„Ryanair“ patikrino jų bagažą. Nors ir atitiko sąlygas, vis tiek neskrido  ()

Artėja atostogų sezonas, o įtemptų situacijų, susijusių su „Ryanair“ bagažo patikromis, netrūksta jau kelis mėnesius. Vienas iš jų įvyko Krokuvoje ir kelia rimtų abejonių. Vežėjas jau pakomentavo šį atvejį.



© Steve001 (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/flight-boeing-airport-flying-4454342/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nuo metų pradžios „Ryanair“ labai agresyviai įgyvendino dvi politikos kryptis. Pirmiausia oro vežėjas pradėjo atidžiai tikrinti, ar keleiviai į lėktuvą neneša per didelio bagažo. Antrasis pakeitimas susijęs su „nulinės tolerancijos politika“ girtų ir agresyvių žmonių atžvilgiu. Abi šios taisyklės buvo taikomos keleiviui iš Krokuvos, kuris nesuprato, kodėl jam galiausiai nebuvo leista įsėsti į „Ryanair“ skrydį į Alikantę Ispanijoje.

Problemos su „Ryanair“ prasidėjo nuo bagažo patikrinimo

„Gazeta Wyborcza“ aprašytas incidentas įvyko vasario 20 d., tačiau turistas tik dabar nusprendė paviešinti šį nutikimą. Kaip žurnalistams pasakojo vyras, prieš pat skrydį į Alikantę „Ryanair“ atstovė paprašė jo įdėti bagažą į matuoklį, kad patikrintų, ar jis ne per didelis.

[Mažiausia kaina istorijoje] Tik 11,99€ už nuostabių galimybių išmaniąją vaizdo stebėjimo kamerą: 1080P, spalvotas naktinis filmavimas, judesio davikliai, signalizacija, APP ir kt.
1701 4

Mažiausia kaina istorijoje

Vokietijos/Kinijos sandėliai

Sutvarkyti visi mokesčiai

Fantastiškai geras funkcionalumas

Išsamiau

„Įdėjome krepšį į lentyną pagal matmenis ir bagažas buvo tvarkingas. Tada pasakiau panelei, kad „Ryanair“ lėktuvuose visada turiu problemų su savo krepšiu, nes jis atrodo didelis, bet telpa. Nežinau, kodėl supyko dėl tokios pastabos“, – leidiniui „Gazeta Wyborcza“ sakė vyras.

Po šio komentaro oro uosto darbuotoja pastebėjo, kad keleivio žmona nešioja juosmens rankinę, kuri buvo vertinama kaip papildomas bagažas, už kurį turėjo būti imamas mokestis. Keleivis teigia, kad tada jis atsakė, jog juosmens rankinė tilps į jo bagažą. Tačiau „Ryanair“ atstovė atkreipė dėmesį į tai, kaip vyras kalbėjo.

Galiausiai jis niekur neskrido su „Ryanair“ iš Krokuvos.

Kaip „Gazeta Wyborcza“ sakė vyras, „Ryanair“ atstovė manė, kad jis akivaizdžiai girtas. Ji taip pat tariamai pridūrė, kad jis buvo agresyvus kitų keleivių atžvilgiu ir, kad dėl šios priežasties jis nelips į lėktuvą. Paaiškinimai, kad dėl ligos pasikeitė jo balsas, taip pat nebuvo naudingi.

 

„Nesuprantu, kodėl mano žmona, kuri nepratarė nė žodžio, taip pat nukentėjo. Nuėjome pas oro uosto apsaugos darbuotoją, jis patarė, kad geriausia būtų iškviesti policiją. Aš tai padariau. Alkotesterio testas parodė nulį“, – paaiškino keleivis, kuris savo žodžius patvirtina su policijos raštu.

„Ryanair“ teigia netoleruojanti agresyvių keleivių

„Gazeta Wyborcza“ žurnalistai susisiekė su „Ryanair“, kad gautų komentarą šiuo klausimu.

 

„Įlaipinimo metu darbuotojai paprašė keleivių padėti 10 kg rankinį bagažą į bagažo rūšiavimo įrenginį, tačiau keleiviai atsisakė ir tapo agresyvūs vartų darbuotojų atžvilgiu. Štai kodėl jie atsisakė juos įlaipinti“, – taip situaciją apibūdino Alicja Wójcik-Gołębiowska iš „Ryanair“.

Jos pasakojimas gerokai skiriasi nuo keleivio pateiktos istorijos. Galiausiai vyras iš Vroclavo nuskrido į Alikantę, bet tai jam kainavo daugiau nei 3 000 zlotų (700 eurų) (nauji bilietai ir taksi į oro uostą). Jei jis nori atgauti pinigus, jis gali reikalauti kompensacijos iš „Ryanair“. Taikomos tos pačios taisyklės kaip ir viršvalandžių atveju, jei tai nebuvo keleivio kaltė. Jei vežėjas nesumoka, byla gali, bet neprivalo, būti nagrinėjama teisme.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(13)
(-3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()