Tai nutinka kasdien. Jie yra kiekvieno vairuotojo košmaras ()
Dauguma šių maršrutų yra kupini rizikos. Jie dažnai yra vienintelis būdas aplankyti kvapą gniaužiančius objektus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Mirties keliai“, kur nelaimingi atsitikimai yra kasdienybė. Jie yra kiekvieno vairuotojo košmaras.
Kiekvienas kelias turi savo unikalių iššūkių ir dėl daugelio veiksnių kai kurie keliai gali būti klastingesni už kitus. Pavojingiausius kelius pasaulyje dažniausiai sukuria įvairios sąlygos, kurios ypač apsunkina vairavimą. Mobilumo paslaugas siūlanti bendrovė „Bolt“ parengė sąrašą maršrutų, kurie tikrai išliks atmintyje amžinai.
Pirmas sąraše yra Jungaso kelias Bolivijoje, dar vadinamas „Mirties keliu“. Tai 61 km ilgio kelias Bolivijoje, Los Yungas regione, jungiantis šalies sostinę La Pasą ir Koroiko miestelį. Kelias garsėja savo pavojingumu ir dažnai vadinamas pavojingiausiu pasaulio keliu. Kasmet šiame kelyje žūsta 200-300 keliautojų. Kelio pakraščiai nužymėti kryžiais, žymi žūties vietas.
|
Kelias nutiestas 1930 m. Čiako karo metu paragvajiečių kalinių. Tai viena iš arterijų, jungiančių La Pasą su Amazonija. Kelio vyraujantis plotis 3,2 m, skardžių aukštis siekia 600 m. Kelyje yra daug vingių, kuriuose nėra apsauginių užtvarų. Ir jei to negana, matomumas dažnai nukrenta beveik iki nulio.
Kitas sąraše yra iš Killar į Pangi einantis kelias per Kishtwar Indijoje. Maršrutas yra 114 km ilgio ir eina palei upę. Šis akmenuotas žvyrkelis veikia tik vasaros mėnesiais. Jis buvo pastatytas prieš šimtus metų vietos gyventojų ir nebuvo renovuotas dešimtmečius. Kelias labai siauras, nėra apsauginių turėklų, o maršrutas gana nestabilus, todėl vienas neteisingas judesys gali priversti automobilį nukristi šimtus metrų nuo vertikalaus skardžio.
Daugelis pavojingiausių pasaulio kelių yra atokiose vietose, o sąlygos ten itin sunkios. Sąraše taip pat yra:
Zoji La, Indija. Jis buvo nutiestas 1947 m. Iš pradžių jis buvo naudojamas kariniams tikslams. Jis yra maždaug 3528 m virš jūros lygio. Žiemą uždarytas. Šiame siaurame kalnų kelyje nerasite jokių apsauginių užtvarų, o nuošliaužos – nuolatinė problema.
Guoliango tunelis, Kinija. Šis garsus maršrutas dažnai vadinamas „keliu, kuris netoleruoja klaidų“. Tunelį aštuntajame dešimtmetyje pastatė 13 kaimo gyventojų, vyriausybei atsisakius finansuoti kelią, jungiantį kaimą su likusia šalies dalimi. Vietos gyventojams kelią užbaigti prireikė 5 metų ir keli iš jų žuvo kelią tiesiant. Jis yra tik 1,2 km ilgio ir 4 m pločio.
Kolymos kelias, Rusija. Šis greitkelis, vadinamas „Kaulų keliu“, vingiuoja per Sibiro dykumos kraštovaizdį ir buvo nutiestas 1930-aisiais Gulago kalinių. Vairuotojai, bandantys važiuoti šiuo pavojingu keliu, gali įstrigti be jokios pagalbos.
Taroko Gorge kelias, Taivanas. Vilioja nuostabių kanjonų vaizdais. Jis yra asfaltuotas ir netgi turi apsauginius turėklus, tačiau yra siauras ir vingiuotas. Yra daug staigių posūkių ir dešimtys vienos juostos tunelių. Taifūno sezono metu liūtys sukelia nuošliaužas. Jei to negana, tarpeklio sienos gali sugriūti, kai vyksta seisminis aktyvumas.