Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
OTONAS 2011-03-30 20:12
Na pvz yr jau ismastyta kaip pildis vandeni ir vaziuoti ant elektros, tad is H2O pasidaro vandenilis ir per gardeje padaro elektra, tad isvis net nereikes eiti i degaline, paimi distiliuoto vandene lio ir varaisi kur nori
Arwis 2011-03-30 20:27
Svarbiausia siam pasaulyje politine valia. Jai bus politines valios reiskias bus pinigu. Matome kad ES parode politine valia ir nutare kad europoje 2050 benzino/dyzelio nebebus tai reiskia taip padarydami jie automatiskai pasirase finansuoti tyrimus susiejusius su naujos kartos energijis isgavino bei kaupimo panaudojime.
Gal dabar ir atrodo nerealu, fantastiska bet palaukit 10 metu ir tada ziurekit. Jai neklystu siuolaikine moderni licio jonu batereijai ne daugiau 7-8 metu.
immortallt 2011-03-30 21:22
Jei neklystu, pries 20 metu kompiuterio namie dauguma net neisivaizdavo, o pries 40 metu nesiojamas kompiuteris kuris bent galetu kvadratu kelti desimtzenklius skaicius buvo fantastika ir uz tokias nesamones i beprotnami rizikavai but uzdarytas.
Skeleton 2011-03-30 21:59
Na ir prisikomentavot
Labai tikėtina, kad 2050 metais naturaliai retai bepamatysi benzininį auto, nes baigiantis naftai benzino kainos sukils iki debesų. Benziniais retro Ferrariais ir Maseračiais važinės tik turtuoliai
omg 2011-03-30 22:09
Pamacius po 10 metu benzino/dyzelino kainas sis straipsnis manau neatrodytu toks juokingas. Naftos resursai ne guminiai.
gedas 2011-03-31 00:49
kaip gerai, kad žemė pati savim pasirūpina, kai pasidaro per didelis CO2 kiekis, baigiasi nafta.
iš tikrųjų niekas nežino kaip bus, kaip ir neįmanoma atspėti, kokios bus išrastos technologijos. aišku tik viena, kad dizelinas/benzinas nėra labai ekoligiškas transporto būdas, dėl to ES ir stengiasi jį išstumt, už tai reikia pagirt juos.
vitalijuss 2011-03-31 11:17
Bet matot kaip gudriai čia ES nori tapti geradare, juk žino, kad po 40 metų tiesiog neapsimokės važinėti benzininiais/dyzeliniais auto, taigi jų ir taip nebeliks, reiškia ES prisiims šitą nuopleną sau, tipo mes žadėjom - mes padarėm, cha-cha.
Kupse123 2011-03-31 11:52
Na is dalies tai labai pagirtina , kad ES galvoja apie ateiti ir jau is anksto ruosias. Bet is siandienines pozicijos yra nesamone , tie elektromobiliai tikrai ne iseitis. Kaip jau daug kas sake , ju gamyba (akumu) bei pacios elektros nera ekologiskesne. Tuo labiau kad atomines jau zada uzdarinet , nauju nebestatyt, tad naturalus klausimas , koks skirtumas deginti nafta gaunant elektra ar paciame automobilyje?
Realiausia iseitis 5-10 metu begyje galima butu gamint mazai ryjancius dyzelius , jau dabar yra vokieciu sukurti dyzeliai su gana mazom kuro sanaudom ir emisijom , o jei dar skirus papildomu lesu tai per artimiausius 10metu galima butu daug ko pasiekti.
Tolimesneje perspektyvoju butu galima investuot i vandenilinius variklius , ju tobulinima ir pan.
O tai kad viena Europa po 50metu atsisakys automobiliu tai tik lasas juroje. Jav , Kinija , Indija kaip buvo taip ir liks didziausiomis tersejomis.
Beje Rusija jau per artimiausius desimtmecius prisikas prie arkties turtu ir bus papildomi istekliai (naftos/duju) europieciams
kestutisz 2011-03-31 13:11
Na, bet prieš 40metų ir nebuvo priėmę nutarimo, uždraudžiančio medinius skaitliukus, mechaniniai skaičiavimai buvo išstumti natūraliai. Tarkim dabar priėmus tokią nesamonę, koks dabar būtų tikslas Europos gmaintojams stengtis kurti vis efektyvesnius dyzelinius/hibridiius ir pan variklius? Tokie tyrimai trunka dešimtmečius, ir staigiai permetus viską ant elektromobilių hype'o, ES lieka net labiau priklausoma nuo įvežtinių medžiagų (tie patys "retieji mineralai", kuriu kinai nebenori leisti išvežti ne gatavos produkcijos pavidalu) nei naftos eroje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje benzinu varomų automobilių turės nelikti iki 2050-ųjų