Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2025-02-04 22:02
Kai pradėjo leist ev paskaičiavo gamybos co2 pėdsaką. Emocijų čia nėra. Buvo paskaičiuota auto su 40+ beterija co2 pėdsakas 7 metai važiuot su ev, kad atstotum vdv. Per 10 metų baterijos išaugo iki 80 kai kur net 120kwh.
Mane erzina toki eko naciai kaip imortal, kuris aplamai neturi patirties su EV, net neskaičiavo realiai atsipirkimo, o peza vėjus lyg būtų garantuotas 100% viskuo. Įrodinėje, kad ev rinka auga, nors realiai kinijoje kibirų mažų pagalba gal kažkiek ir auga, o JAV, Europa aplamai vos kruta.
Gamintojai aplamai juokdariai užsibrėžė iki 2030,2035 atsikratyt vdv, o realiai turėtų kaip minimum statyt baterijų giga factory, ką ir daro tesla. Stato fabrikus, superka kasyklas, trumpas dar spaudžia Ukrainą už ginklus atiduot kasyklas. Tai kur mes nueisim su EV?
Mažo auto baterija turi būt kaip minimum 80kwh tada jau galima ramiai keliaut po Lietuvą. Nuo vieno galio Lietuvos nuvažiavai į kitą, pasikroviai ir parvažiavai. Toks auto patrauklus tiek verslui, tiek žmogui bet kai pamatai kainą tai net juokas neima...
sigun 2025-02-04 22:27
Pritariu, jeigu auto turi užtikrinti 100% šeimos poreikių. Kadangi nesu toks maksimalistas, tai man pakanka 90% Likusiems 10-iai proc. kieme tebestovi dyzelinė toyota, kuri tapo super ekologiška, nes per metus teišvažinėja 5-6 bakus. Čia rimtai, prieš postindamas pažiūrėjau nuvažiuotus km per paskutinius 3 metus.
Nuo gyvenimo būdo priklauso: kas pabėgo nuo EV ir žiūrėt ton pusėn nebenori, nes gyvenimo ritmas ne tas, o kas priešingai - nemanau, kad dar kada nors pirksiu VDV.
donatasv 2025-02-04 22:42
O aš priešingai. Daugiau nenoriu EV. Turėjom vieną vdv ir su šeima išsiversdavom be jokių problemų. Įsigijus EV reik važiuot tolimesnėmis kelionėmis prasideda problemos. Kol krauni namuose apsukai ratą ir vėl namie krauni tai viskas OK. Bet prasideda įdomumai keliaujant ir jų daug. Mes į lenkus su verslo reikalais važiuojam, giminių po visą Lietuvą išsimėtę, tai ev tapo rakštis subinėje. Pirkom antrą VDV. EV buvo skaičiuotas, kad atsipirks jei važiuosiu minimum 30k km per metus, dabar negana to turėjome išleisti antram vdv, nuvažiuojam daug mažiau, bendroje visumoje gaidys ne mašina. Moku 40k eurų, o tinka vietoje suktis... niekam tikęs daigtas.
Per tokius fanatikus kaip imortal, kurie žalio supratimo neturi, tuoj pradės baust už vdv, kaip norveguose ar kinijoje. Nes gi galima gyvent su tokiu....
immortallt 2025-02-05 10:53
Net ir Indoje EV bus švariau. Žinai kodėl? Todėl kad naftą nuo išgavimo, iki pripylimo į baką reikia +- bent pusę tiek elektros (o kai kur ir tiek pat), kiek užtektų elektromobiliui tiesiog važiuoti. T.y. 7l degalų kol atsiduria bake, prireikia iki ~15 kWh elektros.
Fanatikus? Tai geriau rinktumeisi turėti vaiką su autizmu, bet važinėti VDV? Taip, tai labai stipriai susiję. Taip pat geriau rinktumeisi karą, bet važinėti su VDV? Irgi susiję. Didžioji dalis naftos turinčių šalių - autokratijos.
Skaičius pritempinėji jau pats.
VW golf ta pati klasė kaip ID3 Tai visi golfai yra identiški, tai kuo skiriasi golf'as už 24k€ ir golfas už 50k€? Kodėl žmonės moka daugiau, jei jie identiški?
