„1 iš 50.“ Ištyrė 12 000 automobilių. Kas nutinka su „Tesla“ automobilių baterijomis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2024-06-26 09:50
reikėtų žiūrėti koks procentas tarp naujai registruotų 2022, 2023 tarp naujų ir tarp dėvėtų. Dar būtų įdomu procentas tarp privačių, įmonių ir valstybininkų. Dabar skaičiai mažai ką sako. https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/docu ... /11-11.png šitas artimiausias tam, tai elektromobilių dalis smarkiai išsiplėtė. Tik neaišku kiek jų perregistruojama šalies viduj.
donatasv 2024-06-26 22:20
Išsiplėtė? Čia parodo kiek tikisi, o ne kiek išsiplėtė. JAV būtent taip pranašaudami gamintojai išplėtė ev gamyba ir 2024 gavo stabdį.
HardAxe 2024-06-27 09:55
imho šitas išvis nieko nerodo apart statistikos su kuo registra dirba. tai gali būt vidiniai sandoriai lietuvos rinkoj.
immortallt 2024-06-27 15:17
Dyzeliai pralaimi po truputį? Elektromobilių parduodama daugiau nei dyzelinių. Ir kasmes santykis vis blogėja dyzelio nenaudai. Klestėjimas, nes važinėja su senais. Problemų nemato, nes oro taršos normaliai niekas nekontroliuoja. Kai reikėtų pasikeisti variklius, katalizatorius ir DPF visiems, tai dyzelinių neliktų gatvėse staigiai, nes remontui reikėtų daugiau, nei automobilis vertas bent kas trečiam dyzeliui.
immortallt 2024-06-27 15:18
100-200km kelionėse nelaimi. Laimi dėl krovimo, nes niekas nenori savo kiemo tvarkytis. Visos kitos priežastys yra vaikiški pasiteisinimai - prisimyžau į kelnes, nes lieva eiti į tualetą. Neįperku, todėl vagiu. Per brangu, todėl atliekas išpilu miške. Prostitutės per brangu, todėl prievartauju.
Magnus 2024-06-27 18:04
Visų pirma, nustok būti laido riteris ir kalbėk pagarbiai. Nes tokių savo šmaikščių palyginimų niekada nepasakytum susitikus akis į akį. O pinigų tikrai neturi dauguma Lietuvoje, būtent dėl to daug ir sunkiai dirba darbus kurių tu nenori daryti dėl "reputacijos". 30% Lietuvos gyventojų už minimumą gyveną, t.y vargiai turi 1,500EUR kuriuos gali skirti Auto. Ką siųlai ? Mazda 3 pirkti? manai bus labai tvarkinga 20 metų senumo? https://autoplius.lt/skelbimai/mazda-3- ... 02804.html Ne visi gali gyventi be automobilio. Pačiam teko auto pirkti studijų metu, nes fakultetas buvo už miesto ribų bei kitoje pusėje nei gyveno mano tėvai. Autobusu kelionė 2val į vieną pusę. (minimum) Galimybės bendrabutyje gyventi nebuvo. Taigi pirkau tą patį seną BMW, nes jie tuo metu buvo tvarkingesni bei patikimesni nei tarkime naujesnis citroen ar ford. Bei susitvarkyti buvo paprasčiau.
gytis13 2024-06-27 20:09
Dar vienas pastebėjimas iš gyvenimiškos patirties kad tuos didelius ir taršius automobilius perkasi tie kurie mažai važinėja. Tarkim koks piemuo po miestą pasitrinti ir mergas pavežioti. O kas važinėja daugiau tie ima galvoti apie ekonomiją ir savaime aišku mažai teršia su ekonomiškesne mašina. Taigi taršos statistika veikia per sąnaudas. O pasigirti kad "va mano mašina mažai kuro ima" patinka visiems, nesvarbu ar sena ar nauja mašina.
