Ar gali kompiuteriniai žaidimai išgelbėti pasaulį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

arimanas 2011-01-31 11:43
Idomiai, kviecia zaisti visus lyg kokia reklama. nu siaip tiesos nemazai yra, tik reikia ismokti valdytis per daug nepersizaisti, skirti daugiau laiko realiame pasaulyje spresti problemas, ir nudirbti darbus. o siaip pazinciu zaisdamas lengvai gali surasti ir gan neblogu zmoniu. tokiu jau ne viena rades buvau.
gintasx 2011-01-31 14:28
Gal kas rekomenduos kokį žaidimą mokanti be CS ar l2 kuriam nereikėtu super gero PC ir ,kad būtu nemokamas.
solid 2011-01-31 14:45
Reiks si straipsni zmonai parodyti kai eisiu WoW zaisti
kionig 2011-01-31 14:51
Solitaire.
arimanas 2011-01-31 15:13
Silkroad online, Atlantica online.
Wolfy 2011-01-31 15:38
Idomus straipsnis,bet prie MMORPG jauciu niekada jau negrisiu,nes paprasciausiai per daug laiko valgo jie.Jau geriau filma koki man paziureti.
Gytax 2011-01-31 16:22
Pritariu Wolfy. MMORPG suteikia džiaugsmo, didvyriškumo pojūčių tik tuo momentu, kai žaidi. Ir tikrai nemanau, jog visus nervus "ištampytus" per tą 80% laiką gali atsvert likusieji procentai.
Mopsiasnukis 2011-01-31 17:07
Splinter Cell, Far Cry, Hitman, - the best. Nežinau ar duoda kokio realaus stimulo realiam gyvenimui, bet, kad geras jausmas žaidžiant ir pažaidus, tai tikrai.
Montis 2011-01-31 17:07
League of legends, nemokamas globalas.
Marine3D 2011-01-31 17:16
Man patiko nemokamas zaidimas GUNZ. Grafika kaip CS. Cia esme ivaldyti saunamuju ginklu ir visokiu kardu naudojima vienu metu. Kovojama pries kitus zmones arba ju komandas. Tik registracija paanalizuoti reikia.. http://gunz.ijji.com/
Importial 2011-01-31 18:00
Straipsnis nagrinėja psichologinį žaidimų aspektą, kas man yra aktualu ir, žinoma, įdomu, tačiau norėtųsi nors kartelį išvysti publikaciją apie technologijas žaidimuose, jų ypatybes, metodikas, kūrimo procesus ir kitą velniavą. Jei jau taip siekiama paįvairinti puslapio turinį, tegul kas nors apsiima... Suprantu, kad visąlaik galima pačiam dominančiomis temomis pasiskaityti užsienio tinklalapiuose, bet lietuviškame, kai vis dar Lietuvoj gyveni, įdomiau bei linksmiau, nes gali tuo pačiu prie diskusijų dėtis.
cerep 2011-01-31 18:20
Nesamone gal kokie strateginiai zaidimai ir padeda vystit mastyma bet pvz cs COD ir t.t tai tik bukina prota zmogaus o ypac vaiku
martys1103 2011-01-31 18:59
Pasiūlysiu netradicinį žaidimą. Jo pavadinimas "Dwarf Fortress". Šitame žaidime tu valdai nykštukų tvirtovę- tu kontroliuoji gamybą, statai spąstus, įvairius milžiniskus pastatus, kurie neturi jokios naudos(mega projects) ir t.t. Be to, šitas žaidimas smarkiai skiriasi nuo strateginių žaidimų, pavyzdžiui, tu nevaldai nykštuku tiesiogiai, bet užduodi įvairias užduotis, kurias jie atlieka... na, išskyrus tada, kai jie pajaučia kad kaškas mūšio lauke pametė kojinę ir jie labai nori josi (buna tikragrazus vaizdelis). Jeigu žaisite, siulyčiau aplankyti forumą. Linkiu jums !!FUN!!(kaškada suprasit ką tai reiškia...) Pagalvojau kad šitas paveikslėlis čia tiktų. http://df.magmawiki.com/images/4/40/FunComic.png
MiSiPe 2011-01-31 19:03
