Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2011-04-07 17:19
Cia kaip kazka rase,kad i LinkoManija tik su pakvietimais prijama,tai jokia cia viesa erdve ir jai jau paleido savo info,tai patys kalti,nes dabar kas nori,tas naudojasi.
uodas 2011-04-07 17:27
kazkodeltai jie visada lygina nuostolius, su kinu ar/ir dvd pirkimu. bet realiai reiktu lyginti su paprasciausia TV. as bent ir taip pat manau dauguma, jei linkomanijoje nerandu nieko gero parsisiut, as tada ziuriu televizoriu - taigi nuostoliai visai kiti - o gal net nera ju, nes uz balticum televizijos paketa as visvien kieviena menesi susimoku, nepriklausomai, ar maziau ar daugiau ziurejau televizija.
ashirviskas 2011-04-07 17:31
bet taigi visi dabar piratauja oficialiai, nes taigi įvestas tas atmintukų, kietųjų diskų mokestis už tai, kad tu turbūt piratauji, dėl to, aš galima sakyt viską darau legaliai.
andrewd 2011-04-07 18:08
Internetas yra vieša erdvė.
Arwis 2011-04-07 20:10
Kazkada su draugu diskutavom apie sitai. Is tikro labai idomus verslo modelis taciau jis labai nepriimtinas platintojams(tokiems kaip acme). Tuo turetu uzsiimti pacios holiwudo studijos. Pvz susisiekti su tokiais populiariais tinklalapiais kaip The Pirate Bay ir pradeti derybas del galimu salygu.
Arba kitas variantas reikia tokio zmogaus kaip Steeve Jobs kuri sugebejo itikinti muzikos industrija kad pardavinetu dainas po 99 JAV centus. Ty gerai zinomo zmogaus kuri turi ressursu ir gali sita plana ivygdyti.
sabotan 2011-04-07 20:15
Jai bluokuosim linkomanija tai jie jungsis per prxy serveri tai sumazins siuntimo greiti DDD Koks feilas gi paciam lm tik bit torrent failai idiotai kalba nesupranta kaip net veikia linkomanija. as jai negaleciau siustis filmu ju neziureciau ir i kina tikrai neeiciau
Pavasarėlis 2011-04-07 20:49
Šiaip gerai produkcijai piratai nebaisūs. Pavyzdžiui tokie filmai kaip "Avatar", "The Lord Of The Rings", "Inception", "Pirates of the Caribbean" uždirbo milžiniškus pinigus vien dėl to, kad jie buvo kokybiški. Šiaip net ir ne tokie geri filmai sugeba uždirbti tikrai nemažus pinigus, kurie pranoksta filmo pastatymo kainą dvigubai.
Toliau, žaidimų kūrėjai taip pat uždirba didžiulius pinigus, nepaisant to, kad jų nulaužta produkcija be problemų cirkuliuoja internete. Geri pavyzdžiai būtų "Call Of Duty", "Mass Effect", "Command And Conquer", "Need For Speed" ir tikrai nemažai kitų, kurių čia neišvardinau.
Kas mano nuomone tikrai nukenčia labiausiai, tai programinės įrangos kūrėjai. Jų kuriama produkcija tikrai yra pati reikalingiausia, tačiau kartu ir pati brangiausia, kas ir pakiša koją.
Nereiktų pamiršti ir muzikos kūrėjų, kurie tikrai patiria tikrai daug nuostolių, tačiau tuos nuostolius, kaip ir bet kuriuos kitus su piratavimu susijusius nuostolius, yra tikrai sunku pamatuoti. Todėl mes niekada nežinosim tikrų skaičių, tik galėsim spekuliuoti duomenų srautu.
Pavasarėlis 2011-04-07 21:11
Jo, pilnai sutinku, kad toks sprendimas ko gero būtų geriausias visiems.
Šiaip, įsivaizduokim, kad egzistuoja tinklalapis, sakykim, pavadinimu www.worldtorrent.com, kuriame yra platinami įvairiausių kompanijų produkcija. Platinama nuo programinės įrangos, žaidimų, muzikos iki paprasčiausių fono paveikslėlių.
