Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2025-01-25 17:24
Tai visi biudžetiniai nuvertėja, aišku ir dyzelis (ir nauji benzai su dyzlio DPF alternatyva GPF) irgi yra šlykšti laiko bomba, bet ten nu juos nors išoperuoja kaip kokį apendicitą
Prie baterijos pridedam dar dizaino nebuvimą (arba persistengimą) ir kas ten belieka. Čia net nėra vilčių pigesnei eksploatacijai kaip kokios VDV dujytės, kad nu mol gal po dešimtmečio išeis belenkaip geresnės - pigesnės ir talpesnės baterijos.
donatasv 2025-01-25 18:43
Nu paskaičiuojam.
Golfas vs ID3
Golfas su dujom bus kiek 10 litrų 100km. Čia vidurkis žiema vasara.
ID3 vidurkis 20kwh. Taipogi vidurkis žiema vasara.
Abu šildo netaupo. Jei išjungsi šildymą ID3 bus pigiau bet jmj čia jau debilizmas.
Nuvažiuojam 15k per metus. Dujos 72ct, elektra nu kraunam namie 22ct kwh.
Dujos 100km 7.2 euro. 15k prasukus = 1080 eurų.
Elektra 100km 4.4 euro. 15k prasukus = 660 eurų
Meh tavo dujos ne ką pigiau o priešingai daug brangiau
Dabar imkime ID3 kaina 36k. Nu parama 31k gaunasi.
Golfas 23800 + 1.2 dujų įranga = 25k.
Kas gaunasi dabar? Turi sukt 14 metų, kad gautųsi pigiau elektra už dujas.
kestutisz 2025-01-25 21:11
Tai pas tave skaičiavimai idealiam pasaulyje, aš biškį kitam gyvenu kur yra tekę suvažinėt auto kur nu jau veikė tik dujos :)
Tai investicija metalo laužo kaina vs kiek ten - tie 36k už kiek nu dar gal išeis kažkas bent Vln-jūra suvažinės... Ir pasiekęs amžių kur jau galės alaus pats važiuot nusipirkt kai visi iten inverteriai/baterijos gatavi - net dujytės neišgelbės :) Plius tas krovimas namie tai irgi dalykas kurio nelabai matau - dažniau arba gyveni daugiabutyje kur kabeliuko už tokią kainą nenumesi, o stotelės lyg vos ne dvigubai. O jei name - tai išvis nu tikrai gal statyčiau saulės baterijas ir tada vėl kaina kita.
Pumper 2025-01-25 21:26
O kas gaunasi, jei palygini komplektacijas ir įsibėgėjimą (plius golfas mechanine dėže)? Tokio pliko ID3 kaip tas golfas net nerasi.
assa 2025-01-25 23:05
kas perka elektrocara, tai turbūt 90+% turi SE, skaičiavimai biški kiti gaunasi
donatasv 2025-01-26 04:23
Komplektacija nori lyginti? Tai man patiks pažiūrėt kai norėsi leistis į kelionę ir tavo puikiai sukomplektuotas ID3 su 45kwh baterija kas 200km vasarą stos krautis, o žiemą aplamai kas 150. Zjbs komplektacija? Jeigu imtume 60 kwh baterija jau nuo 41k prasideda po paramos. 100km max pridės.
Kitas reikalas saulės elektrinė. Galit paskaičiuoti skirtumą tipo važiuosit už dyką? Saulės elektrinė su parama dėkim 3k eurų kainuos su pilnu įrengimu, paleidimu ir pridavimu.
Tai vėl gi žiūrim 31k + 3k = 34k.
Tik šikną trinant namuose elektra bus nemokama, bet jau imkim, kad sėdi savam mieste ir niekur nevažiuoji kas gaunasi?
9000/1000=9 metai grubiai.
Galima sakyt id3 su 40kwh beterija tik po miestą važinėt, norėsi pakeliaut, kad ir po Lietuvą greitai įkyrės. Jei reik sulakstyt Vilnius - Klaipėda - Vilnius. Pusiaukelėje krausit, Klaipėdoje krausit, važiuojant atgal pusiaukelėje krausit ir tada jau namie, tik niu niu niu greitis su id3 privalės būt kaip pas dieduką 90, nes jei norėsit su vėjaliu 140, tai dar pora krovimų skaičiuokit. Su golfu, kad ir į Prancūziją prie eifelio išgert kavos. Kas kam Jūsų teisė rinktis. Bent jau aš džiaugiuosi, kad vis dar yra vdv ir nepersodino pilnai į ev.
immortallt 2025-01-27 09:03
Į naują auto dujų įrangą sudėti ir garantiją prarast iškart?
