Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Dulkstantis 2011-01-27 17:09
jau numanau, kur teroristai dabar sprogdinsis
werafonas 2011-01-27 17:34
1. Nuo kada Pekine sprogdinasi teroristai?
2. Kame čia bajeris? Tau juokinga, kad žūsta žmonės?
3. Eik į Delfį geriau
O pats idėja atrodo utopinė, sakyčiau. Kas ten lys gyventi po žeme.. Atsigaukit
ligonis 2011-01-27 17:45
werafonas: nepamirsk, ten ne lietuva, ten jie neturi tiek vietos kaip, kad lietuvoi(ka noriu pasakyt - ten didelis miestas). ir jie tikrai nesiskustu, jei tik butu proga laisviau(nestovint 1 prie vieno) gyvent.
Sloth 2011-01-27 17:57
Thats why i love China. Nors biurokratinė sistema ir veikia smaugiamai privatų sektorių, bet valstybinės svarbos projektai vykdomi gretai, nesvarbu ar tai būtų planavimas, ar pačios statybos.
O dėl teroristų Kinijai baimintis tikrai kol kas nereikia, tibetiečiai nesisprogdina.
Nors vietos Kinijoje, kaip valstybėje yra labai daug, tačiau jų miestai iš ties labai suspausti. Tokiame plote, kokį turi Vilnius, kinai ko gero sutalpintų kokius 4mln. gyventojų.
Kupse123 2011-01-27 18:03
Manau netgi ir daugiau galetu.
Bet tai kaip dziugu kad vos sugalvojo ir JAU PO 1-2 menesiu prasides pirmieji darbai. Lietuvoje turbut maziausiai 5metus rengtu projekta iki pirmu kasinejimu
Ir tiesiog protu nesuvokiama , kaip tokiame daugybes juostu greitkelyje (straipsnio nuotraukoje) gali buti kamstis
Beje gal gali kas nors paaiskinti , kaip tai pades sutaupyti energijos? Ar tos ismetamos dujos bus naudojamos sildymui?
emptiminded 2011-01-27 18:03
ar ne paprasčiau būtų uždrausti smirdžius automobilius apskritai ir įrengti gerą masinio tranzito sistemą??
Sloth 2011-01-27 18:09
Turbūt nelabai suvoki Kinijos tranzito mastų. Prieš kiekvienus naujus metus 170 mln. žmonių, sezoninių darbininkų, pajuda iš miestų į kaimus. Tokį srautą atlaikančios masinio tranzito sistemos sukūrimas manau kainuotų daugiau. Bet kokiu atveju, juokingi tokie žmonės, kurie pamini patį paprasčiausią variantą, ir galvoja, kad žmonės, kurie sugalvoja pastatyti antrą požeminį miestą nebūtų pagalvoję tiesiog nupirkti "daugiau autobusų"
werafonas 2011-01-27 18:46
Bet antra vertus, tai kažkas tokio turėtų būti.. Juk tarkim Tokijas turi 34mln gyventojų (Pekinas 20mln), ir, kiek žinau, nestato požeminio miesto. Tai kaip jie susitvarko su srautais? Manau, užuot vykdę tokias idėjas, prieš tai galėtų apžiūrėti, kaip su srautų problemomis tvarkosi kiti miestai.
P.s. O tai pala. Metro nerasta? Kažkaip niekas straipsnyje ir neužsiminė..
Kupse123 2011-01-27 18:48
aha priminei ir dar kaip visus vandentiekius, kanalizacijas ir pan des? nu idomus ir ambicingas projektas
cesna 2011-01-27 19:07
Idomu kokio galingumo vedinimas tures but
Donattello 2011-01-27 19:18
Įdomus sprendimas, visai realus turint tiek cash'o rezervuose. Kinija nenustoja manęs stebinti.
punktyras 2011-01-27 19:35
arterinių vandens šaltinių
arterinių -> artezinių
Auris 2011-01-27 19:41
Šiaip miestas turėtų buti kuriamas (stengiamasi plėtoti) kaip tinklas su daug centrų, o ne kaip vienas besiplečiantis rašalo taškas*, taip sumažinant transporto spūstis ir taupant laiką. Jei miesto gyventoju nuolat daugėja kaimiečiu sąskaita, reiškiasi yra neskiriama dėmesio regionams vystyti, kas pagilina transporto ir gyvenimo kokybes problemas
*kažkokio architekto mintis
edgarasl 2011-01-27 19:42
O kodėl į apačią, o ne į viršų?
immortallt 2011-01-27 20:09
Edgaras, jau ir taip ten i virsu varoma.
O del metro, tai kiek ju gali pridaryti ? Ten jau upgrades yra: grudejai - zmones kurie spaudzia zmones, kad durys uzsidarytu. o varo ten nuolat.
Del nesikoncentravimo miestu - nu ten per centra vaziuoji ir vaziuoji...
O sitie miestai isikure strategiskose vietose, kad eksportuot butu patogiau ir pigiau.
Sloth 2011-01-27 20:18
Metro taršos problemų vienaip ar kitaip nepanaikina, automobilių eismas išliktų vis tiek. Kaip jau minėjau, dalis to susiję su sezonine migracija, kuomet žmonės kelis metus per metus dėl visuotinių švenčių važiuoja į savo kaimus, nuo tokio srauto jokie metro neapsaugos, nebent siūlot išvagoti visą šalį metro. Bet tokiu atveju manau atseitų dar brangiau.
Auris, jei miestą planuoji nuo nulio, taip. Bet kuomet miestui daugiau nei tūkstantis metų ir įvairiose vietose glūdi turistų traukos centrai, tuomet visko išplanuoti nelabai įmanoma, nebent nori pusę miesto išgriaut, kad po to galėtum jį perstatyt.
P.S Turistai tai nebūtinai užsienio, patys kinai pagavę žvėrišką savo šalies apvažinėjimo maniją.
Xdmin 2011-01-27 20:30
Ir tai nera vienintele ideja kaip sumazinti grustis Pekine.
Stai dar viena:
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/auto ... 220-134886
Sloth 2011-01-27 20:35
Straipsnis tai idiotiškas. Visų pirma, tai užmiršta paminėt, kad loterija yra metinė, tai reiškia, kad ribojamas ne automobilių apskritai, o automobilių įsigytų per metus kiekis. O antra, tai Pekine automobilių ne 800 tūkst. , o 4.7 mln.
Anyway, ribojimai, kaip šis tikrai nėra geras sprendimas, bet kaip laikina priemonė, kol svarstoma kokiais būdais taisyti padėtį, manau, kad tai pateisinama.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... dlock.html
cerep 2011-01-27 20:44
O jeigu nutiks koks nors zemes drebejimas ? ir idomu kur keliaus ismetamosios dujus
solid 2011-01-27 21:32
Bijau kad pradedu suprasti del ko kuriami masinio naikinimo ginklai. Viena diena kazkuriu valstybiu saskaita ivyks zmoniu pertekliaus "sureguliavimas".
O kol padarys ta pozemi atsiras dar daugiau problemu. pvz Pekine gyvens 30-40mln zmoniu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pekine automobiliai važinės tik po žeme