Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2025-05-06 17:59
Tai tik į teismą - vartotojų teisių pažeidimas.
Jeigu keleivis agresyvus, tai tegul kviečia policiją, kad ši jau nustatytų ar yra viešosios tvarkos pažeidimas ar ne. O darbuotojos asmeninė nuomonė teisiškai nieko verta!
vanduo4 2025-05-06 20:21
Darbuotojų nuomonė yra svarbiausia dar iki policijos iškvietimo.
- Paslaugos pardavėjas turi teisę atsisakyti aptarnauti klientą, o klientas gali apskųsti.
Beje čia aiškiai nurodoma jog keleivis parodė nepagarbą darbuotojų atliekamam darbui. - Tuo labiau pats klientas pripažįsta jog jo bagažas atrodo diesnis nei yra iš tikrųjų, tad nereikia išsipisinėti ir viskas bus gerai.
P.s. Kaune oro uoste vienas pajuokavo jog turi bombą. Kol jam atliko detalią apžiūrą, lėktuvas išskrido.
mindaugas.vaitiekūnas 2025-05-07 21:40
Nusišneki!
Atrodo nėra faktas - faktai yra tikrinami tam tikromis priemonėmis. Tai jei tos priemonės patvirtino, kad bagažas tinkamas, tai kokio velnio vadovautis atrodymais?
Kalbant apie darbuotojo nuomonę, tai man nepatinka gėjai ir lezbietės, nepatinka "babajai", čigonai ir prasmirdę bomžai. Dirbdamas parduotuvės kasoje paskysiu, kad man tas asmuo su savo išvaizda parodė nepagarbą mano moralės normoms ir sukėlė šleikštulį, dėl to atsisakiau jam parduoti maisto produktus. Tai kaip manai teisme toli nueisi su tokiais argumentais?
Kyborg 2025-05-09 21:30
Labai toli nueisi, nes pardavėjas NEPRIVALO niekam nieko parduot. Nurodyk įstatymą pagal kurį privatus verslas privalo parduot/suteikt prekes/paslaugas visiems to norintiems. O skrydžių atveju įsijungia ir daug svarbesnis saugumo klausimas, jeigu keleivis dar oro uoste elgiasi nepagarbiai, didelė rizika, kad ir ore jis taip elgsis bei sukels konfliktą kuris kels riziką visiems keleiviams. Ne dėl bagažo neįleido, o dėl nepagarbos personalui.
kestutisz 2025-05-09 22:16
Jei kabinėtis prie žodžių - būtent "neprivalo parduoti" tai yra terminas viešoji oferta, Negali tiesiog susigalvot ir neparduot kažko ką siūlai visiem nes na nepatiko konkretus pirkėjas. Juolab šiuo atveju nesvarbu jog jam ar kažkam kitam "atrodė jog netilps" - jis gi tilpo į matavimo "prietaisą". Tiesiog buvimas nepatenkintu dar lyg nėra draudžiamas įstatymais.
O vat nusipirkus neleisti/apsunkinti pasinaudojimą tai taip, greičiausiai yra smulkiom raidėm koks milijonas punktų, bet čia kitas klausimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ryanair“ patikrino jų bagažą. Nors ir atitiko sąlygas, vis tiek neskrido