Elektromobiliai stovi krūvomis tarsi kapinėse. Ar tai galas? ()
Jau keletą metų žiniasklaidoje ir socialinės žiniasklaidos platformose galima rasti nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuose užfiksuotos Kinijos automobilių stovėjimo aikštelės, „perpildytos“ elektromobiliais. Trūksta vietos, ir valdžios institucijos bando rasti geriausią įmanomą situacijos sprendimą. Kokia šios neįprastos „tendencijos“ atsisakyti transporto priemonių priežastis?

© Joenomias (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/electric-car-hybrid-car-load-2783573/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kada baigsis elektromobilių gamyba? Pritrūksta idėjų, ką daryti su nebenaudojamais automobiliais
Kinija pagamina daugiausiai elektromobilių. Nenuostabu, kad ten keliais jau gali važinėti net 20 milijonų transporto priemonių. Elektromobiliai Kinijoje gaminami maždaug nuo 2000 m., ir turėti vieną ten nėra neįprasta.
Elektromobilių populiarumui ypač padėjo vyriausybės siūlomos pirkimo subsidijos. Nepaisant to, laikui bėgant paaiškėjo, kad technologijos vystėsi tokiu tempu, jog net ir kelerių metų senumo transporto priemonės yra laikomos pasenusiomis. Kai kurie pirmieji modeliai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti tik apie 100 kilometrų, o tai šiais laikais jau nebetenkina. Nenuostabu, kad senesni modeliai keičiami naujais.
Kodėl mažėja elektromobilių pardavimai? Yra kelios priežastys
|
Vokietijos federalinės motorinių transporto priemonių agentūros duomenimis, 2024 m. Vokietijoje buvo užregistruota maždaug trečdaliu mažiau elektromobilių nei ankstesniais metais. Todėl skirtumas yra kolosalus. Kinijoje maždaug nuo 2019 m. atsiranda vis daugiau vietų, kur laikomi nepageidaujami elektromobiliai. Nors vyriausybė iš pradžių tikėjosi, kad senesnius modelius perpirks kiti vartotojai, šis mąstymas pasirodė esąs klaidingas. Visi renkasi naujus automobilius.