Lazerinė kibirkštis vidaus degimo varikliuose

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

rimka 2011-04-27 12:15
"Jei varikliuose būtų naudojamas žymiai „liesesnis“ kuro ir oro mišinys, t.y. mišinyje būtų santykinai mažiau kuro, tai į aplinką būtų išmetama kur kas mažiau azoto oksido." "liepsnos frontas plečiasi simetriškiau ir iki trijų kartų greičiau nei tai vyksta naudojant degimo žvakes." bullshitt dėl lieso mišinio jokių privalumų nėra, kiek žinau dėl to išmetama tik dar daugiau nuodingų junginių. Antras dalykas, tai su liesu mišiniu tikrai ne ekonomiškiau važinėsi, bent miesto sąlygom, nebent tik važiuojant tiesiai, nekeičiant greičio. o geriausias straipsnio bajeris tai "plečiasi simetriškiau ir iki trijų kartų greičiau" nu kur gi ne
punktyras 2011-04-27 12:35
Remiesi kokiais nors duomenimis ar tiesiog šiaip nutarei išbandyti, ką reiškia būti troliu?
kiesza 2011-04-27 12:42
raimi argumentu pateik!! nes neaisku, ar tu istikro profesionalus varikliu inzinierius, ar tik mamytes ford fiestos kapota buvai praveres
rimka 2011-04-27 12:49
argumentus, visų pirma, turi pateikti tas kas kažką teigia o tik po to tas, kas su tuo nesutinka. noriu kažkokių skaičių, kaip buvo atliekami testai, kokie rezultatai. nes tai čia fignia kažkokia, "įdėjom lazerį, ir abra kadabra liepsnos greitis patrigubėjo" šiaip tai dar gyvenime ne esu girdėjęs kad jis priklausytų nuo uždegimo būdo
sloggi 2011-04-27 12:53
o tos vietos neperskaitei, kad ta kuro misini uzdegtu ne is vienos vietos, o is keliu?
Arwis 2011-04-27 13:08
Rodos aiskiai rase kad sprogimas prasidetu misinio centre ir tolygiai plestusi i krastus. Tai reiskia visa misinio energija issikirtu greiciau. Taipogi jai misinis butu uzdegtas tuo paciu metu keliuose vietose, tai misinio energija issiskirtu DAR greiciau nes visas misinys greiciau sprogtu.
rimka 2011-04-27 13:33
tai apie ką mes kalbam (rašom)? ar apie kas vyksta cilindruose, ar apie ką? kad pridegus keliose vistose sudegs (ne sprogs) greičiau tai ir kalbėti nereikia, tas aišku visiem, bet kad liepsnos greitis didesnis, tai tas pats kad aš sakyčiau štanga išstumiu toną nu žinot, po 50kg iš 20 kartų gi tona gaunasi ar ne ? beje, straipsnis jau spėjo pasipildyt, nuo to ai paskutinį kart skaičiau. o Taira, arba tie visi kas rašė, perrašė, išvertė ir vėl parašė šituos straipsnius, tegu biški pasidomi apie riebaus ir lieso mišinio degimą. kad taip nenusišnekėtų, ir neklaidintų kitų.
AdutisTM 2011-04-27 13:38
Visų pirma, Taira šituos rezultatus jau yra pristatęs anksčiau, kitoje konferencijoje. Dėl pačių variklių darbo pakomentuot daug negaliu, nes ne specialistas toj srity. Tačiau paveiksliukas visiškai neatitinka realybės (sriegis tik toks pat). YAG reiškia ne itris-aliuminis-galis, o itrio aliuminio granatas. Šiaip pats lazeris gal ir mažas (telpa į žvakės korpusą), bet jam kaupinti ateina šviesolaidis, kurio kitam gale dar ir lazerinis diodas turi būti. Kas dėl mišinio liesumo, tai jie sugebėjo pilnai uždegti kuro mišinį, kurio oro/kuro santykis >17. Anksčiau lazerio parametrus pristatinėjo šiek tiek kitokius, bet gal kažką naujo spėjo nuveikti (reiks vėl nueit paklausyt). Dėl diskusijos apie liepsnos greitį: konferencijoje buvo minimas ne pats liepsnos sklidimo greitis, o per kiek laiko liepsna išplinta cilindre.