Viskas pagrįsta ta pačia ratio ir uploaderių, seederių bei leecherių sisitema, tik kad uploaderiai tos kompanijos, kurios nori publikuoti savo produkciją viešai bei nemokamai, mokamai ar dar kaip nors. Ratio būtų naudojamas tarp vartotojų, kai vieni gauna failą, tada dalijasi juo kitais (ratio kyla), taip galų gale uploaderis net nebeturi to failo seedinti, viskas cirkuliuoja tarp vartotojų (seederių/leecherių). Jei ratio sumažėja iki ribos, vartotojas privalo susimokėti kažkokią sumą pinigų, už kurią galėtų vėl siųstis failus.
Aišku turėtų būti detalūs torrentų aprašymai, nuorodos, o taip pat kad ir sakykim galimybė sumokėti kažkokią tai sumą pinigų to produkto kūrėjams. Ir šiaip galiu garantuoti, kad tikrai nemažai žmonių paaukotų pinigų tiems kūrėjams kurie galbūt sukūrė jo mėgstamą dainą, filmą, žaidimą, programą ar dar ką nors. Be to tai būtų nuostabi terpė reklamos platintojams ir panašiai.
Taigi, trūksta tik iniciatyvių žmonių, kurie turėtų tam tikrus resursus ir galėtų štai tokį projektą įgyvendinti. Ir bent jau mano nuomone toks projektas tikrai pasiteisintų bei sulauktų didelio populiarumo.
Valdosius 2011-04-07 21:25
pritariu abiem, ir seip jej jie noretu uzdraust piratauti turetu uzdaryti dar "n" svetainiu nes kas is to jej uzdaro 1 svetaine nu gi zmones ne durni.. ras kita.. ir seip zmonem bus daug lengviau rasti kita svetaine nej tai lanvai rinkti irodymus siuntinet tas uzklausas siustas i ta holivuda sekti menesi kiek ir ko zmones siunciasi.. del jebaus meiles idijotizmas..
unytas 2011-04-07 21:49
jauciu kaip lanva pareklamavo linkomanija
zamolskis 2011-04-07 22:04
nesuprantu ko ten list i linkomanija, kai emule pilna to pacio slamsto be jokiu registraciju.
faktas 2011-04-07 22:39
Būtent! Galėtų pagaliau atlikti apklausą, kiek žmonių iš tikrųjų naudotų tai. Patirti nuostoliai skaičiuojami pagal parsiuntimų skaičių.
Beje, paradoksą pastebėjau. Esu fotografas. Kai anksčiau mano nuotraukos paplisdavo po kokius nors puslapius, aiškindavausi su administracijomis, vagišiais ir kt., bet vieną kartą gavau laišką nuo įmonės, kurios darbuotojas rado mano fotkę kažkokiame rusiškame bloge ir kompanija nusprendė ją iš manęs nupirkti. Po to buvo dar keli panašūs atvejai ir užsivedė... Ir dabar man dzin, tegul plinta. Fotkes žymiu savo logotipu ir kai kam nors reikia didelės raiškos spausdinimui, tai mane susiranda ir perka. (-: O jei fotkės neplistų, iškart sumažėtų jas mačiusių žmonių skaičius ir reikėtų jas pardavinėti ebay už 10 eurų arba visokiuose internetiniuose fototurguose už 5 eurus.
Taigi viskas turi ir pliusų ir minusų. Jei muzika neplistų taip, tai Lady Gaga dabar nebūtų tuo, kuo yra. O kai autorius išgarsėja, tai ir darbų vertė sparčiai kyla. Reikia ne uždrausti nelegalius siuntimus ir jokiu būdu ne įteisinti, o reikia rasti kažkokius tarpinius variantus, nes iš dalies nelegalūs bylų platinimai autoriams yra naudingi.
Apie tai, kai svetimą darbą kai kurie naudoja kaip savo, aš nekalbu. Ten kita tema...