donatasv 2024-06-27 23:09
Ką tu čia kliedi? Elektromobilis 5metų parsiduoda su 60k km rida, su pakeista baterija prieš du metus ir derybose žmogus nuo 19k numetė iki 18k (kona 2019 metų 67kwh baterija, pirkta lt, aptarnauta lt servisuose, visi dokumentai įrodantys viską, vieno šeimininko). Reali situacija man buvo prieš 3 savaites. Parodyk už pakankamai pigiai vdv 5 metų su iki 100k rida dar nenupirktą... tokio stovio vdv bus nupirktas per kelias valandas jei dėsi vidutinę rinkos kainą, tokio tipo kona stovėjo ilgai. Kelias savaites mačiau aš ją. Taip kad aš neskaičiuoju nudroštų 10 metų senumo ir panašių mašinų. Man nėr ką apsispresti aš jau padariau sprendimą vietoje tos konos pasirinkau 2018 metų astrą k. Su 100k rida. Išėjo dvigubai pigiau mašina nenudrošta ir už tą pačią sumą ką kainuoja kona nuvažiuosiu 80k km Per 5 metus ir nereiks trint šiknos kraunantis, bijot dėl baterijos, kaip tik vakar prasukau 1000km su ja į varšuvą ir atgal priekaba pakrauta 800kg atgal važiuojant buvo. Vienu prisėdimu, nu pasikraut reikė varšuvos bazėse ir vieną kart sustot užsipilt kuro. Kiek būtų reikalų su kona gal papasakosi? Dar pridėk pagal savo logiką kaip uždyką galima nuvažiuot tiek su ev... Kaip tau kažkas sakė tau mašinos aplamai nereikia pirk dviratį. Per 20 metų vairavimo stažą variklį teko keist vieną kart. 500 eurų dėvėtas variklis ir 300 darbas išėjo. Nusprogs 60+ kwh baterija kiek kainuos? Užteks vieno karto ir žegnosiesi nuo ev garantuoju. Pats visiems įrodinėji koks ev gėris nors rėki, kad neįperki, o tuos kuriuos įperki nenori pirkt nes nudrošti tavo logika tai neužmušama...
HardAxe 2024-06-28 10:36
O man dabar reikia elektromobilio. Darbe - nemokamas krovimas. Namie - saulės panelės, kurios parduoda elektrą už valandinę rinkos kainą. Šiandien rinkos kaina nuo 11 iki 18 tame tarpe tarp -0.1..0.5ct. Pagridinis trūkumas bus brangesnis draudimas ir brangi mašina, galinti tampyt priekabą ir pasikraut atitinkamą elektros kiekį.
immortallt 2024-06-28 11:32
Magnus, o tai kas tau nepatinka? Gi ir sakau, pinigų neturiu. Gi neturėjimas pinigų yra pasiteisinimas daryti ką nori. Ar čia tik kitiems galioja, dayrti ką nori, kai pinigų neturi, bet aš jau negaliu? 3l tdi limuzino klasės, kad ir seno, bet netvarkingo neturėjimas, niekaip neveikia pinigų neturėjimo klausimas. Nes tvarkingas ekonominės klasės patenkins visus realius poreikius, apart norą pasirodyti. Čia jau net nekalbant apie tai, kad daugelis galėtų išsiversti be automobilio ir sutaupyti daug pinigų. Ką sėkmingai ir dariau uždirbdamas daugiau nei VDU kartais. >30% dirba už MMA Čia geras bairis. Pavėlavai kokius 15-20 metų. Taip, senas BMW patikimesnis nei ekonominės klasės toyota, ford, volvo, vw BMW net apynauji yra nepatikimi ir brangiai eksploatuojami, tad tenkinai tik savo ego su tokiu pasirinkimu, nu ir prieš mergas pasirodyti reikėjo. gytis13, aš girdėjau, kurie giriasi, kad mašina mažai ima kuro, tik 15 litrų. Man 7 litrai yra daug. O kiek teko keisti akumuliatorių elektromobiliams? Absoliučiai daugumai per 10 metų kiek jie +- yra irgi neteko keisti. O kam teko, absoliučiai daugumai pakeitė nemokamai. Lieka nedidelė dalis, kuriems arba labai nepasisekė, ar išoriškai sugadino elektromobilį - paskandino, sudaužė ir t.t. Pala pala, variklį tai jau dėvėtą imi, bet elektromobilio akumuliatorių jau naują. 