rimka 2011-04-27 13:41
nu dar gražiau "Kombinuota sistema generuoja du lazerio spindulius, kurie gali uždegti kurą dvejose skirtingose vietose vienu metu. Taip gaunama liepsnos siena, kuri sklinda daug greičiau ir tolygiau nei naudojant vieną lazerio spindulį. " tikrai greičiau? tai du ar tris kartus? "Lazeris nėra pakankamai galingas, kad galėtų uždegti „liesą“ kuro mišinį naudodamas vieną impulsą. Tačiau panaudojant kelis aštuonių šimtų pikosekundžių ilgio impulsus, galima perduoti pakankamai energijos kurui uždegti." Esant tokio liesumo mišiniui, jo degti jau net ir nebereikia detonuoja pats, gadindamas variklį. būtent, rašytojai galėtų biški pasidomėti ką jie ten rašo.
Anonymous 2011-04-27 14:12
iš kur atsiranda tokių žmonių.. ne žvakes reikia gaminti, o lektromobilius tobulinti..
AirDog 2011-04-27 15:04
rimka, čia straipsnis ne namų šeimininkėms. Kas domisi technologijomis viską suprato ir suprato teisingai be tamstos bullshit`ologijos. P.S. bullshit - rašosi su viena "t" raide.
rimka 2011-04-27 15:18
čia būtent namų šeimininkių lygio straipsnis p.s. rašosi ir taip, ir taip.
AirDog 2011-04-27 15:26
rimka 2011-04-27 16:30
Arthuras 2011-04-27 16:53
Jei jau toks gudrus, tai pateik teorijos iš fizikos srities, kad pagrįsti savo teiginius.
immortallt 2011-04-27 17:16
Esi trolis, zodi "kvailys" gali rasti parasyta ir "kvailis" ir "kvailyss", bet nuo to, tai netampa teisingas rasymas. Tad "bullshit" rasosi su viena "t" ir nesvarbu ka tu matei ar manai. O del technologijos, matau tu nieko nesupranti ir vaizduojies dieva. Kiek man atrodo, tai viskas logiska. Fizikos daug neraukiu, bet argumentai aiskus.
rimka 2011-04-27 17:44
jau senai pastebėjau kad neraukiat jūs tos fizikos tik komentuojat daug, ir prie šūdo kabinėjatės
andriulis 2011-04-27 17:49
Rimka saunuolis! +1. Paskutiniu metu pastebejau, gan idomu reiskini "kabinetis kuo daugiau, o veliau dar labiau reikalauti pagristumo i savo komentara, nors straipsnis jau pats is saves nera toks informatyvus, kad ji negaletum tokia lengva forma ir pakritikuoti. Beje del lieso misinio ir man uzkliuvo. Esant liesam misiniui jis pats savaime sprogsta, nuo ikaitusiu detaliu.
technologas 2011-04-27 18:51
, pasišviesk. Kaip supratau keletą procentų ekonomiškumo lazeriai leis pakelt, o kaip su pigumu/sudėtingumu? Ir taip, kaip su tais šimtą metų einančiais rinkon elektromobiliais? Straipsnis tikrai namų šeimininkėms.
Axx 2011-04-28 08:42
Kiek žinau, liesu mišiniu varomame cilindre stipriai išauga temperatūra, ko pasekoje pradega vožtuvai, stūmoklis, atsiranda tepimo problemų. Pagrindinė ekologija būtų ne dėl mišinio liesumo, bet dėl variklio valdymo tikslumo. Tokia mano nuomonė.