Ne viskas matoma plika akimi. Ką tyliai daro elektromobilių gamintojai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2024-09-08 17:50
Ne negali, jei lyginsim su žemesniu to pačio Cd sedanu, coupe ir tt. dėl to kad pasipriešinimo formulėje tiek Cd tiek skerspjūvio plotas yra lygiareikšmiai skaičiai. Kitaip sakant Cd 0,2*3m^2, yra blogiau, nei Cd 0,3 *1,5m^2, Straipsnis gana teisingas iš esmės, bet bukam pirkėjui (95% tokie yra) tai nėra aktualu.
kestutisz 2024-09-08 20:32
Dzin tie energijos sutaupymai palyginus su realiu gyvenimu kur priekiu privažiavęs prie šaligatvio (legit parkingo vietoje, pagal netgi privalomą ženklą) su kokiu įmantriu buferiu - jį ten ir paliksi pavažiavęs atgal, bo užsikabins dėl nelygaus šaliatvio/bortelio sudėjimo. Been there seen that, never again :) O turėt dvi auto - vieną žemą geram keliui ir SUV'ą ir į darbą ir į sodą - nu čia jau prabanga.
HardAxe 2024-09-09 09:57
elektromobilui reikia vietoj kažkokio vėl neaiškaus WLP atstumo vertinimo įrašyti dar vieną skaičiuką - lygi autostrada, 120km/h, lauko temperatūra 10C, salono 21C (pagal termometrą salone, sakykim 6 termometrai išmėtyti, matuojam šalčiausią). Dabar ten priskaičiuoja kažkokių kosmosų...
immortallt 2024-09-09 20:53
O su VDV nepriskaičiuoja kosmosų? Tas pats Toyota Yaris ant popieriaus 5,4 litro. Realybėje vidurkis ilgalaikis 7,1-7,3 labai nespaudžiant, daugiau važinėjant mieste. Praėjusią savaitę daugiau po senamiestį teko pasimalti, ir pusę bako išdeginus, vidutinės sąnaudos 8l/100 km.
assa 2024-09-09 21:21
mano akimis idealios mašinos- kažkas panašaus į volvo v90, audi a6 allroad, ar ten tas pats pasatas alltrack-kai gauni patogų universalą+ aukšensnę prošvaisą ir 4 varomus ( gaila neteko apturėti nei vieno iš jų). Tą vadinamąjį krosoverį dabar turiu- gana patogi mašina, bet tai nėra vairuotojo automobilis, bei truputi nepatinka sėdėsena, kuomet sėdima gana stačiai (kaip ant kėdės). Gal kokia audi Q RS, ar X6 kitokie, bet šitie nauji neįperkami man
donatasv 2024-09-10 05:29
Jei krauni stotelėje tai kuro vs elektros kaina bus panaši elektros gal net brangiau gausis. Skirtumas čia bus sugaištas laikas. Su vdv apie laiką važiuodamas autostrada negalvoji leistina 130 ir spaudi tiek, litru daugiau ar mažiau nelabai įdomu. Su elektra niekur nenuskubėsi važiuok 90 arba stok krautis dažniau, o čia jau ne visiems priimtina.
immortallt 2024-09-10 07:25
Pirma, greito krovimo stotelėse kaina panaši gaunasi į degalų, bet greito krovimo stotelėse krausi tik ilgose kelionėse, ir tik trūkumą, o ne iki 100%. Tai nebent kasdien važiuoji po 800 km nesustodamas, bent 90% nuvažiuotų kilometrų bus įkrauta lėtu krovimu. 90? Na jei su kokiu Leaf'u, kuris neskirtas tarpmiestinėms kelionėms. 130 dauguma vdv jau senokai nebevažinėja net vasarą. Lekiančių ant 150 irgi pavieniai atvejai autostratdoje.