To dar nematėme. „Japonai drebina pasaulį“  ()

Oro pagalvės automobiliuose yra jau kelis dešimtmečius ir, be abejo, labai prisidėjo prie avarijų aukų skaičiaus mažinimo, nes jos tapo privaloma įranga. Tačiau atėjo laikas žengti žingsnį toliau, kaip demonstruoja „Subaru“.


Išorinė Subaru oro pagalvė
Išorinė Subaru oro pagalvė
© Ekrano kopija | https://x.com/TheGearJunkie/status/1914372629227598310/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Oro pagalvė automobilyje nieko nestebina. Iš esmės kiekviename naujame automobilyje jų yra po kelias: priešais vairuotoją ir keleivį, šoninės oro pagalvės, užuolaidinės oro pagalvės langų aukštyje, o kartais ir kelių (kojos dalis) oro pagalvė vairuotojui ar tarp keleivių.

Nieko keisto, tai paprastas ir efektyvus elementas, kuris ženkliai sumažina traumų tikimybę įvykus avarijai. Keista, kad išorinės oro pagalvės, saugančios pėsčiuosius, iki šiol buvo tokia retenybė. Dabar japonų „Subaru“ žengė dar vieną žingsnį ir parengė sprendimą, sukurtą atsižvelgiant į dviratininkus.

„Philips 27B1U5601H/00“ – dėmesio neprašantis įrankis su kamera, garsiakalbiais, USB stotele ir ryškiu IPS ekranu (Apžvalga)
2908

Koks yra geras įrankis? Gražus, traukiantis dėmesį ir vis apie save primenantis? Ne, geras įrankis yra nepastebimas ir leidžia susikoncentruoti į darbą. Jūsų namų biure tokiu įrankiu gali būti „Philips 27B1U5601H/00“ monitorius.

Išsamiau

Europos Sąjunga konkuruoja su savimi kurdama reikalavimus naujuose automobiliuose montuojamoms saugos sistemoms. Prie privalomos įrangos šiandien priskiriami radarai, skirti aptikti kitas transporto priemones, pėsčiuosius ir dviratininkus, kad automobilis galėtų pats stabdyti, jei vairuotojas blaškosi.

Tačiau niekam nekilo mintis suteikti pėstiesiems ar dviratininkams šiek tiek daugiau pasyvaus saugumo, kurį neabejotinai suteiktų oro pagalvė. Šis sprendimas yra daug pigesnis nei radarų sistema, o daugeliu atvejų gali būti dar efektyvesnis.

Tokia yra „Subaru“ prielaida, kuri naujausioje Japonijoje parduodamoje „Forester“ versijoje siūlo papildomą įrangą – išorinę oro pagalvę.

 

Ji dengia automobilio priekinį stiklą ir A statramsčius. Tai reiškia, kad partrenkus pėsčiąjį ar dviratininką, jų tikimybė susižaloti yra daug mažesnė. Sprendimas yra labai paprastas ir turėtų būti labai veiksmingas, todėl tikėkimės, kad jis greitai taps dažnesnis.

Europos Sąjunga, kuri savo prioritetu laiko kelių saugumą, jau seniai turėjo reikalauti tokios įrangos kaip standartinės. Tikėkimės, kad tai greitai įvyks.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()