„Šie automobiliai rūdija labiausiai.“ Švedai skelbia sąrašą. Dominuoja viena šalis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mixed 2024-10-01 19:47
o kur volvo? nes pas mane vw 10metu senumo visas ruduoja nei vienos sveikos detales.. o volvo 18metu senumo dar tik viena kita rudele..
gytis13 2024-10-01 20:26
Kažkodėl mano Toyota rūdyja nesmarkiai nors jau 23m jai sukakojo...
bahuriux 2024-10-01 21:05
Kiek mačiau ir kiek turėjau mašinų visos rudija belekaip baisiai ypač opel ir wv, sunku nuspresti bet wv lygtai labiau rudyjo net ir cinkuota vs necinkuotas opelis, kiti mano opeliai cinkuoti, bet pūva nekažką mažiau, kaip ir kitos. Vienintelė mašina kuri išvis nerudyjo ir ko gero nesurudytu nei per 100 metų buvo audi 80 bulka, dar audi 100 silkės irgi buvo daromos su tuo pačiu cinkavimu, gali braižyti kiaurai iki plieno jei nori vistiek nerudyja ir viskas. O šiais laikais rudija visos auto iškyrus ten nebent kokia egzotiką kaip musko cybertruck iš neržaveikos ir kaikurios aukštos klasės audi su aliuminiais kėbulais, bent jau seniau tokių audi buvo. Gamintojai yra negerbiantys nei klientų, nei gamtos ir mašinas gamina kad vos patemtu garantiją, tiek kas liečia kėbulą, tek visus kitus komponentus. Sąmoningas suplanuotas nusidėvėjimas ne kitaip. Bet kai moki kelias kapeikas už seną mašiną nėra baisu. Baisiau būna tokiais atvejais, kai buves bendradarbis nusipirko naują škodą iš salono ir per vienus metus visa mašina nusproginėjo dažai tokiais mikro krateriais kas 1cm maždaug. Kadangi garantinė mašina tai ją nemokamai perdažė salonas kuris pardavė, bet kiek nevilties buvo pas žmogų, sakė gyvenime daugiau nepirks naujos mašinos. Dabar paskutines skyles savo opely sparne užlopiau su plastmasės gabalu jį priklijavau su klijais hermetiku "saudal fix all turbo 20min" iš vidaus, ir aptepliojau iš išorės tuo pačiu marmalu, ai prieš tai su rudžių surišėju apdorojau skardas, tada nupjoviau su tapetiniu peiliuku kas perdaug tuos klijus, nuvaliau su izopropileno alkoholiu, tinka ir vaitspititas, ir 2 kartus nudažiau teptuku su dažais iškart su laku palei mašinos kodą 50ml 4€. Viso remontas 5 negražių vietų kainavo mažiau nei 15€ ir puse bb atrodo. Niekada daugiau nevešiu dažyti už kelis šimtus, nes neatlaiko nei metų. Dabar vėl pučia dažus kitose keliose vietose, bet px "pigiau grybo" technologija jau atkalta.
Dannas3 2024-10-02 12:45
Panaudojei saudal vietom kaip spakliu?
bahuriux 2024-10-02 17:04
Taip, daugiausiai kaip pusiau elastingą špaklių panaudojau ir kaip klijus užlopyti skylę vienoj vietoj. Tai ta pati medžiaga (arba labai panaši) kuri yra tepama ant kaikurių automobilių apatinės kėbulo dalies kaip apsauga nuo akmenukų, ant durelių apačios užklijuota tokia medžiaga tokia dešra per visą durelių apačią ir dar su panašia medžiaga yra klijuojamos tokios vietos kaip kapoto profiliai prie kapoto skardos is apskritai daug kur tokias medžiagas naudojo prie kėbulų gamintojai ir ant jų dažoma. Aš mačiau taip klijuotą kapotą net 1983m mašinai, gal ir dar anksčiau tą naudojo nežinau. Aišku nereikia tikėtis idealios kokybės kad būtu nudažyta kaip iš kameros, bet ant tų klijų-hermetiko eina dažyti dažai kolkas nenukrito. Kaip mano 19m senumo mašinai tiks palopyti kartą per metus. Sunku tik užtepti nes tas marmalas gana tirštas ir limpa prie glaistyklių, dirbti reikia greitai nes jis pradeda stingti po kelių min ir rubuliuotis, ypač jei oras karštas. Ir svarbu gerus dažus susiveikti. Man tiek daug vietų rudyja mažais lopinėliais tai dažyti visas skardas beprasmiška ir per brangu.
SPeed_FANat1c 2024-10-02 21:23
pas mane 15 metu vw - tik ant kapoto rudeliu matau mazu. Bet Lietuvoj vazinetas tik virs 2 metu. Gal tu lietuvoj daug vazinejai, ir cia dauigau drusku gavai
SPeed_FANat1c 2024-10-02 21:23
irgi servise kalbejau - oj tojotos rudyja kaip visi japonai. Nu bet as mieste kiek toyotu matau, nu retai tos rodys lyginant su mazdomis ir net ne tik japonais.
