Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tadas 2011-05-30 10:35
Lietuvoje nėra, nes tokie veiksmai yra ok.., tuo tarpu kubiliukas viską daro, kad būtų ne ok.., todėl ir neturim.., o tiems kas prieštarauja - krimskit mokslus ir suprasit...
Creatium 2011-05-30 10:48
Tai jeigu Estijai pavyko už 10 mln. taršos leidimų gauti 507 elektromobilius ir 250 elektros stotelių, tai Lietuva už 50 mln. turimų leidimų gali išvis neblogai prasisukti. Juk galima nusiderėt daugiau nei 1 tūkstantį įkrovimo stotelių! O tai jau tikrai nėra mažai, tokioje mažoje valstybėje, kaip Lietuva. O dar jeigu imant tuos pačius 500 elektromobilius, tai įkrovimo stotelių išvis galima porą tūkstančių gaut. Juk genialus sprendimas.
dariusss 2011-05-30 11:02
delfis..
Xdmin 2011-05-30 11:05
Prikurem anekdotu apie estus, atsibudo, dabar jie gales apie mus kurti
Butu puiku jei panasus sanderis ir Lietuvoj ivyktu, 1000 degaliniu butu net per daug.
Pagal Kauno miesto degalinių išdėstymo schemą, patvirtintą 2004 metais, Kauno mieste yra nurodyta 113 degalinių vietų, tačiau šiuo metu Kaune veikia 80 degalinių.
http://www.kaunozinios.lt/naujienos/kie ... 30289.html
Neinaudoti pinigai (na aisku Lietuvoj taip nebuna..) galetu buti skirti, kad pagaliau kelius normaliai sutvarkytu
immortallt 2011-05-30 11:17
Tadas, o taip Kubilius asmeniskai dirba prie kiekvieno projekto... Jisai turi toki aparata, kuris jam leidzia klonuotis, o dienos pabaigoje visa info sukelia i originala
kassu 2011-05-30 12:33
Nu ideja gal ir nebloga.
Vieno automobilio kaina apie 30 000 eur.
Estijos valdzia gavusi tuos automobilius juk nedalins uz dyka.
Kokiu budu bus gaunama ta elektra...(kiek girdejau estai zada tom elektro degalinem naudoti "atsinaujinancia" energija)
Akumuliatoriai irgi ne ant medziu auga...
Viska sudejus nera jau taip ekologiska kaip atrodo is pirmo zvilgsnio.
blizzard 2011-05-30 12:39
Bet vis tiek ekologiška lyginant su dabartiniais automobiliais
tuos automobilius tai jei gerai supratau paliks kaip tarnybinį transportą? taigi tiems kurie jais važinės jie nekainuos
na o ateityje kainos turėtų krist elektromobilių. Kad tik surastų kokį proveržį baterijose ir tada jau skaityk kaina kelis kart kristų..
Creatium 2011-05-30 13:05
Tai jau proveržiai lyg ir yra. Buvo kada čia straipsnis apie vokiečių berods sukurtas baterijas, kurių dėka automobilis nuvažiavo ~450 Km. O tai jau tikrai užtektinai Lietuvoje. Iki pajūrio nulėkt, per naktį pasikraut ir grįžt laisvai galima.
TLas 2011-05-30 18:52
Nieko daug nemastant, tikrai puiki ideja. Sauniai cia estai sugalvojo, tegul lietuva seka is paskos...
Tik idomu pagal ka tuos tarsos leidimus gaunam, kad mes ju neisnaudojam. Tai ryskiai per daug mum ju. Salies plota...? ar gyventoju skaiciu...? mazai tos pramones Lietuvoj, tai lieka nenaudoti leidimai:)
Nightbringer 2011-06-01 20:22
Neskubėkime su tomis stotelėmis ypač, kai joms ir elektromobiliams yra gerokai per anksti atsirasti Lietuvoje. Manau, kad gauti pinigai dabar daug labiau mums padėtų, nei kas kitas. Juk Lietuva, nekaip Estija, nebuvo sukaupusi rezervo, krizei, todėl dabar ir mūsų situacija gerokai skiriasi.
immortallt 2011-06-01 21:01
Sakyciau geriau elektrobusai butu Sumazintu autobuso parko islaidas bei ilgainiui visa parka pakeistu
Del tarsos, taip akumuliatoriai opi problema, bet jie bus perdirbami, nes medziagos tai brangios. O del elektros, tai elektrinese ji gaminama gerokai efektyviau nei variklis, kad sukuria galios.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Baltijos šalys sužiuro į elektromobilius