Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2011-03-20 12:14
"o taip pat savo darbui." Istaisykit o i O.
O siaip pagal straipsni,tai as nematau cia niekur problemos,juk praleidziame mes visi savo laika,ten kur norime.Taigi cia jokia nepriklausomybe,jei proto ribose viskas daroma.
immortallt 2011-03-20 12:18
"O taip pat", kiek pamenu is vis nevartotinas Nes "o" yra priestaraujantis ir "taip pat" yra jungiantis.
O be interneto negaleciau parasyti bakalaurinio norima tema, negaleciau greitai pasiziureti informacijos, greitai rasti mokomaja medziaga, bendrauti su draugais, kurie yra ne LT ir pan.
Bet kas turi ir pliusus, ir minusus.
duragonas 2011-03-20 12:20
teisingas straipsnis. socialiniai tinklai tikrai gadina realaus bendravimo igudzius...
blizzard 2011-03-20 13:10
Kad sakyčiau viskas atvirkščiai.. elementarus pavyzdys jeigu šis straipsnis yra protingas, gatvėje su praeiviu ar tuo pačiu pažįstamu niekada apie tai neužsimintume, nes norėtume neišsiskirti iš minios. Arba kiek iš pažįstamų turite kurie rašo savo blogą? kiek pažįstamų turite kurie internete susikūrę savo meno galeriją ir t.t. aš kažkodėl tokių neturiu, o jeigu ir turiu jie to neskelbia, nes nenori išsiskirti iš daugumos..
Taip taip internet is for porno.. beje o kaip dėl LATGOS? porno yra meno šaka ar ne Ko gero turėtų džiaugtis kad yra priklausomybė pornogrfijai, nes jei nebūtų tai žmonija pradėtų nykti..
Taip internetas turi trūkumų, tačiau tie kurie daugiau laiko praleidžia su draugais, internetą naudoja tik kaip priemonę su jais susisiekti, telefonus juk irgi tam naudojame. Socialinis tinklas internete niekuo nesiskiria nuo socialinio tinklo realybėje, tiesiog sutaupoma daug laiko norint egzistuoti tame tinkle.
Socialiniai tinklai negadina realaus bendravimo įgūdžių, yra žmonės kurie tų įgūdžių neturi, o tie kurie juos turi jie jų ir nesugadins, kur dingo frazė "ką išmoksi to ant pečių nenešiosi"?
Laikai keičiasi..
Shinigami 2011-03-20 17:33
Absoliuti nesąmonė. Internetas nedaro neigiamos įtakos realiam gyvenimui jis jį tiktai keičia, pritaikant prie pasikeitusių sąlygų. Jei aš su kuo nors bendrauju per skype ar tai reiškia, kad aš su juo ne bendrauju? Manau nebutina kad žmogus stovėtu tau prieš akis tam, kad "realiai" su juo galėtum bendrauti.
O šiaip visos priklausomybės, jei tai nėra cheminė medžiaga, labai norint galima atsisakyti.
Manau šis straipsnis parodo koks internetas kenksmingas
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 01&l=2&p=1
BadAss 2011-03-20 18:03
Cia kaip tik gryniausia tiesa parasyta. Ir besaikis naudojimasis kompiuteriu tikrai daro itaka. Pazystu viena geimeri (noliferi liaudiskai tariant), tai galiu drasiai teigti kad jam neigiama itaka jau seniai padare. Kur bepaskaitysi jo komentarus tai visur tie geek'u issireiskimai: gf, LOL, gtfo, lmao ir pns. Jau nekalbu kad realybej su zmogum nemoka normaliai bendraut. 10 (o gal ir 9 tiksliai nepamenu) klasej is mokyklos ismete, nes per savo geimus pamoku beveik nelanke, matai jam cs reikedavo palost ar L2 leveli pasikelt... Po to i profke istojo, nors ir is ten jauciu ismete... Kaip vienas jau buves klasiokas kazkada geraii pasake: "jis jau po 5 metu siuklyne rausis"... Tai taip ir nutiks.
blizzard 2011-03-20 18:18
Kas liečia "geekų" komentarus tai tokie dalykai užsienyje paplitę ir puikiai naudojami tiek reklamose tiek įvairiose iškabose gatvėse ir t.t čia jau greičiau jūsų pačių neišmanymas ir nepritapimas prie tų "noliferių" nors nesakau kad tai blogai, tiesiog nesupratimas ir tiek.
Tik savo komentare buvau užsiminęs apie nemokančius bendrauti, bet ne reikia tokį dalyką pritemti prie kompiuterio... klausimas tau, kaip manai kodėl jis pasirinko kompiuterį užuot draugus? Žinoma čia jau sunkus atvejis, bet čia gal tiesiog žmogus neturi motyvacijos, dėl ko pats mokais? dėl to kad reikia? o jam matyt nereikėjo nė to, tiesiog kompiuteriniai žaidimai lengviausiai prieinami ir užpildė tą laisvą laiką...
Nėra čia tiesos tam straipsni, nes visų pirma jame kalbama apie bendravimą, o ne žaidimus.. yra tam tikras procentas žmonių kurie priklausomi nuo žaidimų. Bet vėlgi yra tam tikras procentas kurie užsiima sportu nes jiems tai patinka ir be to daugiau nieko nemato gyvenime.. kokie pagrindinei pvz counter-strike turnyrų prizai retas kuris žinot, bet jie siekiai iki kelių šimtų tūkstančių eurų komandai ir t.t. kiek galima užsidirbti parduodant to pačio l2 pinigus ir t.t. yra žmonių kurie pasijungia į žaidimus uždarbiaut. Pvz dabartinis runescape, pilnas botų prekyba runescape pinigais klesti kainų neįsivaizduoju, bet pagal botų skaičių žaidime, tai atrodo kad kažkas labai, labai pelnosi ir dabar iš to gali nieko neveikti visą gyvenimą.. Žmonės ir iš blogų gyvena ar bent jau užsidirba kažkokią dalį pinigų iš savo tinklalapio irgi galima pragyventi jeigu išpopuliarėja jis, tiek daug galimybių. O nuo žaidimų viskas tik prasideda, mano 2 buvę klasiokai UK studijuoja game development, visą gyvenimą svajojo tą daryti.
O dėl to tavo pavyzdžio galiu drąsiai teigt kad didžiausią neigiamą įtaką jam padarė būtent bendraamžių užgauliojimas ir žeminimas.. aišku nebent tokio nebuvo, bet stipriai abejoju, jeigu žmogus iš niekur nieko taip įniko į žaidimus..
Indigo89 2011-03-20 18:45
Internetas daro neigiama itaka realiam gyvenimui, bet teigiama virtualiam
Wolfy 2011-03-20 19:02
Pritariu tavo nuomonei daug mas,nors tik noliferinimui nepritariu,nes tai tikrai zmogu gadina,nors is to galima ir uzdirbti...
blizzard 2011-03-20 19:24
Nesu aš noliferis, palošiu ką nors kaip užeina noras ar kaip neturiu ką veikt bet vis kuo toliau tuo rečiau pasijungiu, matyt nusibodo..
Tiesiog mane truputį nervuoja kuomet yra aiškinama kas yra "gerai" o kas "ne". Šitoj vietoj nekalbu apie tuos noliferius kurie praleidžia 24h non-stop ir kuriuos bandant nuvaryti nuo kompiuterių gali tekti susimušt ar panašiai.. Tokių tikrai mažai yra. Bet mane kartais pykdo tokios apeliacijos neva jie gadina gyveną, neva jie negyvena gyvenimo ir t.t Norėčiau kad žmonės pagaliau suprastų kad kaip kas nori taip tas gyvena, jūs toliau gyvenkit pagal savo šablonus ar bendraukit su pažįstamais ir t.t. o aš gyvensiu kaip norėsiu.
Beje prieš rašydamas tokius straipsnius ar reikšdamas savo nuomonę žmogus turėtų pagalvot kaip jis gyvena ir kaip jo gyvenimas atrodo iš aplinkinių pusės. Jei tas vaikas žaisdamas kompiuterinius žaidimus yra laimingas - prašom tegul jis mėgaujasi savo laime. Jeigu jūs užuot žaide geriau nusigiaret iki žemės graibymo kokiam naktiniam klube (tikiuosi ne) ir dėl to esat laimingi ir giriatės kad turit gyvenimą - prašom niekas jūsų dėl to nesmerkia.. Kiekvienam savo.. Iš asmeninės patirties galiu pasakyti kad būtent tie visi noliferiai kurios pažįstu, na tokie jie ir noliferiai žaisdavo saikingai jei 5-8h per dieną kai yra laiko, galima vadint saikingumu, pirmieji iš mano grupės nusipirko automobilius, ko gero vienintelei dirbdavo vasarą ir taupydavo pinigus kažkam daugiau. Na o tie turintys gyvenimus dažniausiai būdavo girti ir apart baliaus aptarimo neturėdavo apie ką kalbėti.. aišku čia tik mano asmeninė patirtis apimanti maždaug 40 žmonių grupę iš kurių noliferiai buvo 8 žmonės.
neworld 2011-03-20 20:20
Va, bent vienas teisingai išsireiškė. Visi turim vieną gyvenimą, tai ir gyvenkim kaip norim. Svarbiausia kad žmonių darbai nekenktų kitiems žmonėms. O žiūrint aplamai, tai noliferiais yra ne tik geimeriai, bet ir visi kiti holikai.
immortallt 2011-03-21 00:58
runescape uzvedet kalba - ten jau prekyba pasidare sudetinga. Savu laiku (apie 15 metu) uzdirbau 3000 doleriu, tuometiniu kursu 9000LT atmetus pervedimo mokescius. Pageiminu, prie kompo praleidziu gan daug laiko, bet i tai ieina ir straipsniai, akciju birzos stebejimas, tehcnologijos.lt, vz.lt, nardyk.lt. Taip pat ieskaus informacijos mokslo tikslais ar tiesiog domiuos idomiom temom. Bendrauju su pazistamais is erasmus ir pan. Tai be interneto ar as tai galeciau ?
O zmogus uzsisedi internete ne del to, kad internetas yra, o del kitu priezasciu, jos dazniausiai buna asmenines. Pvz. vaikysteje tikrai man kompas buvo viskas, priezastis - kompleksuotas ir kitu bendraamziu spaudimas, patiriamas stresas mokykloje. Tai mano atveju, taip iseina, kad reikia tvarkyti visuomene, kuri tikrai sukirmijusi yra. Aisku, dabar madinga rekti, Kubilius kaltas, bet kalti dauguma is musu yra. Kiek is jusu uzstojot kita ? Kiek is jusu padejot silpnesniam ?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Login 2011": internetas kaip pornografija