BeVardo 2011-04-07 23:03
O mano galva visą šią sumaištį kelia netobulas Autorinių teisių... įstatimas. Retas autorius nėra gavęs honoraro po jau parduoto kūrinio. Pardavei ir viskas. Ko dar nori? To kūrinio platintojai irgi uždirba pinigus. Įdomu būtų sužinoti kuriam platintojui neatsipirko koks nors kūrinys dėl piratavimo. Įdomu sužinoti, jei aš, sakykim, nutapau kokį paveikslą. Parduodu turgelyje (su verslo liudijimu) kokiam Petrui. O paskui sužinau, kad tas Petras tą mano paveikslą pardavė Simui už tiek pat (na Simui labai patiko - išprašė). O Simas padovanojo sūnėnui, o anas eBay pardavė už milijoną. Ar aš galiu tikėtis gauti dali milijono?
LANVA užsiima veikla iš esmės besiremdami ne teisingumu, o godumu. Ar tai gerai? Vargu bau. Gėda LANVA darbuotojams!
Morkis 2011-04-07 23:35
Neuzdarys niekas,o kad lanva plauna pinigus,tai cia faktas!
faktas 2011-04-07 23:51
Ne, ne taip yra. Yra 2-20 A4 lapo formato sutartys su daug daug visokių punktų. Jei pasirašai, kad pirkėjas gali parduoti meno kūrinį kaip savo, tai ne kas... Skaityti sutartis reikia labai atidžiai.
Beje, už milijonus perka ne patį meno kūrinį, o to meno kūrinio autoriaus pavardę. Taigi tas sūnėnas geriausiu atveju gautų porą šimtų.
nondescript 2011-04-07 23:58
Jo, čia iš tikro juodieji ryškiai, Linkomanija susitarė su LANVA, kad ji juos pareklamuotu, tuo tarpu LANVA apsimeta, jog užsiema rimta antipiratine veikla, ir toliau melžia pinigus.
djsvedas 2011-04-08 00:25
Man rodos nieko jie čia gero nepasieks. Visas pasaulis tuo naudojasi ir bando kariaut su tuo. Čia būtų maždaug "Misija neįmanoma" pasiekta Šiaip manau, kad jei jau uždarytų, tai tektų visus torentus. O ką tada su pvz.: rusyno? Gal tas Simanavičius tada blokuos vartotojus? O kita medalio pusė ta, kad kaina dvd diskų yra nesveika, 30lt už diską, ar 70 lt už BD. Dabar kai daug ką galima gauti iš kitų vartoju, ji tokia. Kas bus jei nebus galimybės gaut iš kitų vartotojų? Pvz.: kaip 4,67 už litrą 95.
TLas 2011-04-08 00:46
Juokingi ten ju skaiciavimai... Ir manau patys tai puokiausiai supranta. Labai lengva milijonus suskaiciuot tokiu budu. Bet realybeje, tai jei tas filmas, zaidimas ar t.t. nebutu nemokamas tai nereiskia kad zmogus butinai ji pirktu arba i kina eitu. Ir tikrai DIDZIOJI dalis talaika skirtu kitkam, jei jau neiseitu nemokamai parsisiut. O jau nekalbu apie tai kad uzdarius viena svetaine, zmones susirastu kitas ir is kitu siustusi...
Zodziu vyksta kazkoki marazmai. Pasaulyje tu torentu niekaip neuzraukia, o cia va precedenta sumane padaryt....
chernius 2011-04-08 00:57
Čia nebloga iniciatyva:
http://www.dontmakemesteal.com/en/
iš tikro jei būtų normaliai sudarytos galimybės siųstis mokamą kiną, manau daug žmonių neprieštarautų susimokėt. Pirmiausia man norėtūsi garantijos, kad filmą galiu pažiūrėt per savo TV be jokių apribojimų, perkodavimų ar dar kokio idiotizmo. Plius gauti subtitrus, vertimus ir pan be papildomo mokesčio. O dar pažiųrėjus "preview" visai nepirkti, jei kinas pasirodo - šlamštas
keine_lust 2011-04-08 06:38
kova su vejo malunais tesiasi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Holivudo milžines pasikinkiusi LANVA reikalauja blokuoti „Linkomaniją“