Pirmas toks automobilių gamintojas pasaulyje suteikia garantiją visam gyvenimui. Su viena sąlyga

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2024-12-09 16:36
tai... motoras paskaičiuotas subyrėti po 200k? ar kėbulas bus kiauras po 10 metų?
immortallt 2024-12-10 13:21
"Silpniausia elektromobilio grandis neabejotinai yra akumuliatorius. Vairuotojai bijo jo gedimo. " Pirma dalis mitas. Akumuliatoriai, ir dar po garantijos, genda retai, labai retai. Daug rečiau, nei VDV variklis. EV variklis pakankamai nebrangus ir šiaip turėtų tarnauti ilgai, jei nėra konstrukcinių klaidų. Pramoniniai elektriniai varikliai atlaiko 2-3 mln. km
miiinnde 2024-12-10 14:33
Hm, na taip, akumuliatorius dazniausiai negenda totaliai, tik jo talpa laipsniskai mazeja iki absurdiskos ribos. Idomu kokia bus nustatyta tiba, kada gamintojas keis akumuliatoriu? 40% likutine talpa? 20%? Skamba tik kaip marketinginis triukas. Nepainiok pramoniniu el varikliu su automobiliu pavaromis. Gali pasidometi kokie ten perdavimai, sukiai, apsuku dinamika ir sukimo momentas. Pas ta pacia tesla el motoru viena generacija retais atvejais nedavazinejo net 60t km, kas VDV tik lengvas apkatas ir antras tepalo keitimas.
immortallt 2024-12-10 15:12
"viena generacija", čia net žinau kurį automobilį turi omenyje. Problema, kad tarpinės pradėjo leisti ir sugadindavo variklį. Bloga variklio architektūra, kurios nebuvo modeliuose, kurie nebuvo su 3 varikliais, gaminamais tuo pačiu metu. Ir dar nutyli, kad nuvažiuotą kilometražą dalini iš pakeistų variklių skaičiaus, t.y. realiai kiekvienas variklis vidutiniškai tarnavo po 180k km, kas nėra taip tragiškai (vis tiek blogai, kas ir rodo rinkos vidurkiai). Ir tai nebuvo "neretais atvejais", tai buvo konkrečiai su vienu variklio modeliu susiję, kuris kitose Tesla versijose nebenaudotas. Versijose, kur nebuvo šių variklių, pravažiuoja ir po 500k km be gedimų. Kokios pavaros EV? Perdavimai eina už variklio ribų, ne pačiame variklyje. Variklyje nėra besitrinančių dalių. Dar tik radau, kad po 400-500k km guolius kažkokius dažnai kam tenka pasikeisti, kas ~250$ kainuoja. Apart elektronikos ir priedų gedimų, daugiausia gedimų tikėtina važiuoklėje. Ir kam imti tuos absurdiškus skaičius apie 60% akumuliatoriaus nusidėvėjimą? Tokie tiesiog refurbishinami, pakeičiant blogas celes. Asmeniškai pats svarstau pasiimti ~12 metų senumo leaf'ą, kad nuvažiuotų 80km viena įkrova žiemą- pilna pasirinkimų. Galvojau gal net iš Norvegijos parsiplukdyti pačiam, pasidaryti pramogą, tai ten dar didesnė pasiūla, nei Lietuvoje. Naujas leaf'as turbūt žiemą įveikdavo ~100-110 km. Ir čia pirma karta, jokio aktyvaus aušinimo, gan prasti iš esmės akumuliatoriai. Bet didžiausia bėda su leaf'ais, tai rūdys (nepasižymi rūdijimu, bet tiesiog kitų bėdų nėra, darbinis arklys, kaip prius). Kai per dieną realiai max nuvažiuoju mieste ~60km, tai likę 20 km yra rezervas pūgos metu, kai nemokantys važiuoti užkiša gatves ir tenka namo 3x ilgiau važiuoti.