Ok, važiuoja vasarą neva 140 - nevažiuoja, važiuoja maža dalis, gal net dvigubai didesnė, nei važiuoja 160. Gal ir apsirikau ką sakei. Esmės nepakeičia.
Ir grįžtame, patenki tarp mažiau 8%, skalambiji, kad patektum tarp 92%. 92% neturi taikytis prie 8%.
Ir ne, VDV aš neuždrausčiau, bet kontrolę DPF ir katalizatorių vykdyčiau kitame lygyje - juodas dūmelis tik išėjo, technikinę naikini iškart, ir kol nesusitvarkai kad tokių bairių nebūtų, į eismą net nedrįsti lįsti. Išlendi, automobilis atimamas. Per pastarąjį penkmetį stipriai pamažėjo juodais dūmais apsiūpylusių, bet jų vis dar nemažai.
Nusipierki plaktuką, piktiniesi, kad negali skylės išgręžti, pasiėmęs patį mandriausią plaktuką už 50€. Jei perki poreikių neatitinkantį daiktą, ne daiktas kaltas.
donatasv 2025-02-05 11:40
Aš dar kartą kartoju paėmiau 2 panašias mašinas kurios mažai šeimai tiktų, sulyginau kainas +/- kiek tai įmanoma ir pateikiau skaičius. Golfas automatas dsg nuo 28k eurų. Važiuok kur nori kiek nori. Kas iš id3 prilygs tam? 80kwh baterija 46+k eurų, geriausiai ką gali gaut. Tą kainą iškelia baterija. Ką pasiūlysi šeimai pirkt? Mašina panaši, skirtumas vos ne 20k, su vdv važiuok kiek nori ir negaiši laiko kraut, su ev pliusas tik vienas įsibėgės kai raketa ir tepalų nereik keist, daugiau nieko. Greičiau 4 sekundėm įsibėgėsi, bet viksiesi visur kaip pensininkas.
Ir galų gale su vdv aš lekiu 140 ir nesuku galvos, jei tavo iškreipta statistika rodo kitaip tai čia tavo bėdos. EV man to padaryt neleidžia ir taškas. Nu leidžia bet atstumas krenta kartais ir galutiniam taške gausi taptį kas važiuot 90, tik daug brangiau, su vdv bus tik brangiau bet laiko atžvilgiu sutaupau ir smarkiai. Man reik mašinos maratonui, o ne sprintui. Aš nesu piemuo, kuriam reikia pasidžiaugt jog padėjau bemvą į vietą prie šviesaforo. Priešingai aš džiaugiuosi suvažinėjęs iki telšių per 3h su vdv, o ne su ev per 4.5, o buvo ir virš 5h.
immortallt 2025-02-05 13:10
Mano iškreipta statistika Pažanga, golf'ą plika komplektacija nebelygini su pilnos komplektacijos EV. Dabar lygini antrą plikiausią variantą.
ID3 kaina su 55 kWh akumuliatoriumi vartotojui 31k€, su 82 kWh akumuliatoriumi 39k€, t.y. kainą perspaudi tik 7k€.
Paimkime pagal galią palyginamą golf'ą, tai kaina jau 40-50k € (didesnė suma, palyginamos komplektacijos su 82 kWh). Ir čia hibridai, nes dyzeliai tokios galios net neturi. Ir tik nepasakok, kaip galia niekam neįdomu.
EV nepanašu, kad ir galvą suka.
Ne, tau mašinos reikia, kad galėtum verkti. Nes tu bandai prieštarauti šimtamts tūkstančių, kurie teigia priešingai. Ir ne apie save ir savo nuomonę kalbu. Vien tas bandymas Įteigti, kad važiuojant 400 km atstumą, jei pritrūksta 100 km, reikia krauti net 1,5 ar 2 valandas... Nu prisipažink, nusipirkau sau netinkamą automobilį, dabar negali prisipažinti, kad tinkamo neišsirinkai, o keisti elgsenos nenori, t.y. prieš šimtą metų klaustum, o tai kur avižas dėti į automobilį.
