HTC rinkos kapitalizacija pralenkė Nokia  (10)

„The Wall Street Journal“ internetinių leidinių grupei priklausantis technologijų tinklaraštis „All things D“ pranešė naujieną – Taivano telekomunikacijų korporacija „HTC“ pralenkė bendrovę „Nokia“ savo rinkos kapitalizacijos dydžiu. Dar visai neseniai konkurentės „Research In Motion“ rinkos vertę viršijusios „HTC“ kapitalizacijos dydis šiuo metu siekia 33,88 milijardo JAV dolerių, kai tuo tarpu ilgą laiką pirmavusio Suomijos išmaniųjų telefonų gamintojo šiek tiek mažiau – 32,84 milijardo dolerių. Labiausiai pribloškiantis faktas yra tas, jog „HTC“ korporacijos rinkos vertė per pastaruosius penkerius metus išaugo net 30 kartų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Anot neseniai pasirodžiusio tyrimo, kurį parengė JAV investicinis bankas „Goldman Sachs“, bendrovei yra prognozuojamas ir tolimesnis augimas, kurio priežastimi laikoma „labai unikali verslo modelio ir ekosistemos strategija“, kaip ją įvardijo Robertas Čenas (Robert Chen), vienas iš tyrimą atlikusių ekonomikos analitikų. Anot jo prognozių, per ateinančius trejus ar penkerius metus „HTC“ kasmet pavyks parduoti po daugiau nei 200 milijonų išmaniųjų telefonų bei 30 milijonų planšetinių kompiuterių kasmet.

Pabrėžiame, kad įmonės rinkos kapitalizacijos nereikėtų painioti su užimamos mobiliųjų įrenginių rinkos dalimi ar kitais ekonominiais rodikliais, kadangi įmonės kapitalizacija tik parodo sumą, kurią reikėtų sumokėti, jei norėtumėte įsigyti visas į prekybą išleistas įmonės akcijas už esamą rinkos kainą. Kapitalizacija apskaičiuojama kaip biržoje išleistų akcijų skaičiaus ir vienos akcijos rinkos kainos sandauga.

Tačiau nepaisant to, kad „Nokia“ išlieka pasauline mobiliųjų telefonų lydere, jos pozicijos yra itin ribinėje sitaucijoje – kaip remdamasi rinkos tyrimų bendrovės „Gartner“ duomenimis skelbia „Bloomberg“, „Nokia“ užimama rinkos dalis praeitais metais smuktelėjo iki 28,9 %, kai tuo tarpu 2009-aisiais ji siekė 36,4 %. Prastėjančią įmonės padėtį iliustruoja ir konsultacinės įmonės „IDC“ atlikti paskutiniojo praeitų metų ketvirčio tyrimo rezultatai. Anot, „Gartner“, suomių bendrovė su dideliais sunkumais susidurė dėl paaštrėjusios konkurencijos žemutinės klasės mobiliųjų telefonų rinkos segmente, o taip pat ir dėl nesugebėjimo pasiūlyti konkurencingų aukštos klasės išmaniųjų telefonų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MobiNews.lt
MobiNews.lt
Autoriai: Ugnius Babinskas
(0)
(0)
(0)

Komentarai (10)

Susijusios žymos: