„Mechaniko košmaras.“ Šie legendiniai varikliai genda retai. Atlaikys 500 000 km ()
Jie išsiskiria maloniu garsu, geru veikimu ir ilgaamžiškumu, kurio gali pavydėti kiti.

© Anna Shvets (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/an-auto-mechanic-checking-the-engine-of-a-car-4315570/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasaulyje, kuriame dominuoja varikliai su lyginiu cilindrų skaičiumi, 5 cilindrų varikliai yra neįprastas perlas. Jie visų pirma išsiskiria maloniu garsu, geru veikimu ir ilgaamžiškumu, kurio gali pavydėti kiti. Šiandien tokį sprendimą siūlo tik „Audi“. Gamintojas yra vienintelis, kuris vis dar išleidžia naujus modelius su tokiu varikliu po gaubtu. Kiti gamintojai 5 cilindrų variklio atsisako dėl ribojančių išmetamųjų teršalų standartų, bet ir dėl finansinių priežasčių. Keturių cilindrų varikliai turi visai neblogesnius parametrus, o taip pat yra pigesni ir lengvesni.
Laimei, antrinėje rinkoje vis dar pilna 5 cilindrų variklių. Kurį pasirinkti?
Penkių cilindrų „Volvo“ varikliai. „Šarvuotas“ ir patikimas
|
„Volvo“ penkių cilindrų varikliai yra legendiniai dėl savo patvarumo. „Volvo 2.4 D5“ variklis šiandien laikomas vienu iš patvariausių dyzelinių variklių po 2000 m. Čia geriau ieškoti senesnių variantų. Naujesnių remontas kainuoja nemažus pinigus.
Benzininiame variante verta apsvarstyti „Volvo 2.5T“ variklį, kuris taip pat naudojamas „Ford“ (įskaitant „Focus“ ir „Mondeo“). Jis turi labai mažą gedimų procentą ir dėl šios priežasties yra laikomas „šarvuotu vienetu“, problemos atsiranda pasiekus labai didelę ridą. Be to, tai puikus pagalbininkas dujų instaliacijai.
Patvarus ir ilgaamžis. Kurį penkių cilindrų „Mercedes“ variklį rinktis?
„Mercedes 270 CDI“ visų pirma yra patvarus ir tvirtas variklis, kurį galima rasti lengvuosiuose automobiliuose ir visureigiuose automobiliuose. Dažnai net peržengus 500 000 km ridą veikia puikiai. Deja, pasitaiko rimtų gedimų, pavyzdžiui, dėl perkaitimo įtrūksta cilindro galvutė, kuri dažniausiai įvyksta dėl nepriežiūros. Pirkti automobilį su šiuo varikliu vis dar yra geras pasirinkimas, nors geriau jo nepirkti aklai. Variklis turi būti geros būklės.
„Audi“ prieš „Volkswagen“. Kokį variklį pasirinkti?
„Audi 2.5 R5 TFSI“ yra palyginti naujas variklis, nes jis automobiliuose montuojamas nuo 2009 m. Kaip ir pridera penkių cilindrų varikliui, jis pasižymi maloniu garsu, geromis eksploatacinėmis savybėmis ir, svarbiausia, nemažu derinimo potencialu, todėl jis pirmiausia tinka lenktynių trasoms. Kasdieniniam naudojimui „Audi 1.9-2.3 R5“ yra vertinamas variklis, nors, deja, degalų įpurškimas gali būti problemiškas ir sunkiai prižiūrimas.
„Volkswagen 2.5 TDI“ kartu su keturių cilindrų 1.9 TDI yra gyva legenda, galinti pasigirti įspūdingu patvarumu. 500 000 km rida jam įspūdžio nedaro. Jis nėra labai jautrus gedimams, tačiau, deja, turi ir trūkumų. Retas apsilankymas dirbtuvėse reiškia, kad variklį galima pavadinti „mechaniko košmaru“. Perkant naudotą automobilį verta atidžiai pasidomėti variklio būkle.