Labai įdomus straipsnis. Parodoma kita aktualijos pusė, nes dažniausiai rašoma tik apie problematinius atvejus. Šiaip negalėčiau sakyti, kad dauguma žaidimų tikrai šitaip ugdo žmogų. Šiuolaikiniai MMO padaryti taip, kad mus "kabintų", kad kuo ilgiau žaistumėme (renkant taškus atsiranda stimulas ką nors dar unlock'inti ir taip be galo), todėl, manau, jų geriau nežaisti. Bet yra ir kita dalis žaidimų, kurie yra tiesiog smagus laiko praleidimais dukart per savaitę. Pažaidi porą valandų ir išjungi, nes užtenka. Pavyzdžiui, tiems, kuriems patinka FPS ir dar taktika, siūlau pabandyti Battlefield 2 mod'ą Project Reality. Nežinau kito, taip teamwork'o reikalaujančio žaidimo. Deja, smagiausia jį žaisti su pažįstama kompanija. Lygio ten neužsikelsi, vadinasi neužsisėdėsi, žaisdamas tikrai išmoksi kantriai laukti, kažką planuoti. Kartą per dvidešimt minučių pasišaudysi... /berniukai liks berniukais/ Čia jum ne Call of Duty, neleidžiantis žmogų iki elementariausio instinktų lygio. (Ar tokie žaidimai jum nepanašūs į labirinte lakstančias pelytes?) Visko su saiku. O žaidimus žmonės žaidžia nuo neatmenamų laikų.
blizzard 2011-01-31 19:41
Kam patinka reakciją palavint tai jo kaina atrodo 10dolerių aisku paieškojus galima ir for free rast. žaidimas panašus į giutar hero, yra takelis iš 3 juostų kiekvienoje yra spalvoti ir pilki kubeliai reikia išvengti pilkų ir surinkti spalvotus, visa esmė tai kad žaidimas parenka takelį kubelių santykį ir greitį pagal jūsų pasirinktą muziką, muzika nėra integruota žaidime - tai reiškia kad galite naudoti bet kokią dainą esančia jūsų kompiuteryje Negalvokite kad fps tipo žaidimuose tai yra šaudyklėse nėra strategijos - priešingai, ten strategijos reikia dar daugiau ypač žaidžiant prieš kitus žaidėjus. Kadangi veiksmas priešingai nei strategijose yra labai greitas, tai mastyti privalai labai greitai, kokius ginklus rinktis, pro kokią vietą eiti ir t.t. o kaip susitinki vienas ant vieno tai turi galvoti dar labiau kur pasislėpti kada išlysti iš už priedangos, tada prasideda ir priešininko kulkų skaičiavimas ir visokie klaidinantys judesiai ir galvojimas kokias granatas naudoti ar sprogstančias ar akinančias ir t.t. susitikus rimtą žaidėja jis tikrai tavęs nelaiko miegančio ir priverčia kuo greičiau galvoti kaip jį nušauti pirmiau nei jis tave.. aišku jeigu jūs pasijungiat žaidimą pasiimat snaiperio šautuvą ir prastovit 4min laukdami kol prieis priešas, po to dar nepataikot ir jus nupila tada po kokių 5 tokių bandymų pradedat galvot kad tas žaidimas ne jums ir ten tik "šaudyt gaudyt" tipo žaidimas Strategija irgi gerai, joje visgi daugiau visokių variantų yra ir gerai tas kad kartu plėtoji karinę galią ir ekonomiką, vyksta tiek puolimas tiek ginyba, naudojamos įvairios strategijos su skirtingais karių tipais ir t.t. Jei kam stretegija patinka tai siūlau age of mythology tiek paprastą tiek titans papildymą, grafika padori ir žaidimas nėra labai snaujas. Vienintelis strategijos trūkumas - labai dideli RAM kiekiai reikalingi jai. Nesvarbu ar senas ar naujas žaidimas, žaidžiant 5x5 ir daugiau bet koks kompas neatlaikys, žemėlapyje prigaminama per daug visokių karių pristatoma pastatų ir galiausiai ramų pritrūksit.. kita gera strategija heroes dalys