Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
radioaktyvas 2025-04-26 07:30
Taip pagalvojus kam tam hibridui tas vargas su priekinių ratų palaikymu. Gal geriau tegul palaiko akumą su keliais ir didesniais generatoriais vietoje pavarų ir panašiai. O kas susiję su važevimu, regeneracija ir pan tegu būna švariai elektromobilio funkcijonalas. Atsižvelgiant į tai, kad atsiranda greito pakrovimo funkcijos su šilumos valdymo metodais leidžiančios išvengti kvantinių nesamonių sulėtinančių akumo pakrovimą - papildomus galingesnius generatorius tikrai atlaikys. Kiek dingtų vargo su mechanine dalimi.
kestutisz 2025-04-27 11:08
OT, nu bet proga paverkt. Su visom tom įmantriom hibridininėm sistemom tai net nežinau... Atėjo laikas keist karutį, dar klasikinį dyzeliuką suvažiavusiu garantiją. dairausi gal hibrido ir... bėda. Ne tiek daug ką rinktis - arba negražią klasiką (Toyotą su normaliu 2l varikliu ir tikra planetarine pavara kur na aš inžinieriškai taip ir manau turėtų būt ir melejonas taksų tai patvirtina) arba visokios nesąmonės ala mild hibridai - dar ir visokie tricilindriai. Gal grįžt išvis prie pirmos turėto brando - Alfa Romeo kur Tonale turi bent kažkokią logišką pavarą kur elektra tiesiog varo galinę ašį, bet irgi tricilindris... Ir Peugeot ta schema gyveno neilgai, net įdomu kodėl konsorciumas nusprendė jei nepaėjo su Peogeot tai paeis su Alfa. Bet ne tiek įdomu kad išbandyt savo pinigais :)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Išsigelbėjimas elektromobilių savininkams? Pristatė... vidaus degimo variklį. Revoliucinis požiūris