Dannas3 2025-02-05 13:24
Man atrodo, kad pagrindine Donato problema, kad savo asmenine patirtį bando iteikti taip, tarsi tai butu daugumos. Gal taip ir yra, nzn, bet pats nekalbeciau uz visus.
Pats turiu kraunama hibrida, tai man juokas ima skaitant tokias diskusijas:)
donatasv 2025-02-05 13:55
Ir kas juokingo? Kodėl įkraunamas hibridas? Nes šūdo gabalas ev netiko? Aš savo patirties nekišu niekam, tavo teisė rinktis. Su EV mums paišo žalią, gražų rytojų, su tuo aš nesutinku ir tai yra mano nuomonė, mano pastebėjimai kurie privertė grįžti prie vdv. Tik eko manjakams kai imortal ir tu nesugebad pripažint, kad ev šūdas lyginant su vdv jei lyginsime atliekamą darbą per laiko tarpą. Bandot išvedinėt kaip čia niekam važiuot nereikia, visi važiuoja 15/20 km per dieną ir t.t. malat šūda kaip piemenys už brangiai.
Parodyk kur aš sakiau kad visiems netinka? Priešingai šūda mali, nes aš visada įterpiu kuom gerai ir kada tiks.
donatasv 2025-02-05 13:57
Parodyk man id3 už 39k su 80kwh baterija.
donatasv 2025-02-05 14:31
https://mollerauto.volkswagen.lt/assets ... ino_LT.pdf
Va radau dabar id3 akcija tai už 41 gali gaut. Taip 43k pigiausias. Golfas automatas 28k pigiausias.
Paramos -5k lieka 38k. 10k skirtumas kiek km prasuksi už 10k eurų? Jei važiuosi kaip tu čia dėlioji 15k per metus tai kiek metų reikės, kad atsistotai į nulį nemokant nieko aplamai už elektrą? Netikėlis pasiskaičiuot nesugebi visi durni aplinkui? Neliks paramos kai susipras kokį š daro, kam aplamai reikės EV?
Prašau dar pridėsiu golfą, hibrida, dsg dėžė, variklis 1.5l
https://mollerauto.volkswagen.lt/assets ... o_LT_3.pdf
Ne dacijos lyginamos, ne kažkokios pievos, o panašios klasės auto, dabar gali nustot šūdą malt.
Dannas3 2025-02-05 15:00
Nes pries pirkdamas, pagalvojau apie galimas problemas ir nepatogumus, jei tai butu tik ev. Tu gal apie jas nepagalvojei del to ir verki cia. Aisku, tokiu dalyku, kad labai retais atvejais kazkas susipjaus ir nesikraus per nakti, tai sunku numatyt. Kad Lietuvoj dar toli grazu netobulai ispletotas pakrovimu stoteliu tinklas, apie tai tikrai buvo galima pagalvot.
donatasv 2025-02-05 16:44
Apie tokius dalykus perdaug niekas ir nekalbėjo. Parodyk nors vieną forume ar dar kur nors kur būtų kalbama apie tai? Lietuviškoje spaudoje tik liaupsės koks gėris ev, kaip taupai tiek savo pinigus, tiek gamtą ir nutylima viskas, kas yra blogo šioje srityje. Spaudoje parodo pigų ev, kas dažniausiai yra maža baterija, o atstumą parodo 80kwh baterijos. Viskas paremta wltp tai -20/-30%~ atstumo nuo realybės. Aš tai žinojau, gal krovimo stotelės užkniso ir tašką padėjo. Bet tai nekeičia realybės. EV yra šūdas realiai lyginant su vdv ir tai yra mano nuomonė kurią aš galiu laisvai išreikšt ir man nusišvilpt ar tau patinka tai ar ne. Aš šitos nuomonės netaikau visiems, aš ją išreiškiu pagal savo patirtį ir kas man užkliuvo, o kiti kam reiks prisitaikys pagal save. Nes tik pradedi kalbėt apie ev bėdas tuoj eco naciai išlenda ir pradeda lot žiūrėk norvegijoje važiuoja. Važiuoja, bet bėdos tos pačios išlieka visur.
immortallt 2025-02-05 17:59
https://www.volkswagen.lt/lt/chose-your ... w-id3.html
GTX komplektacija, 84 kWh, 37k€ po paramos.