300€ už darbą? Čia kur variklį už tiek pigiai keičia? Aš jokio automobilio dabar neperku. Tik kai pirksiu, bus elektrinis. Tavo logika geležinė, kad išsirenki savo vienetinį atvejį, pagal kurį brangiausią vdv lygini su pigiausiu EV ir skiedi pasiūlymus. Absoliučiai daugumai ir nereikia automobilio. Bet kadangi automobilio išlaikymas Lietuvoje subsidijuojamas daugiabučių (senų) kiemų gyvnetojams ir kelių/sveikatos sąskaita, tai labai pigu patapę. Ir yra, kam netinka esami elektromobiliai, apskritai. Bet tokių populiacijos dalis bus mažiau 1-2%. Dar daliai netinka, nes namie krautis negali ir dėl objektyvių priežasčių negali įsirengti krovimo vietos. Bet didesniai daliai, net ir senų daugiaubučių kiemuose, tokia galimybė egzistuoja. Tik niekas nenori rūpintis savo gerbūviu. Valstybė kažkodėl turi. Kaip ir dabar man labai nepatinka, kad savivaldybė taško biudžetą senų daugiabučių kiemų tvarkymui, t.y. tiems, kurie patys nesirūpina. Tuo tarpu santykinai naujų daugiabučių savininkai ar individualių namų savininkai patys turi tvarkytis ne tik savo kiemą, bet ir dar įvažiavimus į kiemą, kur eina savivaldybės žemė. Net ir žolę tenka pačiam nusipjauti, nors žemė savivaldybės. Kaip minimum tuos kiemus turėtų apmokestinti, už pirmą automobilį per mėnesį nuo 30€.
donatasv 2024-06-28 15:39
Tai kiek dėvėtas akumas bus 60+kwh? Iš daužtos mašinos ištrauktas variklis dirba dar iki šios dienos ir ridos ribos jam nėra. Kita bėda su akumuliatoriu nyksta talpa nyksta nuvažiuojamas atstumas. Dėsi dėvėtą už 8k/10k eurų be garantijų? Jei taip gyvenime viską skaičiuoji ir vertini rizikas nieko keisto, kad neįperki ev. Lyginti daigta už 500 ir 8000 nu tai kažinau. Akumas gal bus gyvas bet kiek talpos jame likę bus? Mane jau vient tai erzina ev, kad su laiku nyksta atstumas kas realiai užknisa. Šnekėt reikia ne tik apie tai, kad akumas nusprogs bet kiek tu su juo sugebėsi nuvažiuot. Per 8 metus neliks 20% tai jau daug, vietoje 400 vasarą vos 300 įveikti nu yra skirtumas, o ypač žiemą. Vietoje 300 žiemą važiuosi 230... kibiras nieko vertas bus. Tie 230 bus max ką išpauoi, o realiai 150 ir kraut. Gali pezėt ką nori tai tik musko hype iškeltas šūdas už brangiai. Kitas reikalas kokį brangiausią vdv aš lyginau? Tau vidutinės klasės tucsonas opel astra brangiausi vdv? Gal biškį nustok vartot. Abu nuo 25k nauji...
gytis13 2024-06-28 16:46
Galų gale va senas akumuliatorių celes skelbimuose pardavinėja, cheba ardo automobilių akumuliatorius , patikrina celes ir iš jų gali surinkti naujus. Man namie praverstų ličio akumuliatorius, nusipirkčiau elektrinį valties variklį ir smagiai paplaukiočiau. Bet kaina yra virš 100 eur/kWh. Tai ar verta tiek kišti į iš principo seną daiktą? Yra kur protingiau pinigus padėti. Taigi senų akumų kainos nemenkos, išsivaizduojam kad reikia tvarkyti elektromobilio akumuliatorių, kiek tai kainuos?
HardAxe 2024-06-28 19:12
100€/kWh čia afigiena kaina. aišku kaip naudosi ir t.t., bet tokios kainos akumas prie saulės elektrinės man atsipirktų per 2-3 metus.