Nereikia saulės elektrinės, kad vidutinę krovimo namie kainą traukti mažiau 12ct/kWh. Pasirenki 4 laiko zonų ESO planą ir kintamą tarifą.
3k saulės elektrinei tik EV? Tai per metus važiuosi po arti 50k km?
40 kWh baterija ir skirta tik netoli savo gyvenamosios vietos važinėti, o ne į tarptautines keliones leistis. Tiesą pasakius, daugumai to ir užtenka. Į metus 1-2 kelionėms Vilnius-pajūris, užtenka ir tokios. Priešingai, nei čia kai kurie teigia, absoliuti didžioji dalis nevažinėja su automobiliu po Europą, yra tik maža dalis tokių.
Apie tai, kaip autostradoje visi 150 mina - tik nejuokinkite. Ant rankų pirštų per 3 valandas suskaičiuosi. Realybė tokia, kad vasarą važiuojant 130 visus lenki.
donatasv 2025-01-27 09:14
Jei nori, kad elektra nekainuotų meti 40%+ daugiau nei reikia, nenori pigiausio ir seniausio šlamšto ant stogo, renkiesi ne MB su 2 darbuotojais kur jokių garantijų nei darbui, nei įrangai, nei atsakomybės už subadytą stogą ir leidžiantį vandenį. Tokiu atveju 3k normali kaina.
40kwh 60kwh nelabai ką keičia. 100km prisideda. Net ir toks nelabai tinkamas tarptautinėm kelionėm. Žiemą maximum 250 nuvažiuosi. Moki 2x daugiau nei golfas, o naudojimo galimybės ribotos.
Nežinau kur tu važiuoji ir kas ten tavęs nelenkia. Bet pats vasarą palaikau 140 be problemų autostrada ir tai mane lenkia. Jei vairuoji seną ir maža triperį kuriuo bijai spaust tai čia tavo bėdos.
HardAxe 2025-01-27 09:44
golfu vistiek pirmus 100k važiuosi ant benzino + daryti aptarnavimus pas gamintoją.
ID3 gal pigesni aptarnavimai?
kia e-niro tai reik atvažiuoti kasmet(?!) it mokėti kaip už gerą, padarė pigią mašiną pinigus per kitus pasiims...
immortallt 2025-01-27 09:55
3k po paramos, tai 10 kW elektrinė. Normali kaina, taip. Tik elektros kiekis 50k km nuvažiuoti, ne 15k km. O jei vis dar perki elektrinę už >1k€/kW, tai durnių iš tavęs padarė. Net tas pats Solitek'as daug pigiau deda.
20 kWh nelabai ką keičia Tik ~45 min ilgiau važiuoji ir krauni santykinai greičiau.
2x daugiau nei golfas? Ar pilna komplektacija 2x daugiau nei plikas golfas? Šitą su tavimi jau praėjome, kai lygini atvirą židinį su šilumos siurbliu ir nematai skirtumų.
Ir kiek tave auto aplenkia važiuojant 140? Panašiai kiek tu lengvųjų? Ar ant vienos rankos pirštų?
Ne spausti bijau, nes puikiai prižiūrėtas, o kuro sąnaudos nepatinka, ir vardan 10 minučių greičiau pasiekiamo tikslo, nematau prasmės spausti. Tik kad tavo argumentas ne kad aš lėtai važiuoju, o visi laksto. Tai jei aš lėtai važiuoju, bet Vilnius-Klaipėda važiuojant viso aplenkia 20-30 automobilių, iš kurių net ketvirtadalis elektriniai, tai tavo argumentas, kad normaliai nepaspausi yra nišnis, vėlgi <10% aktualus, bet bandai pateikti, kad visiems svarbus.
250km dauguma nenuvažiuoja vienu prisėdimu. Jei nuvažiuotų, circle-k aikštelės nebūtų pilnos.
donatasv 2025-01-27 10:07
Nuvažiuoji oro filtrą salono pakeičia 200/250 paima už ev.
Vdv tepalus keičia 400/500.
Golfo vidutinės saunados bus 6 litrai, ant popieriaus rašo 6 mieste. Tai vietoje 7 eur 100km bus 9.
1350 vietoje 1080. 9000/10350, 7 metai.