Važiuojantys pastoviai po 300+ km, retai perka kibiro dydžio automobilius.
Tai dabar, kuris Golf'as sakai yra palyginamas pagal galią ir komplektaciją? Pigiausias automatas už 29k€ (skirtumas staiga jau tik 8k€, sakei 20k€). Ar galios skirtumas 116 AG vs 286 AG (tavo pasirinkto golf'o 10s iki 100 km/h, o 84 kWh akumuliatoriaus versijos 6s) yra papildomai gaunama vertė? Tūris išorėje automobilių panašus, bet tūris viduje ID3 didesnis. Neradau niekur jokių išmatavimų tiksliai. Bet ir pats sėdėjau ID3, ir golfuose įvairiuose sėdėjęs. ID3 iš pojūčio viduje arčiau pasato, nei golfo.
Toliau, sistemos, kurios yra ID3 84 kWh versijoje, bet nėra Golf už 28k€:
Beraktė užvedimo sistema
Matriciniai priekiniai žibintai
Elementariai galinio vaizdo kamera
Normalesnė navigacijos sistema (discover pas vw vadina)
Ir dar daug kitų, kurių tiesiog greituoju būdu tingiu ieškoti, čia kas krito į akis.
Tai dabar susiaurinu tavo argumentą, kad EV netinka niekam, nes visi važinėja dideliais atstumais pastoviai (statistika rodo, kad >95% nuvažiuojamo atstumo kelionėse iki 200 km JAV, Europoje bus dar daugiau, o vidutinis nuvažiuojamas atstumas per metus Lietuvoje bus ~14k k), niekas nestoja nei į WC, nei kavos/pavalgyti kelionėse iki 300 km apskritai (tai kad degalinėse prie autostrados pilna automobilių, net nesipilančių kuro plius minus bet kurią dieną tam vėl prieštarauja), dauguma autostradoje vasarą važiuoja 140 ir 120 žiemą (faktas toks, kad vasarą važiuojant 120 daugumą lenki), todėl tinka tik EV su 80 kWh akumuliatoriumi. Kadangi su 80 kWh akumuliatoriumi dabar siūlomos tik pilnos komplektacijos pasirinktas elektromobilis, tai nesvarbu, kad jis yra galingesnis, greitesnis, erdvesnis viduje, saugesnis, prigrųstas daugiau sistemų, bet jis yra 20k€ brangesnis (pasižiūrėjus pasirodo jau kiek mažiau nei 8k€).
O aš sakau, kad išsirinkai sau netinkamą EV ir piktiniesi, kad nėra kur dabar avižų dėti.
Taip, su krovimu gali būti visokių bairių, kai važiuoji, kur mažai išvystytas tinklas. Bet per kurią vietą čia EV problema? Anksčiau degalus galėjai irgi įsigyti tik vaistinėje, ir tai reikėdavo iš anksto užsisakyti, nes tokio kiekio niekam nereikėdavo. Tai čia dabar argumentas, kad dabar VDV turėtų nebūti?
Norvegijoje kodėl EV veikia, nes ten kur šalta, jie VDV jundavo prie tinklo, nes kitaip neužvesi ryte. Važiuoji už miesto ribų, niekur nepalakstysi nei 140, nei 120. Max 110 ir griežtai. O daugiausia 80. Itin dideliais atstumais (1000 km per dieną) jie važinėja ir retai, dėl savo šalies ypatumų, tiesiog įvažiuoja į traukinio vagoną. Taip greičiau, nei pačiam vairuoti dėl serpantinų. Ir tą darė ir su VDV. Mokestinė aplinka paskatino iš pradžių pirkti EV, dabar jau nebėra tokia reikšminga priežastis, ir niekada nebuvo. Jei būtų buvusi, tai iškart naujų automobilių dalis EV būtų buvusi arti 100%, ne po daugiau nei dešimtmečio.
