyzelinių autuomobilių parduodama mažiau, nei elektrinių. Tai dyzeliniai jau yra nišiniai? O straipsnis tai tyčia pateiktas taip, kad kuo blogiau atrodytų. Akumuliatoriaus nusidėvėjimui jau bando ir prikabinti tai, kad matuojamos sąnaudos/nuvažiuojamas atstumas ydingai, nes nu 6% prarastos ridos neskamba gerai, o vat 36% jau kitas reikalas. Antra, tie 1/50 kai tenka keisti - keičiama būdavo garantinio metu. Tai ankstyvieji daugumos gamintojų modeliai. Akumuliatorių gamyba patobulėjo, ir šitas procentas stipriai nukrito. Trečia, o kodėl niekas nerašo, kiek VDV variklių po 10 metų pradeda deginti tepalus arba azoto oksidų tarša padidėja aukščiau normų (reikėtų jau ne tik variklį, bet ir katalizatorių keisti). EV kaina krito sparčiau, ne dėl to, kad patys automobiliai nuvertėjo, o todėl, kad jų naujų kainos krito dėl augančio gamybos efektyvumo.
donatasv 2024-06-23 11:02
Meluoji eilinį sykį triedi nesamonęs. Ev kainos nemažėjo išskyrus teslos. Dėl susidariusio pertekliaus ir sumažėjusios paklausos muskas numetė kainas, kad išlaikyti pardavimus ir nereiktų stabdyt gamybos. Po 10 metų vdv degina tepalus? Jei prižiūri vdv tinkamai jis laikys 20 ir 30 metų. Ne visi bet patikimi ir prižiūrėti modeliai drąsiai. Su baterija nėra šansų degraduos nesvarbu kiek važiuosi ar nevažiuosi. Kokia bėda pasikeist bateriją kai važiuoji pigiai? Vėl triedi? Lietuvių mašinos 10~ metų senumo. Garantuoju pas patį ne ką naujesnė. Pravažiuosi 3 metus ir va prašom 60kwh baterija 10/15k eurų keitimas. 80kwh baterija 20k eurų ir daugiau. Sėkmės keičiant. Rasi dėvėtą? Prašom bus pigiau bet kiek ilgai? Brangi mašina nuvertėja daug antrinės rinkos nebus kiek ilgai žmonės rinksis jas? 5 metų senumo dar dar. 10 metų ir daugiau jau labai rizikinga ir niekam nereikės.
gytis13 2024-06-23 14:27
Pakeist seną VDV variklį kitu taip pat senu man visgi atrodo daug mažesnė rizika ir kaina negu pradėt kaitaliot seno elektromobilio akumuliatorių. Naujas klaikiai brangu, senas rizika baisi.
immortallt 2024-06-24 08:42
O variklį keisti pigu ir jokios rizikos? Naujas klaikiai brangus? Kiek jūs įsivaizduojate? donatasv, tai sakai visi meluoja: https://electrek.co/2024/04/18/ev-price ... rice-cuts/ Nu tai jei sakai, kad po 10 metų EV niekam nebereikia, tai nusipirksi be akumuliatoriaus už 2k€ ir daužto automobilio arba refurbished akumuliatorių už kokius 5-7k€ ir turėsi už 9k€. Ar visgi nebus po 10 metų jie beverčiai? Tuo tarpu realiame pasaulyje, o ne EV hater'ių fantazijose, 11,5 metų senumo leaf'as su mažu akumuliatoriumi (tik 24 kWh) eina už 8k€. Tiesa, konkrečiai šis pasiūlymas su didesne kaina, vidurkis ~5k€. https://m.autoplius.lt/skelbimai/nissan ... 86142.html Tesla Model S 85kWh, 10 metų senumo eina už biški brangiau, 17k€. https://m.autoplius.lt/skelbimai/tesla- ... 86604.html Tai apie ką mes kalbame? "Labai rizikinga ir niekam nereikės" Kuo grindi? Kas taps labiau vertinga, tai tikra automobilio rida. Atsiras daugiau servisų, kurie diagnostikos akumuliatoriams galės daugiau pasiūlyti. Viskas. O šiaip kas pasikeis, tie kas daugiau pravažiuoja, tiek kad akumuliatorių spėji sudrožti, ant kuro sutaupysi daugiau, nei akumuliatorius kainuoja, kartais. Tai tau matai išleisti 30k€ ant kuro per eksploatacijos laikotarpį yra nuostabu, bet 10k€ ant akumuliatoriaus (naujo), tai jau nebe Visa paklausa susibalansuos per kainą, ir tiek. Tik va kažką reikia daryti su VDV, kurie tepalus degina, katalizatorius ir DPF tinkamai nebeveikia. Pagauni antrą kartą tokį ir su vairuotoju į presą? Ar baudą kalti kokius 10k€?