Bet čia dar ne viskas. Jei perki automobilį skaičiuoji ir nuvertėjimą. Golfas nuo 15k 5 metų senumo, id3 64 kwh baterija nuo 18k eurų. Gauni hemorojų už brangiai.
donatasv 2025-01-27 10:09
Tu gal nustok kliedėt ir eik palygink pilnos komplektacijos golfas bus 33k id3 47k eurų. Gal pradedam šitą reikalą lyginti? Gal nori pridėt nuvertėjimą? Nes po 5 metų kaina bus netoli abiejų. Tavo ev yra šūdo gabalas trizniams hipsteriams kaip tu tinkamas. Ai pala turi sveiko proto ir nepirkai.
immortallt 2025-01-27 18:10
Skaičiuoji automobilio kainą, tada nuvertėjimą, tada dar kartą paskaičiuok įmokas bankui, dar gal ir ketvirtą kartą uždubliuoti gali. Jei nusidėvėjimą nori lyginti, kainos netrauki į palyginimą.
Ir kaip visada ID3 kaina - max, golf - pats pigiausias. O gal paimkime golf'ą pagal galią artimiausią ID3? Tada kaina bus 50k, brangiau nei ID3. Bet žinoma, noru objektyviai lyginti nepasižymėjai. Jau net nekeliant klausimo, kad VW nėra labai pasižymėjęs vystant EV.
Keista, kad Lada nelygini su Taycan.
Proto užtenka man gyvenime neprioretizuoti automobilio aukščiau namų, sveikatos ir šeimos.
Patinka ir vidutinės sąnaudos išburtos, kurios pasiekiamos važiuojant užmiestyje tik, ir ne 140-160 važiuojant, kaip kad aiškini. O mieste ir 9-10l bus, jei ne hibridas.
Kaip vadinasi žmonės, kurie renkasi tyčia nepalyginamus variantus, ir tada lygina, kad įrodyti savo teisumą? Čia jau net neinant į kalbas, kad ekonominių EV Europos gamintojai dar apskritai negamina, nes dar nepriėjo tokio produkto brangos etapo, kad iki jo nusileisti, bet tu tai pateiki, kaip argumentą, kad EV niekam tikę. Kitaip sakant, tu esi tas, kuris aiškina, kad arklio tai jau niekas tikrai nepakeis. Kaip gerai, kad pasaulis nueis ten kur efektyviau, ir tavo nuomonė niekam nebus įdomi. O tu dar ieškosi pirkti automobilio su dyzeliniu varikliu, kai jie bus tapę muzijieniais eksponatais, kurą matyt užsisakinėsi kanistrais, kad atsiųstų per kurjerius.
donatasv 2025-01-27 18:26
O tu perki mašiną nuvertėjimo neskaičiuoji? Ai pala šrotu važiuoji, perki šrotą ir droži iki išmest reikia tai kam skaičiuot?
O kas ten tokio tame ID 3 ko neturi golfas?Mano žiniomis ID3 yra golfo atitikmuo? Ai pala jo 47k vertės ID3 turės 80kwh bateriją, su kuria žiemą galėsi nuvažiuot 350km. Kas dar papasakok? Ko golfas tai lada, o id3 tai taycan? Kad įsibėgėja iki 100 5 sec greičiau? Bet jei reikia greitį palaikyt ilgai kaip tam šūdui sekasi?
Nagi nagi aš sėsiu į golfą važiuosiu 140 autostradoje ir nuvažiuosiu su baku iki klaipėdos ir atgal į tavo vilnių be problemų. Papasakok kaip tavo "taycan" reaguos? Važiuosi greičiau kiek km įveiksi?
Dar syki paaiškink kas čia nepalyginamo? Abi mašinos veža iš taško a į tašką b. Netgi
Sanaudas ėmiau normalias nei perdidelias nei per mažas. 140 kmh ištraukiau ne dėl kuro sąnaudų, o dėl to, kad parodyt iki kiek apsurdiškas tavo EV yra. Važiuosi greičiau, krausi dažniau, kas galutiniam taške bus taspats kas važiuot 90. Kai sėsi į vdv ir pasileisi į Vokietiją 2000km su vdv įveiksi per 21h, su ev per kiek? Diedulio rėžimu reiks stot ir miegot pusiaukelėje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prasčiausi automobiliai. „...praktiškai kas sekundę“. Nepatikėsite, kas sąrašo viršuje! (Video)