Britiškasis „Trident Iceni“: darbinis tūris – 6,6 l, degalų sąnaudos – 4 l / 100 km
(20)
Iki 100 km/h jis įsibėgėjau greičiau nei per 4 sekundes, o skriedamas pastoviu 113 km/h greičiu, šis grobuonis ant keturių ratų degalų prašo vos 4 litrų / 100 km. Futuristiniai svaičiojimai? Anaiptol. Tai – naujausias ir ne visai įprastas ūkanotojo Albiono (Didžiosios Britanijos) automobilių gamintojų „Trident“ kūrinys, pavadinimu „Iceni“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Šio ekologiško monstro idėją jau beveik ištisą dešimtmetį puoselėja mažytė britų bendrovė „Trident Performance Vehicles“. Tad apie jų kuriamą šedevrą galbūt kada nors yra tekę girdėti. Bendrovė keletą sykių buvo labai arti to, jog būtų pradėta serijinė šių superautomobilių gamyba. Tačiau kaskart debiutą sukliudydavo įvairūs trukdžiai: pradedant bendrovės reorganizacijomis, baigiant vadovybės keitimu. Tiesa, dabar, kaip tikina gizmag.com, britai pagaliau susiėmė ir šiuos ekologiškus superautomobilius tikrai pradės gaminti serijiniu būdu. „Trident Iceni“ turėtų būti pristatytas liepos 15 d. Češyre prasidėsiančioje automobilių parodoje ir greičio festivalyje „Cholmondeley Pageant of Power“. Kokios charakteristikos leidžia britų superautomobilį priskirti ekologiškų transporto priemonių segmentui?
Po variklio dangčiu – aštuonių cilindrų dviejų turbinų dyzelinis „General Motors“ variklis, pritaikytas „misti“ biodyzelinu. Važiuojant ramiai, šis automobilis yra pritrenkiančiai ekonomiškas. Parodykite dar nors vieną 6,6 litro darbinio tūrio varikliu aprūpintą mašiną, šimtui kilometrų sunaudojančią vos 4 litrus degalų!?
Puikias sąlygas taupyti degalus sudaro aptakios „Trident Iceni“ kėbulo linijos. O kad oro pasipriešinimas būtų dar mažesnis, automobilį projektavę inžinieriai salono lubas tarp vairuotojo ir keleivio šiek tiek įspaudė.
O jei šio britų grynaveislio plieninio ristūno savininkas panūs pentinus spustelėti energingiau, jo paslaugoms – visos 550 AG ir solidus, jau esant mažoms apsukoms (pvz., 1800 aps./min) net 1286 niutonmetrų siekiantis sukimo momentas. Visą šią galią kelyje suvaldyti padės aštuonių laipsnių automatinė greičių dėžė.
Pagal automobilio projektuotojų sumanymą, jos pirkėjams turėtų patikti netikėta pavydėtino ekonomiškumo ir supersportiškos dinamikos samplaika. Įspūdingą superautomobilio CV vainikuoja ir svaiginantis maksimalus greitis – 370 km/h. Jei bendrovė „Trident“ tęsės savo pažadus netrukus automobilį pradėti gaminti serijiniu būdu, šis asfalto ristūnas panorėjusiajam jį įsigyti atsieis ne mažiau kaip 150 tūkst. JAV dolerių.