Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Varnagas 2011-06-14 13:03
idėja super kasdienėmis sąlygomis labai geras sprendimas.
bet kažkodėl beskaitant toptelėjo mintis kita. tarkim pagaminamos tokios baterijos-kėbulo dalys. viskas veikia, viskas puiku. bet kiek tokios baterijos atsparios deformacijai, pažeidimams? tarkim tarkim ant kapoto užvirto kažkoks besmegenis, kapotas kaip baterija atsijungė, ir tau iki namų parvažiuoti energijos nebepakanka... tokia situacija būtų labai negerai.
kita situacija dažniausiai matoma tik filmuose, bet vis vien verta dėmesio. automobilių gaudynėse, lenktynėse neretai apsitrinama šonais, aplankstomi sparnai, durelės. tarkim esu koks vagis, turiu tokią mašiną, kažką padariau, mane persekioja. tarkim elektroniką iškepančio įrenginio policija neturi, arba kažkur iš toli reiktų jį pasiimti. Bet žinodami tokios mašinos silpną vietą jiems tereik apgadinti išorines kėbulo dalis-baterijas ir joms nustojus veikti aš galiausiai nebegalėsiu pavažiuoti ir galiausiai sustosiu... tad jeigu yra net menkiausia galimybė papulti į tokią situaciją, nenorėčiau tokios baterijų sistemos. arba ji turi būti labai tolerantiška pažeidimams, deformavimui, nebijoti atsitiktinių gilių įbrėžimų, skylių. nes priešingu atveju tiktų tik labai idealioms, bet šiandien jau pasitaikančioms sąlygoms.
gal aš biškį laukinis žmogus, kad apie tokius dalykus pagalvoju, bet mėgstu dalykus, kurie nenustoja veikti po pirmo bum, trakšt, barkšt ar pyst
BaRDaK 2011-06-14 14:12
O tu nemanai, kad kaip akumuliatorius būtų visas kėbulas? Jei atidžiau skaitytum, rašoma, kad volvo va daro bagažinės dugną testams. Tai jei ir nustotų veikt durelės tai dar liktų visa kita.
geruks 2011-06-14 16:22
Įsivaizduok tokia situacija:
Naktis.Rūkas.Automagistralė.Greitis ,užteks ir šimto.
Šast ant kelio šerniokas pernykštukas.Bac.Nėra buferio,nėra kapoto,nėra stogo.O dar jeigu nesusitavalojai,tai ir šonus į apsaugines pabritkinai.Belieka bagažnikas,alia blyn "degalinė" už 150 kilų.Tu ką,bėgsi su kibiru elektros parnešt?
immortallt 2011-06-14 17:03
Nu tai gerai, kad vagis pabegt negales. Ideja gera ir verta tobulinimo. Del 150 km... Tai tesla biski daugiau nuvaziuoja
gRysed 2011-06-14 18:03
rask kelio atkarpa kur degalines po 150km atstumu i abi puses stovi
rimka 2011-06-14 18:35
matau dvi problemas, pirma nedidelė, tai masės centras stipriai pakyla, iš karto kenčia mašinos dinamika, tokia labiau linguotų posūkiuose ar stabdant greitėjant.
antra problema didesnė, tai crash and burn ten gi dideli energijos kiekiai bus saugomi tose detalėse, ir jos gali būti laužomos deformuojamos plėšomos, ir nežinia dar ko gauti per avariją. nu pvz, kaip užuomina, vinis į ličio polimerų bateriją, http://www.youtube.com/watch?v=vhvw5B_zeXY geri efektai ką ?
Skeleton 2011-06-14 18:49
Tada bus kaip ir benzininiam auto: kviesi tech pagalbą, o auto parduosi dalimis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilių kėbulas kaip energijos akumuliatorius