nuo 3 iki 5 nors man labiausia patiko 4 dalis ten žaidimas šiek tiek primena šakmatus, viskas vyksta ėjimų pagrindu, žinoma jūs turite savo pilį karius kuriuos gaminate ir po to kariaujate su priešininkais, žaidimas toks pusiau strateginis pusiau rpg kadangi turite herojų kuris veda armiją, jam renkate įvairius ginklus ir daiktus jis stiprėja ir t.t. žaidimas ne online bet galima žaisti ir su draugais netgi ant to paties kompiuterio nepadalinus ekrano į kelias dalis MMOPRG pats žaidžiu WOW apie kurį čia ir užsiminta buvo. MMORPG žaidimai išmoku mus dirbti kaip ir gyvenime ten galioja tos pačios taisyklės, dažnai net ir geresnės. Visi tokio tipo žaidimai primena komunizmą, kur kiekvienas žmogus yra lygus, na žinoma nebent kalbame apie dvikovas tarp žmonių kur viską lemia įdėtas darbas. Čia dažniausiai galioja taisyklės nedirbsi - neturėsi.. Manau dauguma žaidėjų žaidžia dėl stabilumo žinojimo kad jie yra lygūs, niekas jiems ant galvos nelips o jei ir lips liks nubaustas administracijos, kuri yra tarsi dievas galintis viską, tas žinoma lemia ir tai jog administracija niekada tavęs neapvogs, nes ji gali turėti bet ką kada tik panorės, tiesa sakant pradedu galvoti kad kol mes realiame pasaulyje nepasieksime tokio lygio tai yra kad valdžiai nieko netruktų, tol turėsime neskaidrumus valdžioje.. Stabilumas nuramina žmogų, jis ten jaučiasi saugus ir teisingai investavęs savo praleistą laiką be jokių nesėkmių, tai yra jo laikas atsipirko jam tame žaidime. Gyvenime viskas kiek kitaip čia laikas gali ir neatsipirkti.. Įvairios klanų sistemos išmoko komandinio darbo ir ir dažnam žaidime veikėjų tipų skirtumai lemia tai kad žaidėjai yra priversti žaisti grupėje. Vieni kitiems padėti ir t.t. Taigi manau straipsnis tikrai neblogas, visgi neužsimenam apie tai kad užkietėjusiems žaidėjams sunkiau bendrauti, čia turbūt vienintelė žala.. nors žaidžia ir suaugę žmonės, teko netgi sutikti visą šeimą žaidžiančią tai yra tėvai ir 2 vaikai tėvams po 40 metų..
Genius 2011-01-31 23:00
Dar prie straipsnio galima butu prideti kad strateginius zaidimus galima naudoti kaip simuliatoriu pvz paziureti koks sansas kad kariai irane nugales, ar pavyks kolonizuoti marsa ir t.t. tai leidzia pasiekti tiksla be milzinisku islaidu! FPS gerina reakcija nes reikia greitai pradet saudyt i priesa o ne uz 1min kai tu negyvas! O valdzia pakeiciam kompiuteriu korupcijos bus 0%
Augink pats! 2011-01-31 23:04
Genius... Tai gal tave pakeist kompiuteriu, vistiek grybausi ir nusišnekėsi...
Genius 2011-01-31 23:24
Jei mano intelektas isliks ir galesiu daugintis ok O kompiuteris objektyviau vertina ir nepadarys klaidu
blizzard 2011-02-11 19:45
+1 man iį būtų įdomu pamatyti kaip kuriami žaidimai gal net su video intarpais, kažkur per tv rodė apie vieną žaidimą kaip jis buvo kuriamas, buvo pora intervių iš kūrėjų ir t.t. buvo gana įdomu, galėtų straipsnį tokį įdėt čia
Nightbringer 2011-02-19 20:34
Straipsnis galbūt truputį per daug idealizuoja žaidėjus. Nors, kaip ir minėjo, šviežiaus oro gūsis tikrai į naudą. Jeigu jums įdomu, prašom. Pats mąstau dirbti žaidimų industrijoje. Nors kalbama apie animacinius filmus, identiškas darbas dirbamas ir kuriant žaidimus.