SPeed_FANat1c 2024-10-02 21:28
siaip kad peugoet ir opel vertina tokiu pat balu tai nesamone atrodo. Opeli ir pats turejes ir kitu matau kaip rudyja. Peugeot as ir pazistami kiek turi, nu jau turi but belekiek metu kad rudytu. Tevas neseniai baige eksploatuot 1998 metu peugeot 406, gal pries metus, jau surudyjes. Tai 26 metai dabar, nu tai va 25 metai exkloatacijos, belekiek lietuvoj gavos, nes pirko kokia 10 metu senumo mazdaug.
gytis13 2024-10-02 23:36
Kažkada Ford Escort eksplotavau - puvo akyse. Visuose 10 metų senumo automobiluose skylės atitinkamose vietose.
Dannas3 2024-10-03 09:03
Aš ir kiekviena pavasari arkas prie pat rato persidazau. Bet nors atrodo irgi viska darau kaip priklauso. Rudziu surisejas, primeris, dazai, bet visvien greit rudys vel pradeda lyst. Reiks ir man sekanti karta pabandyt su tuo saudal, gal kiek geriau bus.
bahuriux 2024-10-03 10:53
Mano supratimu daryk ką nori vanduo su druskom vistiek patenka per dažų mikro įtrūkimus ir vėl rudyja. Pas mane gaunasi kad kiekvieną pavasarį daugiausia naujose vietose dažai papūsti būna. Kaip tą spresti nežinau turbūt niekaip, arba patepliojimo būdu. Aš dar neradau būdo apdoroti plieną prieš dažymą su jokiom vundervaflinėm medžiagom kad ir kokios mandros ir brangios bebūtu kaip pvz wurth ir kitas bs, kad rūdys vėl nelystu lauk. Manau reikėtu skardą nušveisti iki blizgesio, tada apdoroti su standartiniu rūdžių surišėnu, tada vėl nušveisti iki blizgesio, nuriebalinti su izopropanoliu ar kažkuo pan ir nupurkšti su kažkokiu purškiamu cinku kur naudoja suvirintojai. Tik tada jau špakliuoti ir dažyti.
Dannas3 2024-10-03 12:01
Mano atveju toj pacioj vietoj vis rudija. Aisku nuo kasmetinių pasveitimu jau ir skardos storio nelabai like. Tad jei normaliai tvarkyt, tektu dali nupjaut ir privirint nuo kitos masinos, kas aisku nelabai apsimoka, nes gaila investuot rimciau i sena masina, vien del kosmetinio remonto.
immortallt 2024-10-04 17:11
Vos pratemptų garantinį... Daugumai VDV garantija yra 2-3 metai. Vidutinio automobilio amžius Lietuvoje, kiek ten, 14 metų? Gamina tai ką perka. Ką perka? Jei panašių charakteristikų du automobiliai, niekas nevertina, kuris mažiau rūdija, nes kas perka naują, dažnas po 5-7 metų parduos. Jei parūdys, padažys ir parduos. O mūsų klimatas tiesiog labai nedėkingas + dar druskos, mašinoms pūti.
bahuriux 2024-10-04 17:47
Čia ne apie kėbulus bet apie auto gamintojų svoločiškumo lygį. Ir apie neekologiją prisidengiant ekologija. Taip nepatempia nei garantijos šitie varikliai, tai kur ta ekologija. https://www.youtube.com/watch?v=0SASSFjIt5I
mixed 2024-10-04 17:50
nuo gimimo lt vaziavo.
gytis13 2024-10-04 18:06
Čia ne visai į temą bet apie rūdis. Aš pas save kieme daug statinių ir tvorų esu padaręs iš metalo, ir daugumoje iš seno. Paimi surūdijusį vamzdį ar kampuotį, kažkiek apšveiti, tada tepi rūdžių surišėju. Po to gruntas, tada dažai emalė ir laiko kuo puikiausiai daug metų, retai kada rūdys išlenda. Taip išeina kad senas metalas apsidažo kuo puikiausiai. O su automobiliais gaunasi kad tepk kiek nori ir kuo nori, vistiek rūdyja.
Robkinas 2024-10-04 19:17
Mazas pastebejimas - tvoros po gatves nevazineja ir ziema nesimaudo drusku balose. Tai tada taip, pusiau parudyjusi metala apdirbus su rugstiniais gruntais ir atitinkamais dazais isgausi ilgalaike apsauga, bet kas liecia transporta - labai sudetingas reikalas. vibracijos, akmenukai skraidantys is po ratu ir pan. labai veikia kebulo pavirsiu.