Superautobusas – jau keliuose (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2011-04-11 15:00
greiciau limuzinas... Ir kiek kelione tokiu kainuotu ? 5-10x brangiau nei iprastu autobusu ?
Dulkstantis 2011-04-11 15:15
autrobusai skirti vazinet mieste, tarp miestu... o kam mieste 250 km/h greicio? cia nebent koks greito reagavimo buris gales lakstyt tokiais
bronius 2011-04-11 15:18
Vokietijoj gal ir pritaikoma
phemark 2011-04-11 15:18
Juk sake, kad bilieto kaina butu tokia pati kaip ir traukinio, ir sitas autobusas butu kaip alternatyva greitiesiems traukiniams Atrodo visai gerai, bet nzn ar noreciau buti vezamas 250km/h autiku (traukiniai atrodo daug saugiau nei sitas autostradoj:)
Edmundas 2011-04-11 15:57
Įdomu, koks turi būti variklis, kad važiuojant 250 km/h kainuotų mažiau nei traukiniu... Nebent lygina su traukinio liukso klase.
immortallt 2011-04-11 16:46
Edmundas, elektrinis variklis. Jis dirba gerokai efektyviau nei benzininis
Hizard 2011-04-11 16:51
Elektrinis variklis pas ji. Siaip gana idomus variantas. Manau jis turetu buti net saugesnis uz iprastus autobusus. O traukiniai turi viena nedidele problema - jie vaziuoja begiais. Aisku toki, greitu metu, pamatyt Lietuoje nesitikiu, bet traukiniu is Panevezio, i Kauna nenuvaziuosi (nebent nori tureti persedima Siauliuose ir uztrukti kazin kiek), tenka naudotis autobusu. Stai tokiems atvejams jam ir yra labai neblogas panaudojimas. Aisku tolimesniu kelioniu turbut dar negali pasiulyt vien del to jog variklis elektrinis, bet tokie turbut bus ateities nedideli autobusai.
blizzard 2011-04-11 17:19
Kad elektrinis tai šitas aišku, bet tas 250km/h kažkaip neįtikėtina, nebent čia tokiu greičiu važiuojant akumuliatorius išsikrauna per kelias minutes. Nes kiek dabar elektromobiliu daroma, pas dauguma ribotuvai stovi max iki 200km/h kitaip ekonomikos nebelieka. O čia visas autobusas.. Kitas man įdomus dalykas, kaip dėl stabdymo? juk 250km/h pastoviai nelaikysi autostradoj ir išvis jau su autobusu turbūt ir kokį 140km/h laikyt pastoviai būtų pavojinga, kad ir kiek jis ferrari primena pavojus išlieka..
Arthuras 2011-04-11 18:12
Kaip jūs įsivaizduojat tokį autobusą keliuose važiuojantį 250kmh? Vienintelė jo pritaikymo vieta tai Vokietijos greitkeliuose, bet ir tai, abejoju, ar tai saugu.
immortallt 2011-04-11 18:49
Jeigu sukuriama tinkama infrastruktura, galima ir 300 vaziuoti. O del 140 pavojinga kad Tarpmiestiniai dabartiniai autikrai vazineja autostrada iki 130 vasara, o ziema pats bijai vaziuot greiciau kaip 110, kai baisiai slidu ar puga, o autikai tave lenkia...
DBA 2011-04-11 18:59
Tai reikia atskiro kelio juostos tokie, negi lakstys tom paciom gatvem, kai vieni 100-150 km/h, o autobusas 250 km/h
Strong_Bad 2011-04-11 19:17
Idomus daiktas pramogai. Siaip kas cia svajoja apie lietuviskas kelioes, tai visiskai neapsioka, nes keleiviu mazai o ir atstumai nera tokie jau dideli, nebent imsim klaipeda - vilnius, tai dar dar.
kionig 2011-04-11 19:25
Priminė vieną iš "Aukčiausia pavara" serijų..
DJ_LFS 2011-04-12 01:43
atrodo ispudingai, bet su tokiu superbus butu ispudinga superavarija, koks tolkas is 250km/h greicio, kai max 130km/h galima, nebent aisq keleiviai sutiktu rizikuoti uzsimusti
immortallt 2011-04-12 03:32
DJ_LFS esu vaziaves lietuvos autostrada ir 200. Nieko ypatingo, jei debilu nebutu ir nesugalvotu nepasiziurejes i veidrodeli issokti is pirmos juostos su savo ziguliu, tai nebutu problemu. Esme ta, kad reiktu trecios juostos, kur greitis butu tarkim nuo 200km/h.
Domas1 2011-04-12 08:20
Na jei kalbama apie greitesni susisiekimo transporta, tai sis "autobusas" idomu kiek EURO NCAP zvaigzdziu gautu? nes keleiviu saugumas irgi svarbus, bet sis tipo "autobusas" manyciau daugiau turtuoliams nes tikrai primena ne autobusa o limuzina, nes toki pamacius kelyje iskarto kristu i akis :]
Nerkashis 2011-04-14 22:34
Nurodytas, juk, max greitis. Kiekviena serijinė auto turi nurodytą max greitį. Tik pastoviai tokiu greičiu lakstant ilgai auto nelaikytų. Tas 250km/h, tai tik reklaminis triukas. Niekas tokiais greičiais nelakstys (nebent "Aukščiausia pavara"). Autobuso ilgis, tai galima daug batareikių sutalpint....
Xdmin 2011-04-15 14:27
Nelabai suprantu jusu panikos del saugumo, nes uz eilini autobusa jis zymiai saugesnis: Korpusas pagamintas ir anglies pluosto ( mazesnis svoris nei iprasto autobuso = trumpesnis stabdymo kelias) Trecia asis, tie du papildomi ratai padidina sukibima ir dar labiau sumazina stabdymo kelia. Vienintelis niuansas tai bateriju svoris, nes neaisku kiek ju ten prikista. Oro pasipriesinima galejo sumazinti uzdengdami galinius ratus. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... en_XL1.jpg Bet kadangi cia liukso klase, tai turbut nenorejo gadinti autobuso isvaizdos.