HardAxe 2024-06-24 09:45
sudas, ne straipsnis. tesla model 3 kiek metu parduodamas? nuo 2017? tirti buvo tik tesla model3/y? ir jiem po 13 metu eksplotacijos pakeistos baterijos? O gal tirta pagrinde tesla, bet seniem 13+ automobiliai daznai buvo pakeistos baterijos, bet jei buvo renault kangoo ir Zoe?
Magnus 2024-06-24 10:54
HardAxe 2024-06-24 15:00
Vilniuje kamstyje sedint su hepa-carbon-ultra salono filtrais vistiek dyzelio smarve kala i nosi. Turim problemu, tik jos mazeja.
gytis13 2024-06-24 22:53
Tikrinam kainas - 2015 - 17m Nissan Leaf( jų daugiausia skelbimuose) kainuoja vidutiniškai 8000 eur. Tų pačių metų Skoda Octavia dyzelis irgi kainuoja panašiai, jei mažos ridos nori iki 10 000. Tai kažkaip palyginimas labai lenkia į dyzelio pusę. Ir sutaupymas ant kuro per dešimt metų nepatraukliai atrodo.
HardAxe 2024-06-25 10:01
Dyzelis laimės, kai reiks važiuoti daug ir neturi kur pasikrauti. Bet stumdytis miesto kamštyje leafas gerokai pigiau. Šiaip leaf`as, jei neklystu, tik iš vienos fazės kraunasi? Tai su 3x16A įvadu krautis namie pilną bateriją kasdien gali būti labai ne variantas.
Benediktas 2024-06-25 10:49
Koks % žmonių kasdien važinėja ilgus atstumus? Jaučiu kokie 2%. Vadybininkai, logistika ir servisas. Visi kiti malasi savo mieste max 100km per dieną. Kur mašina per parą naudojama max 3 valandas. Ir taip per menesi 90-95% procentai laiko. Taip, kol kas EV vaziuot ilgus atstumus, ne taip patogu, kaip su VDV - greicio, laiko prasme, bet tai daugumai uzima mažą % tokios kelionės. Jei netaupai pinigų, tai žinoma imi VDV ir nematai vargo.
HardAxe 2024-06-25 17:17
pavazinejus kaunas-vilnius atkarpa - daug kas vazineja kasdien. taip pat yra daug vazinejanciu kiekviena ar kas antra savaitgali ilga atstuma, kai darbo dienom beveik nevaziuoja. Jei esi studentas ir kas antra savaitgali grizti pvz is vilniaus i ukmerge ar siaulius, dyzelis yra optimaliausias pasirinkimas. Jei gyveni kaune (bute) ir darbo reikalais (pusiau remote) du kartus savaitej vaziuoji i vilniu, dyzelis velgi laimi. Bet jeigu is zaliu ezeru kiekviena ryta vaziuoji i naujamiesti dirbti, elektromobilis ar plugin hibridas bus nepakeiciamas, mano nuomuone.
gytis13 2024-06-25 20:08
Vienu žodžiu kas gali į darbą dviračiu nuvažiuti tam labai gerai tinka elektromobilis...
donatasv 2024-06-25 20:37
Panagrinėjam tavo parašytą šūda. Hyuindai kona 60+kwh baterija, kad nuvažiuotum bent 400 km 43k eurų. Kona mažas kibiras tinka immortal ir tikriausiai tau. Praščiausia komplektacija. Hyuindai tuksonas prasčiausios komplektacijos 25k. Skirtumas vos 18k eurų ir mašina padori. Po 5 metų abi mašinos bus vertos apie 20k tuksonas gal mažiau 18/17. Tai matematikos genijau papasakok visiem kiek sutaupysi per 5 metus jei nuvažiuosi 100k?