Problema yra ta, kad tu hyperbolizuoji trūkumus ir aiškini, kaip EV yra iš vis niekam netinkami. Nors jau kartą ir buvome priėję, kad gal visgi esi tarp tų 8% kuriems EV netiko (vėlgi, beveik tikras, kad sau netinkamą variantą pasirinkai, nes tokio gal tuo metu net nebuvo), bet tu ir toliau aiškini, kaip iš esmės EV yra miręs reikalas. Tavo patologinį norą rasti, kad EV yra blogai, rodo ir kitame straipsnyje, kur tik antraštę perskaitei jau puoli aiškinti, kad va EV taršesni, nors straipsnyje tas net nepasakoma, tik antraštė eilinį kartą clickbait'as.
donatasv 2025-02-05 18:36
Kur aš sakau kad niekam netinkamas kas jums klounai su galvomis negerai? Pzdc atsilupę ar kas jums yra? Dar kartą pakartoju aš vardinu EV trūkumus, o neįrodinėju, kad jis niekam tinkamas. Debilai blet ar kas jums yra?
kukulis4 2025-02-06 09:08
Saugiklius ismuse?
Dviem postais virsuj, tavo zodziai 'EV yra sudas realiai'...
HardAxe 2025-02-06 09:16
kad dabar osle su VDV net į centrą negali įvažiuoti? ar klystu?
Tos rozetės variklio šildymui krauti nelabai tinkamos, jų galia mažoka.
kukulis4 2025-02-06 10:35
Neseniai buvau - ivaziuot lyg ir gali, tik kainuoja ne pigiai. O del rozeciu manau, kad nera taip, jog variklio sildymui rozete butinai su galios apribojimu. Darant prielaida, kad ivadas vistiek bus 6-10kw, tai reikalui esant kazkiek jau galima krautis...
donatasv 2025-02-06 12:24
Gal ne taip išsireiškiau. Bet saugiklius išmušė nepaneigsiu (tiesiog jau įkyrėjo pasakymai žmonės nevažiuoja autostradoje 130/140, žmonėms nereik važiuot ilgais atstumais, žmonėms nereik temt priekabos ir viso kito ko negali padaryt EV bandoma užkavoti man to nereik, vadinasi ir kiti apsieis... o jei tau to reikia tai tu kažkoks nesveikas... pzdc)
EV šūdas čia mano nuomonė, bet tai nereiškia, kad jis nėra netinkamas visiems. Lietuvoje važiuoja 20k+ EV ir hibridų matyt yra kas patenkinti ir džiaugesi.
immortallt 2025-02-06 12:59
O koks skirtumas rozetės galia? Principas, kad žmonės įpratę įjungti į "rozetę", t.y. veiksmas nesikeičia, o laidas kad truputį storesnis - nesvarbu.
Na kai studijuoti buvau, tai apskritai Osle su mašina mažai kas važiuodavo. Dydis pagal gyventojų skaičių kaip Vilniaus, bet gatvės už Klaipėdos siauresnės/jų mažiau.
immortallt 2025-02-06 13:07
Būtent, tavo absoliučiai visi postai eina, kad EV yra šūdas, net rašęs esi netinkamas niekam.
Dabar surask postą, kuriame sakiau niekas nevažiuoja autostradoje 140? Kai rašau, kad per valandą aplenkia 10-20 auto važiuojant ant 130, iš kurių trečdalis EV, kai EV dalis Lietuvoje yra <1% visų automobilių keliuose?
Ir kiek Europoje yra tempiančių priekabas dideliais atstumais ir tai darančių dažniau, nei kartą gyvenime?
Čia kaip pasiteisinimas, kad gink die negyvstyti viešojo transporto, ir asmeninis automobilis mieste reikalingas vaikus į darželį vežioti Vilniuje, tik į darželį einančių vaikų yra mažiau nei 40k, nepilnamečių viso yra 120k, bet automobilių Vilniuje turbūt kokie 400k yra.
Taip kad baik myžti ir sakyk kaip yra iš tikrųjų - tau nepatiko patirtis, nes tau trūko infrastruktūros, ir pasirinkai per mažos talpos elektromobilį.
P.S. vakar mačiau nissan'as paleido naują EV už ~25k€ po miestą važinėti, kibiriuką į konkurenciją 8-9 VDV automobiliams tarp top10 populiariausių modėlių ES.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilių pabaiga JAV. Trumpas skelbia karą