Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2011-01-20 20:49
Gryna teisybe,bet kitiems giliai pom,kad kuras brangsta,nes jie va matai neturi masinos ir ju neliecia.
macchiato 2011-01-20 20:58
Aha. Nenuostabu. Dyzeliuko valgo dabar 6-8litrai naujos mašinos. O apie benzą patylėsiu.... Atsižvelgiant, kad dyzeliniai varikliai gerai patobulėjo - benzas prabanga
blizzard 2011-01-20 21:15
tuos 6-8 gali sumažint iki kokių 4-5 jei apie naujas mašinas kalbam
jau dabar galima trasoj į 5 ir mažiau tilpt
Jomajo 2011-01-20 21:40
sakot maziau valgo dyzelio, bet nesusimastot, kad pati masina su dyz varikliu kur kas brangesne, o taip pat ir visos dalys dyzelinems kur kas brangesnes, pvz akumoliatorius, zvakes ir t.t. taip kad dyzeliukas tinka daug vazinejantiems, o jei mieste trintis po kelis km, geresnis variantas benzinas - dujos.
Nerkashis 2011-01-20 22:20
Aš taip pat džiaugiuosi, kad labai mažai kur bevažiuoju su savo mašina. Beveik neremontuoju. Tik draudimas ir technikinės skriaudžia mano piniginę. Jei neturėčiau auto (kaip kažkas džiaugėsi), tai ir tų nereikėtų mokėti. Dėl to žmogus ir džiaugėsi.
O brangstantis kuras prie visų tų mokesčių prideda ir maisto, šmutkių bei paslaugų kainas. Dėl to reiktų paverkt
shift 2011-01-20 22:58
Dėl kainų jau nieko čia realiai nepadarysi. Tarptautinės naftos kainos nenumuši. Degalinės irgi savo pasiima, juk joms tą kurą ir atsvežti reikia ir darbuotojus bei įrangą išlaikyti. Tai manau ta marža dar pusė bėdos. Dyzelio akcizas ties žemiausia leistina ES riba.
Visiška netiesa, kas čia sakė apie brangesnę dyzelio eksploataciją. Žinoma, jei kalbėsim apie 15 metų senumo mašinas, tada gal kažkiek tos tiesos yra. Bet realiai tai yra tik mitas išgalvotas save paguosti tiems, kas vis dar važinėja benzinu. Tas dyzelinis variklis be rimto remonto gali 300.000 km nuvažiuot, reiks tik tepalus keisti ir diržus. Akumuliatorius laiko bent tris metus mažiausiai. O akumo kainos skirtumą sutaupai pravažinėjęs porą dyzelio bakų. Todėl dyzelis yra visapusiškai pigesnis, tuo įsitikinau perėjęs nuo 1,6l dujų į 1,4 hdi. Anksčiau sunaudodavau 10l/100km dujų (29 Lt), tai dabar užtenka 5l/100km dyzelio (20 Lt). O apie benziną jau net nekalbu, kurio imdavo apie 8l/100km (40 LT). Už pilną baką dyzelio sumoku 200 Lt ir nuvažiuoju 1000 km, o tą patį 1000 km su benzu kainuotų 360 Lt. Vadinasi vienu baku sutaupau 160 Lt. Per metus nuvažiavus 10k.km susitaupo 1600Lt, galima sakyti tryliktas atlyginimas gaunasi, o ką kalbėti apie tuos, kurie dar daugiau važinėja.
lrasimas 2011-01-20 23:20
Situaciją galima įvert paskaičiavus kiek litrų benzino galima nusipirkt už vidutinį tos šalies atlyginimą. Pasrinikau Belgiją. galite patys su kitom šalim paskaičiuoti.
Vidutinis atlyginimas Lietuvoje ~2000lt
Vidutinis atlyginimas Belgijoje ~2000-2500 eurų = 6900-8625lt (radau porą šaltinių teigiančių skirtingai)
Ir dabar paskaikčiuojam kiek litrų benzino galima nupirkt.
Lietuvoje: 2000/4.32=~463litrai
Belgijoje: ~7700/5.18=~1486litrai.
Taigi, už belgišką atlyginimą galite įsigyti 1000 litrų daugiau
DJ_LFS 2011-01-21 00:28
"Vokietijoj" nepainiokim raidziu
Jomajo 2011-01-21 21:14
zinant kad lietuvos automobiliu parkas vidutinskai 14m. nereikia tiketis kad tavo dyzeliukas vaziuos be problemu ir rys visada 5ltr.
Vyskupas 2011-01-24 09:57
Reikti verkti ne dėl kuro kainų (kurios niekada nebus priimtinos) o gerai apsvarstyti kur važiuoti kur ne, taip pat galima kooperuotis, bei pats aktualiausias dalykas tinkamai įvertinti savo galimybes prieš perkant automobilį. Juokas ima kai į degalinių blokadas suvažiuoja niolikiniai baxūrėliai su savo v8 bumeriais, ar 2,5 kregždėm. Kiek tokių x5 savininkų naktimis pilasi dujas, nes gėda turėti tokią auto o neišgalėti jos net užpildyti degalais pats turėjau prieš kelis metus bmw su 2,5 motoru - 15l/100km, buvo baisu bet labai gerai žinojau kur reikai važiuoti kur ne, radus darbą spjoviau ir nusipirkau elementariausią tdi, kuris po programos keitimo ir ryja mažiau ir važiuoja dinamiškiau nei buvęs bmw, neskaitant to jog ir ryja vos ne tris kartus mažiau tad mažiau verkt reikia ir gal nusiimt tą verslininko aureolę ir važinėt su kuo išgali..
kas dėl dyzelio remonto, tai konkrečiai tdi turi 8 vožtuvus, 8 kompensatorius ir t.t tai elementariausias 4 cilindų variklis, kurio esminis skirtumas nuo analogiškų benzinų yra turbina, ok sakysit tai brangina eksplotaciją, tai nauja turbina kainuoja 1200lt, kaip kolega skaičiavo tai reiškia 10k km (lyginant su dujom), bet keli turintys turbo diesel pravažiavę tarkim 100km non stop, duoda mašinai laisva eiga apdirbti kelias min, kad ataušinti turbokompresorių, kurie pila tikrai gerą ir normalų tepalą, tinkamą dyzelį ir keičia laiku filtrus, n metų skaitau forumus ir dažniausiai bėdos būna tiem, kas taupo kelis lt ant geresnio daikto, bet vėliau verkia kai šaibom sueina įpurškimas ar mechaninės dalys...
so mano tokia išvada rinktis daiktą pagal kišenę ir tinkamai jį prižiūrėti, tada nekils durnų diskusijų ką brangiau išlaikyt, o jei važinėji tol kol sugenda tai nėr ko norėt
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Benzino Lietuvoje perka vis mažiau ir mažiau