immortallt 2024-06-25 20:56
Kaip dyzelis gali laimėti, kai ES dyzelinių lengvųjų automobilių jau dabar parduodama mažiau, nei BEV? Jie jau pralaimėjo, kovai dar neprasidėjus. Panagrinėjame tavo parašytą šūdą, Hyundai Kona elektrinė prasčiausios komplektacijos yra artima Hyundai Tuscon geriausiai komplektacijai ir kai kuriomis charakteristikomis, pvz. saugumu, galia, vis tiek neprilygsta. https://autoplius.lt/skelbimai/hyundai- ... 64628.html Hyundai Tucson 5 metų senumo kaina 13k€ brangiausias, yra ir žemiau 10k€ https://autoplius.lt/skelbimai/hyundai- ... 45988.html Hyundai Kona EV kažkur 18-21k€ https://autoplius.lt/skelbimai/naudoti- ... 5B35%5D=35 Eugenijus tu eugenijus, net palyginamų dalykų tikslingai nesieki imti.
donatasv 2024-06-25 21:29
Nu dėk 12k parduodant ir ką gausi eugenijau? Nors žiūrėjau tuksonus gyvo neradau už tokią kainą. Koną 18k su 60k rida ir prieš du metus keista baterija. Mašinos ieškojau ir apvažinėjau daug prieš 3 savaites. Tucsonas: Kuras 8×1,5×10×100=12k kurui Kasmetinė priežiūra servise 400x5=2000 14k +25k -12k = 27k Kona Elektra: 18×0,2×10×100=3600 Kasmetinė priežiūra servise 200x5=1k 43k+3.6k+1k-18=29,6k Viskas kas gelbsti koną parama. Dar kitas reikalas parodei mašinas su 200k rida. Tokių nežiūrėjau net nes pareikalaus daug investicijų greitu metu. Tą koną marijampolėje testavom. Per 3 savaites 1.5k vertės numetė pardavėjas
gytis13 2024-06-25 23:03
Gal Europoje dyzeliai ir pralaimi po truputį, bet Lietuvoj tai pats klestėjimas kol kas. Pernai buvo toks įdomus nutikimas,man, sūnus nusipirko benzininę mašiną ir pradėjo kvailioti variklis, ėmėm meistro ieškoti. Nuėjom į patį mandriausią rajono centro servisą ir žinot ką mums pasakė: benzino netaisom, nemokam, va dyzelį prašom, tuoj patvarkom. Rekomendavo kažkokį meistrą su kuriuo taip ir nepavyko sutarti, tad teko varyti mašiną į kitą miestą taisyti. Aš buvau apakęs nuo tokios kompetencijos, bet atrodo ji gerai atspindi padėtį provincijoj, visi dyzelių prisipirkę ir vargo nemato. Aišku galima įrodinėti ir kiek tik nori ginčytis su savim kaip visa tai neatsiperka ir kad pagal statistiką Palanga turi bankrutuoti nes teoriškai niekas ten nevažiuoja, bet daugumai Lietuvos vairuotojų visi tie elektromobilių atsipirkimai neįdomūs, daugiau sumoki ir gauni kokybę.Pernai per žolinę sugalvojau Palangą aplankyti, tai pamačiau tokią statistiką autostradoj kad pagalvojau gal išdurnėjo visai Lietuva kartu su manimi.
donatasv 2024-06-26 00:44
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/ ... lietuvoje/ 13k ev Lietuvoje registruota. Iš ~1.5kk bendro kiekio automobilių. Pagal imortal nešioja kaip karštas bandeles? Tai yra vos 0.87%. Statistika puikiai parodo kiek žmonės nori ev... ką lietuviai nemoka skaičiuot? Nesupranta kaip pigu važiuot su ev? Kodėl neperka? O gal tiesiog lietuviai ne norvegiai uždės bausmes vdv kaip pas norvegus tai liaudis seima išneš ant šakių kai šašlykus pavertus. Nes pinigų taip dažnai keist mašinas neturės...