Elektromobilių gamyklai išleido 2 000 000 000 dolerių. Po metų gamyba stabdoma. Kas nutiko? ()
„Ford“, kaip ir daugelis kitų Senajame žemyne veikiančių gamintojų, gana daug dėmesio skyrė elektromobiliams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bendrovė išleido 2 milijardus dolerių, kad savo daugiau nei 90 metų senumo gamyklą Kelne paverstų elektromobilių gamykla. Tačiau mažas susidomėjimas elektromobiliais lėmė, kad amerikiečiai dabar turi nutraukti gamybą.
„Ford“ nusprendė apriboti elektromobilių gamybą savo Vokietijos gamykloje Kelne. Remiantis „Kolner Stadt-Anzeiger“ redakcijos pranešimais, kuriuos cituoja, pavyzdžiui, „Automotive News Europe“, gamyba bus atliekama ribotai iki Kalėdų atostogų.
„Dėl daug mažesnės nei tikėtasi elektromobilių paklausos, ypač Vokietijoje, reikia laikinai pakoreguoti gamybos apimties planą“, – Vokietijos spaudos agentūrai DPA sakė „Ford“ atstovas.
Savo ruožtu Benjaminas Gruschka, „Ford“ darbo tarybos vadovas Europoje, sakė, kad gamybos mažinimas tiesiogiai paveikė 2 000 darbuotojų. Kelno gamykloje dirba apie 13 000 žmonių.
|
„Ford“ gamykla Kelne buvo įkurta dar 1930 m. Iš jos gamybos linijų nuriedėjo daug ikoniškų modelių: „Model A“, „Capri“ ar „Fiesta“. Tačiau neseniai amerikiečių gamintojas nusprendė žengti istorinį žingsnį – nuspręsta, kad gamykla nebegamins vidaus degimo variklių automobilių. Jos linijose bus gaminamo tik elektromobiliai. Modernizuojant gamyklą, buvo sukurtas vadinamasis „Electric Vehicle Center“, kuria išleista i2 mlrd. dolerių.
Centras oficialiai atidarytas 2023 m. birželio mėn. Pirmasis automobilis, pagamintas modernizuotoje gamykloje, buvo krosoveris „Explorer EV“. Netrukus po to pradėta kompaktiško krosoverio „Capri EV“ gamyba. Amerikiečių gamintojas planavo pagaminti 250 000 elektromobilių per metus.
Tai dar viena su elektrifikavimu susijusi „Ford“ investicija, kuri įmonei kainavo nemažus pinigus. Rugpjūtį amerikiečių kompanija paskelbė, kad dar kartą yra priversta keisti elektrifikavimo strategiją.
Dėl to, kad elektromobilių rinka vystosi ne pagal pirmines prielaidas, buvo nuspręsta atsisakyti planų kurti elektrinius krosoverius, ateityje juos pakeičiant naujais įkraunamais hibridiniais modeliais. Negana to, amerikiečiai nusprendė metais atidėti ilgai laukto naujos kartos elektrinio pikapo premjerą.