Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2011-06-06 16:33
Nu neblogas neblogas sąnaudos kažkokios kosminės.. svoris sakyčiau labai normalus kaip tokiam varikliui.. nm irgi iš koto verčia čia jau 310nm kabina taip neblogai iš vietos panašaus svorio mašinoj, o čia 1200+.. kažkas nerealaus sakyčiau.. Kaina irgi prieinama jeigu lygintume su buggati ar ferrari.. juo labiau kad ir top speed panašus.
Vienu žodžiu revoliucinis modelis sakyčiau.. Tik įdomu kokios sąnaudos važiuojant lėčiau nei 113km/h ar tik nebus kokie 10l-15l mieste. Nors gali r ne
bet žvėris tai kaip reta..
punktyras 2011-06-06 16:40
Gal per „Top Gear“ parodys ką nors?
ligonis 2011-06-06 16:41
jo... sanaudos tikrai atrodo, kad neteisingos nurodytos. apsurdas...
ir superautomobilis su dyzeliniu varikliu irgi kazkas naujo.
blizzard 2011-06-06 17:02
Ne absurdas, bet netikėtai mažos jaučiu tokiam varikliui išvystyt ir pastoviai palaikyt tą 113km/h tas pats kas tuščia eiga dirbt tai tokios ir sąnaudos po to
nu aišku realiai tokių nepasieksi, nes bus visokie vėjo pasipriešinimai ir t.t. bet į kokius 6l tai tikrai tilptume manau panašiai kaip ir dabar su mūsų automobiliais, jei dyzelis tai užmiestyje 5-6l. Draugas turi peogeot 307 atrodo 98 metų 2l hdi 66kw tai užmiestyje daugiausia jam paėmė 5,6l bet važiavo apie 80km/h 4 žmonės ir kažką vežė ant stogo taigi pasipriešinimas didelis buvo..
immortallt 2011-06-06 17:14
Su tevo draugu vaziavom 190km/h su BMW 730 dyzeliu (pagaminta kazkur 2005-2006). Sanaudos (vidutines) buvo 6.5l/100km. Tai 4l kazkokiam siauram ruoze nestebina.
O dyzelis, tai nematau reikalo stebetis, kad sportine ir dyzelis... Tiesiog pritaikai tam kurui gerai varikli ir bus sportinis.
mnv 2011-06-06 18:16
Nepajusi to 1200nm vistiek, nes kompai ji uzblokuos Kitu atveju vietoj stovetum su besisukanciais ratais
cave_dweller 2011-06-06 18:16
Galios pakankamai maksimaliam greičiui, o dyzelinio variklio pliusas, tai ekonomija ir įspūdingas sukimo momentas prie mažu apsukų. Buvo planu ir į audi r8 dyzelinius montuoti, bet berots atsisakė (kiek teko girdėti). Vienintelis neįprastas dalykas, tai prietaisu skydelyje palyginus mažas sportiniam automobiliams tachometro rpm.
Justdoit 2011-06-06 18:42
Na tokios mašinos su dešinėj pusėj vairu turbūt neapsimokės imt į Lietuvą.. dalių dešinvairei gali būti sudėtinga rast
Nightkid3 2011-06-06 19:09
Kaip galas vaizda gadina
sigun 2011-06-06 19:29
Amerikoniškas stilius: paskelbti visiškai nerealius duomenis, kad pritrauktum investuotojus, po to lyg tarp kitko užsiminti apie "mažyčius" nesklandumus ir patobulinimus kurių dar reikia na ir tempiam gumą toliau. Kai investuotojams baigiasi kantrybė, keičiami vadovai, atliekama reorganizacija. Po kurio laiko viskas nurimsta, paskelbiamas naujas dizainas ir vėl ieškoma naujų investuotojų.
Kai duomenis patvirtins oficialūs šaltiniai, va tuomet bus kita kalba, o iki tol tai tik dar viena fantazija.
T 2011-06-06 20:05
Labai pritariu. Jau kiek straipsnių buvo apie visokias elektro mašinas, motociklus, naujus energijos šaltinius, naujus vaistus ir t. t. su prierašu, dar reikės padirbėti 2 metus.
technologas 2011-06-06 20:25
Jei
Gerbiu ir suprantu jūsų nuomonę, bet gali būti kad čia brangi išimtis iš taisyklės. Panaudojus lengvas medžiagas įmanoma pasiekti tokių fokusų. Priminsiu - prieš lyg 30 ar 40 metų "automobiliai" varžėsi ekonomiškumo varžybose, nugalėtojas 100 km įveikė su 0,166 litro degalų Ten labiau keisti motoroleriai buvo dviračių ratais, bet skaičius tai įspūdingas.
gaudis 2011-06-06 20:50
Kazkaip man nelabai tiketina
Xdmin 2011-06-06 21:19
Na cia gali buti kad variklio darbinis turis kintamas, kaip naujuose mustanguose, tik gerokai patobulintas. Vaziuoji eko rezimu kaip su kokiu 2l varikliu o spustelejus staiga tampa visi 6.6l.
DBA 2011-06-06 21:31
Darbinis turis tai nelabai isivaizduoju kaip galetu mazeti , greiciau kalbi apie cilindru atjungima, jau ne pirmi metai sitas yra ir ne tik ant mustangu, bet, ten benzininiai, o cia dyzelis, tai cilindru atjungimas garsui manau pakenktu labai
namaste 2011-06-06 21:32
Nereik ir mustangu, daug yra tokiu automobiliu ir net ne nauju, kur galima atjungt/ijungt cilindrus, ir tarkim vietoj 8 dirba 6 ir panasei.
cave_dweller 2011-06-06 21:38
Xdmin 2011-06-06 22:30
As nerandu dabar to straipsnio, angliskas saltinis buvo, gal ne viska teisingai supratau, bet kad ten aiskiai pabreze jog turis kinta, kaip supratau perissutmdo detales kad degimo kamera sumazetu. Apie cilindru isjungima nebuvo kalbos.
blizzard 2011-06-06 22:56
transformers..
šiaip tai ecoralyje su vw polo 100km nuvažiavo atrodo su nepilnai 3l dyzelino.
cave_dweller 2011-06-07 14:01
Kuo daugiau judančių dalių variklyje, tuo sudėtingesnė jo eksploatacija ir kaina. Tarkim 4L v8, atjunk 4 cilindrus ir jis taps 2L. Tokiu būdu daug paprasčiau keisti darbinį tūrį, nei įrenginėti papildomas judančias dalis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Britiškasis „Trident Iceni“: darbinis tūris – 6,6 l, degalų sąnaudos – 4 l / 100 km